رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: بانوی جودوکار همدانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت شد.
کد خبر: ۱۹۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 05 March 2016
 رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: بانوی جودوکار همدانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت شد.

به گزارش مهر،جلال نصرپور با اشاره به دعوت جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: صبا کرمعلی بانوی جودوکار استان به دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت شد که این اردو به مدت یک هفته به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو برای حضور موفق تیم ملی بانوان بزرگ‌سالان در مسابقات آسیایی بوده که فروردین ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو گفت: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت‌های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور یادآور شد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

وی بابیان اینکه مربیان جودوی خوبی در سطح استان کار می کنند بیان کرد: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته‌شده که این از افتخارات مربیان این هیئت است.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: همچنین چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می‌رود در آینده نه‌چندان دور با برنامه‌ریزی‌هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام دادیم هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار