مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان از تشکیل شورای مددکاری کانون سرطان همدان با هدف همپوشانی و افزایش خدمات حمایتی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 28 February 2016

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان از تشکیل شورای مددکاری کانون سرطان همدان با هدف همپوشانی و افزایش خدمات حمایتی خبر داد.

به گزارش فارس،محمد‌صادق صبا با اشاره به تشکیل شورای مددکاری کانون سرطان همدان، هدف از برگزاری این جلسه را حمایت هر چه بیشتر از بیماران مبتلا به سرطان عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام حمایت‌های لازم به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بیماران به جز درد بیماری، مشکل دیگری نداشته باشند، دست یابیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: در مدت پنج سال فعالیت این مجمع 780 مورد مراجعه به منظور دریافت کمک داشتیم که به 670 نفر طبق ساز و کار مجمع مساعدت انجام شده و به بقیه افراد نیز راهنمایی‌های لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون 760 میلیون تومان مساعدت از سوی مجمع خیرین سلامت استان در زمینه‎ کمک‎های بلاعوض، وام قرض‌الحسنه و تخفیف گرفتن از مراکز درمانی و... انجام شده است.

صبا افزود: عمده‌ترین کار در سال 94 شروع به ساخت خوابگاه تحصیلات تکمیلی دانشجویان نیازمند و متأهل بود که از همه پزشکان و غیرپزشکان خواهش می‎کنم در این زمینه کمک کنند چون این طرح وضعیت بهداشتی درمانی همدان را متحول می‌کند.

وی گفت: پروژه خوابگاه در ضلع شمالی میدان باباطاهر واقع است و در سه فاز ساخته می‌شود، بلوک یک 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، بلوک بعدی را خانواده مرحوم محمد‌علی فرشچیان، خیر بزرگ عرصه سلامت استان به عهده گرفته است و بلوک سوم دست نخورده باقی مانده است که با کمک خیرین استان ساخته می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار