پس از یک هفته در کما بودن و بستری در بیمارستان ؛
آیت الله عباس واعظ طبسی بامداد جمعه به ملکوت اعلی پیوست اما با وجود اینکه ایشان از 7اسفندماه در کما بود و اخبار عیادت بزرگان از ایشان به صورت مستمر در مرکز توجهات رسانه‌ها بود اما اولین خبرهای ارتحال این فقیه مجاهد کاملا غیر رسمی و از طریق شبکه های اجتماعی منعکس گردید.
کد خبر: ۱۹۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 04 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، صفحه اینستاگرام رضا واعظ طبسی، نوه آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی حدود ساعت 2:40 بامداد با انتشار عکسی از تولیت آستان قدس رضوی (ع) نوشت: انالله و انا الیه راجعون، روح بلند حضرت آیت الله واعظ طبسی به ملکوت اعلا پیوست.

کانال تلگرامی غلامعلی حدادعادل نیز ساعت 3:52 بامداد جمعه 14 اسفند از درگذشت آیت الله عباس واعظ طبسی خبر داد درحالیکه تا ساعت‌ها هیچ کدام از منابع رسمی و حتی رسانه ملی این خبر را تایید نکردند.

جالب اینکه آستان قدس رضوی و قائم مقام تولیت ، دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان، شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز همگی ساعتها پس از اخبار شبکه های اجتماعی پیام‌های تسلیتشان ارسال و ارائه گردید.

گفتنی است در چند روز گذشته و پس از بستری شدن آیت الله واعظ طبسی، شخصیت هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله سید حسن خمینی، سید مجتبی خامنه ای، آیت الله گلپایگانی، اسحاق جهانگیری ، حسین فریدون و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان ارشد نظام نیز به عیادت وی رفته بودند.

اولین اخبار ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی چگونه منتشر شد؟!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار