گاهی اوقات بعضی از حاشیه های این ایام جالب توجه می شود و به یادماندنی ... که از این جمله بود تغییر پیراهن مجری برنامه زنده صبح امروز صدا و سیمای خراسان رضوی از سبز به سفید!
کد خبر: ۱۸۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 26 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، یکی مجریان جوان و توانمند شبکه خراسان رضوی رسانه ملی که صبح امروز پرنامه را با پیراهن سبز شروع کرد پس از یکی دو آیتم اولیه و پس از قطع موقت برنامه برای ارتباط با یکی از حوزه های رای‌گیری، با پیراهن سفید برنامه را ادامه داد و این درحالیست که روکش صندلی های مجریان همچنان همرنگ لباس قبلی این مجری عزیز ، سبز رنگ است.
البته روی میز استودیوی ضبط برنامه امروز شبکه خراسان رضوی گل‌هایی به رنگ پرچم شامل سبز و سفید و قرمز گذاشته شده و زمینه پشت سر مجریان نمایی از پرچم سه رنگ ایران اسلامی است.
این برنامه با دو مجری و ارتباط مستقیم با شهرهای مختلف خراسان رضوی و حوزه های مختلف اخذ رای در مشهد در حال پخش است و با ارتباط مستقیم با بسیاری از حوزه های اخذ رای و از جمله حرم مطهر رضوی که با نزدیک شدن به زمان اذان ظهر جمعه ازدحام بسیاری دارد، توانسته جذابیت و بار محتوایی خوبی در ثبت لحظات حماسی حضور مردم داشته باشد.
شایان ذکر است این برنامه پخش مستقیم هم اکنون بلافاصله پس از پخش اذان ظهر امروز مشهد تصاویری از حضرت آیت الله واعظ طبسی را که در صف انتظار برای رای دادن هستند را از حرم مطهر رضوی پخش می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار