جریان اصلاح طلب که در گذشته نگرانی های زیادی در تهیه لیست های خود داشت، توانسته است در روزهای اخیر به جمع بندی های مشخص تری برسد، اصول گرایان نیز با ارائه لیست واحد منتظر شروع زمان تبلیغات انتخاباتی هستند تا فعالیت های خود را گسترش دهند.
کد خبر: ۱۸۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 16 February 2016
تنور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ماه ها قبل، حرارت خود را با مطرح شدن گزینه های متعدد از سوی هر دو جناح سیاسی آغاز کرده است.حرارتی که با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس دهم داغ تر هم می شود.

به گزارش «تابناک»، این پویایی و نشاط سیاسی در بین نامزدهای مطبوع جریانات سیاسی بیشتر لمس می شد، چرا که هر روز دو جناح سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب از نامزد پیشنهادی جدیدی رو نمایی کرده و با در نظر گرفتن روند سیاسی انتخابات در روزهای پیش رو در فکر جایگزین کردن نیروهای بهتری در لیست های انتخاباتی خود هستند.

با کمی تامل، دلیل این بی نظمی و از هم گسستگی جناح های سیاسی که بیشتر در جناح اصلاح طلبان به چشم می خورد، را می توان در نبود یک سازوکار جامع انتخاباتی و برنامه ریزی ضعیف به دور از آینده نگری دانست.

هرچند که اصول گرایان پایتخت به نظر می رسد که جمع بندی نهایی خود را انجام داده اند و لیست شورای ائتلاف احتمال کمتری دارد تا دستخوش تغییرات جدید گردد، اما در روزهای اخیر شاهد معرفی لیست های متعدد و البته پیاپی از سوی اصولگرایان در استانهای مختلف هستیم.

این عدم ثبات در رای، اعتراضات زیادی را از سوی چهره های سیاسی و حتی در داخل بدنه اصولگرایان به همراه داشته است. در مقابل جریان اصلاح طلب هم از این قاعده مستثنی نبوده و هر روز با رو نمایی از کاندیدهای لژیونر جدید، گزینه مطبوع خود را در رده های دوم و سوم جریان اصلاح طلبی و با برگزاری مصاحبه های حضوری جستجو می کند.

ائتلاف اصولگرایان اصلاح طلب تشکیل شد

جمشید ایرانی رییس کمیته انتخابات جبهه اعتدال گرایان گفت: براساس تصمیم نشست شورای سیاستگذاری جبهه اعتدالگرایان که شب گذشته برگزار شد، این جبهه فهرست انتخابات ارائه نمی کند اما اعلام شد فهرستی که برای تهران به امضای محمدرضا عارف و در قم به امضای علی لاریجانی رسیده باشد؛ مورد تایید و حمایت ما است. هدف جبهه اعتدالگرایان حفظ وحدت بین اصلاح طلبان و اعتدالگرایان است، ائتلافی که به نام اصولگرایان اصلاح طلب شکل گرفته بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و مبتنی بر «راه صحیح اصولگرایی اصلاح طلبانه» است. ما کاظم جلالی، حسن سبحانی، شهاب الدین صدر و حسن غفوری فرد به عارف برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان از سوی جناح اعتدالگرا معرفی کردیم

تایید صلاحیت شده‌ها حوزه تهران

نام محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی محمود احمدی‌نژاد در میان آخرین دور تایید صلاحیت‌شده‌های از سوی شورای نگهبان دیده می‌شود.

سجاد ابراهیمی، فاطمه آباد، احمد انجم‌شعاع، رضا پرتوی‌زاده، سیدمرتضی خاتمی و سیدمحمد رضا طباطبایی از دیگر تایید صلاحیت‌شدگان از سوی شورای نگهبان هستند.

از دیگر تایید صلاحیت‌شدگان از سوی شورای نگهبان قانون اساسی، آقایان رجب پناهی و سید مرتضی خاتمی هستند.

همچنین جلال شهرابی و سیدمحمدرضا طباطبایی نسب و محمدعلی دوستداری نیز از حوزه تهران توسط شورای نگهبان تایید شده است

رد صلاحیت‌شده‌ها

در میان رد صلاحیت‌شده‌ها در حوزه انتخابیه تهران نیز اسامی چهره‌هایی همچون رسول اژه‌ایان، فرشاد ابراهیم‌پور و محمدعلی ایازی دیده می‌شود.

مجید فراهانی دبیر کل حزب ندای ایرانیان خبر از رد صلاحیت خود برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی داد

شورای نگهبان اسامی نهایی داوطلبان انتخابات را به وزارت کشور داد

شورای نگهبان امروز اسامی نهایی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور اعلام کرد.

به گزارش فارس، شورای نگهبان امروز سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه اسامی نهایی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور اعلام کرد.

نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه 29 بهمن ماه تا 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری فرصت دارند تا به تبلیغات انتخاباتی بپردازند.

تایید صلاحیت 38 نفر دیگر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی

محمدحسین مقیمی در گفت‌وگوی کوتاهی با ایسنا، دریافت لیست نتایج رسیدگی به شکایات 147 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان را تایید کرد.

وی گفت: از 147 نفر کاندیدایی که صلاحیت‌شان تایید یا احراز نشده بود، 38 نفر تایید شدند.

وی خاطرنشان کرد که تایید صلاحیت نشدگان دیگر فرصت شکایت ندارند و اسامی امروز به فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد.

***

خبرنگار ایسنا هم‌چنین در پیگیری‌های خود باخبر شد که اسامی هنوز به فرمانداری تهران اعلام نشده است، اما اخبار غیررسمی حاکی از آن است که 9 کاندیدای دیگر در تهران تایید صلاحیت شده‌اند.

***

وزارت کشور امروز، 27 بهمن ماه، اسامی را به حوزه‌های انتخابیه اعلام کرده و پس از آن تبلیغات از 29 بهمن به مدت یک هفته انجام می‌شود.

ستاد انتخابات کشور اعلام کرده که بیش از 54 میلیون و 915 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و 120 هزار صندوق اخذ رای برای انتخابات 7 اسفند پیش‌بینی شده است.

اصلاح طلبان:

ليست ائتلاف اصلاح طلبان نهايى شد

 کانال مرعشی لیست نهایی نامزد های مورد حمایت اصلاح طلبان تهران را اعلام کرد:

١-دكتر محمدرضا عارف
٢-فريده اولاد قباد
٣-محمد رضا بادامچى
٤-دكتر كاظم جلالى
٥-مهندس سهيلا جلودار زاده
٦-دكتر فاطمه السادات حسينى
٧-الياس حضرتى
٨-دكتر غلاموضا حيدرى
٩-دكتر فاطمه ذوالقدر
١٠-عليرضا رحمتى
١١-دكتر ابوالفضل سروش
١٢-فاطمه سعيدى
١٣-پروانه سلحشور
١٤-رحيم سميحانى راد
١٥-طيبه سياووشى
١٦-دكتر مهدى شيخ
١٧-دكتر محمود صادقى
١٨-محسن عليجانى زمانى
١٩-دكتر محمد جواد فتحى
٢٠-مصطفى كواكبيان
٢١-احمد مازنى
٢٢-پروانه مافى
٢٣-عليرضا محجوب
٢٤-داوود محمدى
٢٥-على مطهرى
٢٦-دكتر سيد فريد موسوى
٢٧-محمدرضا نجفى
٢٨-بهروز نعمتى
٢٩-محمد على وكيلى
٣٠-عبدالرضا هاشم زائى


اعلام لیست نهایی حداکثر تا فردا

عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان اینکه اصلاح طلبان و حامیان دولت در قالب حزب اعتدال و توسعه با یکدیگر در سراسر کشور لیست مشترک خواهند داد، گفت: نام علی مطهری به عنوان یک استثنا فارغ از تعلقات حزبی به صورت مشفقانه ای در لیست مشترک قرار گرفت. سید حسن رسولی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پایگاه اطلاع رسانی وخبری جماران درباره آخرین اقدامات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برای تهیه و اعلان لیست این طیف در انتخابات مجلس، اظهار کرد: بررسی سوابق و امتیازات کاندیداهای اصلاح طلب تأیید صلاحیت شده برای قرار گرفتن در لیست 30 نفره حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به هیئت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان محول شد.مشاور رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ادامه داد: لیست انتخاباتی اصلاح طلبان با حامیان دولت در قالب حزب اعتدال و توسعه برای حوزه انتخابیه تهران و سایر حوزه های کشور یکسان می باشد و به عبارتی همان سازوکار ائتلافی که باعث پیروزی اصلاح طلبان در 24 خرداد 92 شد در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روی ماست.

لیست جبهه جهادگران روز چهارشنبه اعلام می شود

دبیرکل جهادگران، تصریح کرد: لیست جبهه جهادگران روز چهارشنبه اعلام می شود.

وهاب عزیزی اعلام کرد:۲۷ نفر از لیست جهادگران ایران اسلامی قطعی شده و برای مشخص شدن وضعیت سه نفر باقی مانده، شورای مرکزی در حال رایزنی و بررسی رزومه کاندیداها است.

وی افزود: نهایت دقت را انجام می دهیم که افرادی متخصص، سالم و صاحب صلاحیت را انتخاب کنیم که روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه تصمیم نهایی از طریق رسانه های جمعی به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

دبیرکل جهادگران از تیم رسانه ای قدرتمند این جبهه و حضور گسترده و هدفمند در شبکه های اجتماعی به عنوان نقطه قوت این تشکل مردمی یاد کرد.به نظر می رسد جبهه جهادگران تنها جریان سیاسی است که شبکه های اجتماعی را جدی گرفته و برای استفاده مفید از این امکانات فراگیر و ارزان که آلودگی محیط زیست هم ندارد، برنامه ریزی کرده است. در همین راستا تیم رسانه ای جهادگران در بیش از چهار هزار گروه تلگرامی عضویت دارد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

 لیست نامزدهای ائتلاف‌ اصلاح‌طلبان در ۱۰ حوزه

استان البرز

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس: ناصر حاجیان‌مطلق و علی امرایی قاضی

حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان: پرویز انصاری‌راد

استان اصفهان

حوزه انتخابیه اصفهان: حیدرعلی عابدی، مینو خالقی، ناهید تاج الدین، کوروش محمدی و مسعود حمیدی

استان چهارمحال و بختیاری

حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان: امامقلی بیابانی

حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار:  علی کاظمی

استان خراسان‌رضوی

حوزه انتخابیه مشهد و کلات: حسین امینی، تقی ابراهیمی سالاری، محمد رضا کلائی، علیرضا شهریاری و نسرین یوسفی

استان خراسان شمالی

حوزه انتخابیه بجنورد، مانه وسملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان: علی‌اکبری و علی قربانی

حوزه انتخابیه شیروان: قربانعلی اسدی

استان سیستان‌وبلوچستان

حوزه انتخابیه زاهدان: عبدالواحد شهنوازی و غلامرضا عزیزیان

استان لرستان

حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره: محمد بیرانوندی و بهزاد مؤمنی

با اصولگرایان معتدل و مستقلین ائتلاف می‌کنیم

غلامرضا انصاری یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: نمی خواهیم مجلس هشتم و نهم تکرار شود با اصولگرایان معتدل و مستقلین که دغدغه مردم‌سالاری دارند برای حضور در لیست انتخاباتی ائتلاف می کنیم. آفت امروز این است که یک جریان رادیکال غیرمنطقی که مدعی هم هست به دنبال یکدستی مجلس رود.

اصلاح‌طلبان همیشه پیروز رقابت‌های نابرابر هستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فراموش نکنیم که اصلاح‌طلبان همیشه پیروز رقابت‌های نابرابر هستند.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت‌ها عنوان کرد: آنچه مسلم است این است که با شروع کار هیات‌های نظارت دیدیم که هر فرد شاخصی در جریان اصلاحات در مراحل مختلف حذف شد و نیروهایی تایید صلاحیت شدند که چندان شناخته شده نیستند.

او افزود: در برخی حوزه‌های انتخابیه بیش از یک اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده اما در برخی حوزه‌ها نیز صلاحیت هیچ اصلاح‌طلبی مورد تایید قرار نگرفته است، بدین ترتیب معلوم نیست هیات‌های اجرایی به مرّ قانون عمل کرده‌اند یا هیات‌های نظارت و شورای نگهبان؟

عضو بنیاد باران گفت: ما پدیده‌ای‌ به نام عدم احراز نداریم و قانونگذار چنین عنوانی را در قانون پیش‌بینی نکرده است، صلاحیت افراد باید تایید یا رد شود.

او با بیان اینکه مشکل اصلاح‌طلبان برای بستن لیست‌های انتخاباتی به قوت خود باقی است، گفت: متاسفانه همچنان هم دلایل رد صلاحیت‌ها مشخص نشده است و شاهد نوعی بازی کردن با نیروهای اصلاح‌طلب هستیم.

ناصری با بیان اینکه همیشه رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در چند قانون کلیشه‌ای خلاصه شده است، گفت: فردی که چند دوره وزیر یا نماینده مجلس بوده به دلیل عدم التزام به اسلام و نظام رد صلاحیت می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا لیست با موافقت سیدمحمد خاتمی بسته می‌شود، گفت: از ابتدا هم هیات رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری به آقای خاتمی گزارش ضمنی و مختصری ارائه می‌داد، اما آقای خاتمی به هیچ عنوان در بستن لیست‌ها دخالتی نکردند.

ناصری خاطرنشان کرد: آنچه در اکثر حوزه‌های انتخابیه صورت گرفته این است که اصلاح‌طلبان با نیروهای حامی دولت یا اعضای حزب اعتدال و توسعه لیست کاملا مشترکی خواهند داد و این به اجماع رای در روز رای‌گیری کمک خواهد کرد، اما نباید فراموش کنیم که اصلاح‌طلبان همیشه پیروز رقابت‌های نابرابر هستند.

چند نامزد شاخص اصلاح طلب دیگر به رقابت های انتخاباتی بازگردانده شدند

یک منبع آگاه گفت که در لیست 40 نفره ای که شورای نگهبان صلاحیت آنها را در بازنگری نهایی تایید کرده است نام شماری از اعضای شناخته شده  احزاب اصلاح طلب به چشم می خورد این منبع با استناد به تماس هایی که با داوطلبان اصلاح طلب برقرار کرده است گفت تا به این جا صلاحیت دست کم 5 نفر از نامزدان اصلاح طلب و حامی دولت تایید شده است وی گفت امروز با آنها تماس برقرار شده و خبر تایید صلاحیت شان به آنها اعلام شده است این افراد عبارتند از : اشرفی اصفهانی  مهر علیزاده، اشراقی (نوه امام)، حق شناس، مجید فراهانی، رحمانی خلیلی
 
اصول گرایان:

 اصولگرایانی که در فهرست نیستند برای خدا انصراف دهند

غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت:  همایش اصلی ائتلاف اصولگرایان در روز سه‌شنبه 4 اسفند ماه برگزار میشود. اصولگرایانی که در فهرست قرار نگرفتند برای خدا بهتر است انصراف دهند. اگر آنها انصراف ندهند نه خودشان موفق می‌شوند و نه کسانی که در فهرست قرار گرفته‌اند. افرادی که در فهرست نیستند نباید بی‌جهت رای بشکنند که بعدا پشیمان بشوند.

وحید یامین پور از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم انصراف داد

یامین پور در بیانیه خود دلیل انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس را «جلوگیری از سواستفاده بدخواهان و تقویت جبهه اصولگرایی» عنوان کرده است.

برگزاری همایش اصلی ائتلاف اصولگرایان 4 اسفندماه

غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، از برگزاری همایش اصلی ائتلاف اصولگرایان در روز سه‌شنبه 4 اسفند ماه خبر داد. حداد عادل همچنین درباره لزوم انصراف نامزدهایی که در لیست اصولگرایان قرار ندارند و لیست جداگانه‌ای خواهند داد، گفت: بنده فکر می‌کنم همانطور که نامزدهایی که در لیست ائتلاف قرار گرفتند، تکلیف دارند بمانند، آن اصولگرایانی که در فهرست قرار نگرفتند نیز برای خدا بهتر است انصراف دهند. سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اگر آنها انصراف ندهند نه خودشان موفق می‌شوند و نه کسانی که در فهرست قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: مجلس تنها جای خدمت به انقلاب نیست و اگر کسی به هر دلیلی از جمله محدود بودن ظرفیت اسمش در فهرست قرار ندارد، می‌تواند در جاهای دیگر به انقلاب خدمت کند. وی تاکید کرد: افرادی که در فهرست نیستند نباید بی‌جهت رای بشکنند که بعدا پشیمان بشوند. حدادعادل همچنین اظهار داشت: سومین جلسه هماهنگی لیست 30 نفره صبح امروز برگزار شد و در این جلسه درباره برنامه‌های هفته تبلیغات، همایش‌ها و برنامه‌های هر یک از اعضای لیست بحث و تبادل نظر صورت گرفت و از روز پنجشنبه با آغاز قانونی تبلیغات، برنامه‌های تبلیغاتی لیست ائتلاف اصولگرایان آغاز خواهد شد.

کارخانه‌ای از نامزدی در انتخابات مجلس دهم انصراف داد

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس به نفع فهرست ائتلاف اصولگرایان از نامزدی در انتخابات مجلس دهم انصراف داد. ابراهیم کارخانه‌ای عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس نهم به نفع فهرست ائتلاف اصول‌گرایان از نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

سومین جلسه هماهنگی لیست شورای ائتلاف اصولگرایان برگزار شد

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان از برگزاری سومین جلسه هماهنگی لیست 30 نفره این شورا در صبح امروز خبر داد. غلامعلی حداد عادل با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار کرد: در این جلسه درباره برنامه های هفته تبلیغات، همایش ها و برنامه های هر یک از اعضای لیست بحث و تبادل نظر انجام گرفت و از روز پنج شنبه با آغازقانونی تبلیغات برنامه های تبلیغاتی لیست ائتلاف اصولگرایان آغاز خواهد شد.

وی افزود: اعضای ائتلاف به صورت فردی و جمعی برنامه هایی با اقشار مختلف خواهند داشت.

اسامی نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در 108شهر کشور

بنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۱۰۸ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.

آذربایجان شرقی

حوزه انتخابیه تبریز: محمدحسین فرهنگی، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، احمد علیرضا بیگی، محمداسماعیل سعیدی و خانم معصومه راشد، آقای لطیف لطیفی

حوزه انتخابیه بستان آباد: احد خیری

حوزه انتخابیه ملکان: شهروز افخمی

حوزه انتخابیه شبستر: علی علیلو

حوزه انتخابیه سراب: روشنی

حوزه انتخابیه میانه: یعقوب شیویاری، محمدرضا حاجی اصغری

استان آذربایجان‌غربی

حوزه انتخابیه ارومیه: قاضی پور، ابراهیم بازیان

حوزه انتخابیه بوکان: سلیمان فیضی

حوزه انتخابیه خوی و چایپاره: تقی کبیری

حوزه انتخابیه میاندوآب و تکاب: مهدی عیسی زاده

استان اردبیل

حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین: مصطفی افضلی‌فرد، منصور حقیقت‌پور، صدیف بدری

حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله‌سوار: رعنایی

حوزه انتخابیه گرمی: ولی اسماعیلی

حوزه انتخابیه مشگین‌شهر: عباس زاده مشکینی

استان اصفهان

حوزه انتخابیه اصفهان: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، ‌مجتبی خیام‌نکویی، کمال حیدری و مجید نادرالاصلی.

حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل: سیدجواد ساداتی‌نژاد.

حوزه انتخابیه اردستان: حجت‌الاسلام  سیدصادق طباطبایی‌نژاد

حوزه انتخابیه برخوار و میمه: حسینعلی حاجی‌دلیگانی

حوزه انتخابیه خمینی‌شهر و درچه: سیدمحمدجواد ابطحی

حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان: حجت‌الاسلام  محمدرضا آقایی

حوزه انتخابیه فریدن، چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت: اکبر  ترکی

حوزه انتخابیه فلاورجان: سیدناصر موسوی‌لارگانی

حوزه انتخابیه نجف‌آباد، تیران و کرون: ابوالفضل ابوترابی

استان ایلام

حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول: روح‌الله ناصرزاده و حجت الاسلام والمسلمین عمران احمدی.

حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره: محمدتقی محمدی.

استان بوشهر

حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم: عبدالکریم جمیری.

حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه: موسی احمدی.

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان: سید کمال‌الدین شهریاری.

استان تهران

حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس: مرتضی آقاتهرانی، یحیی آل‌اسحاق، فاطمه آلیا، سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، لاله افتخاری، زهره الهیان،‌ مهرداد بذرپاش، احمد توکلی، محمدنبی حبیبی، غلامعلی حدادعادل، پرویز داوودی، مجتبی رحماندوست،‌ فاطمه رهبر، علیرضا زاکانی، محمد سلیمانی، زهره طبیب‌زاده‌نوری، محمدجواد عامری‌شهرابی، حجت‌الله عبدالملکی، لطف‌الله فروزنده، سیدعلی قریشی، اسماعیل کوثری، غلامرضا مصباحی‌مقدم،‌ حسین مظفر، سیدمسعود میرکاظمی،‌ الیاس نادران،‌ محمد ناظمی‌اردکانی، سیدمحمود نبویان، بیژن نوباوه‌ وطن، مرضیه وحیددستجردی، مهدی وکیل‌پور.

استان خراسان رضوی

حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات: حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، حجت‌الاسلام پژمانفر، رضا شیران، امیرحسین قاضی‌زاده و جواد کریمی.

حوره انتخابیه کاشمر: اسماعیل‌نیا.

حوزه انتخابیه قوچان: حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی.

حوزه انتخابیه چناران و بینالود: محمد دهقان.

حوزه انتخابیه سبزوار:بروغنی و عنابستانی.

حوزه انتخابیه گناباد: محمد صفایی.

حوزه انتخابیه نیشابور: حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا و علی مروی.

حوزه انتخابیه درگز: رزمیان.

حوزه انتخابیه فریمان و سرخس: احسان قاضی‌زاده.

حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه: ابوالقاسم خسروی.

حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار: امیر کلالی

استان خراسان شمالی

حوزه انتخابیه بجنورد: قاسم جعفری و موسی‌الرضا ثروتی.

حوزه انتخابیه شیروان:علی جدی.

حوزه انتخابیه فاروج: حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی.

حوزه انتخابیه اسفراین: هادی قوامی.

استان خراسان جنوبی

حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه:نظر افضلی.

حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان: محمد باقر عبادی راهی

استان خوزستان

حوزه انتخابیه شوش: سید راضی نوری

حوزه انتخابیه بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی: حبیب آقاجری

استان زنجان

حوزه انتخابیه زنجان و طارم: محمد اسماعیلی و سیروس میانجی.

حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود: حجت‌الاسلام علی باقری.

حوزه انتخابیه خدابنده: سید محمدعلی موسوی.

استان سمنان

حوزه انتخابیه سمنان، سرخه و مهدی‌شهر:علیرضا خسروی.

حوزه انتخابیه شاهرود، میامی و بسطام: سید حسن حسینی

حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان: اردشیر مطهری

استان سیستان و بلوچستان

حوزه انتخابیه زاهدان: حسینعلی شهریاری

استان فارس

حوزه انتخابیه شیراز: سید احمدرضا دستغیب، فریدون عباسی، جعفر قادری، حسین نجابت

حوزه انتخابیه جهرم: محمدرضا رضایی.

حوزه انتخابیه فسا: محمدحسن دوگانی.

حوزه انتخابیه اقلید: الیاس طاهری.

حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کربال: داریوش اسماعیلی.

حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین: حجت‌الاسلام سیدیونس موسوی.

حوزه انتخابیه سپیدان: احمد اسفندیاری.

حوزه انتخابیه آباده، خرم‌بید و بوانات: آقای حسینی

حوزه انتخابیه لامرد و مهر: سیدموسی موسوی

حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت: محمدجواد عسکری

حوزه انتخابیه استهبان و نی‌ریز: فرهاد طهماسبی

حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد: مهدی برومندی

استان قزوین

حوزه انتخابیه قزوین، آبیک والبرز: حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، خانم فاطمه محمدبیگی

حوزه انتخابیه تاکستان: رجب رحمانی

حوزه انتخابیه بوئین زهرا، آوج: روح الله عباسپور

استان قم

حوزه انتخابیه قم: حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی، رضا امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور.

استان کرمان

حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه: علیرضا منظری توکلی

حوزه انتخابیه بم، ریگان و فهرج: موسی غضنفرآبادی

حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان: حسن رحمانی

حوزه انتخابیه شهربابک: حسین فتاحی

حوزه انتخابیه کرمان و راور: محمدمهدی زاهدی، غلامرضا پورابراهیمی

استان کرمانشاه

حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و دهستان‌های سرقلعه و جیگران: شهاب نادری

حوزه انتخابیه سنقر: حسینی‌کیا

حوزه انتخابیه کرمانشاه: مصری، کرمی‌راد

استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه انتخابیه گچساران و باشت:علی پولادی‌وندا.

حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا: ستار هدایتخواه.

استان گلستان

حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر: رضا صابری

حوزه انتخابیه علی‌آباد کتول: رحمت‌الله نوروزی

حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان: رحمت جلالی

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا: سیدعلی طاهری

حوزه انتخابیه گنبدکاووس: سلیمان عباسی

استان مازندران

حوزه انتخابیه آمل: سید ضیاالدین کاظمی دینان.

حوزه انتخابیه تنکابن، عباس آباد و رامسر: غلامرضا مشایخی.

حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت: سید هاشم فاطمی چتن

حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی:سید علی ادیانی راد و کمال علی‌پور خنکداری.

حوزه انتخابیه ساری و میاندورود:محمد باقر پیشنمازی و منصور علی زارعی

حوزه انتخابیه بابل:حجت الاسلام ناصری و مومنی

حوزه انتخابیه بهشهر: حمد علی مقیمی

حوزه انتخابیه بابلسر:  ولی الله نانواکناری

حوزه انتخابیه نور و محمودآباد:عبدالوحید فیاضی

استان مرکزی

حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان: محمدحسن آصفری و علی‌اکبر کریمی.

استان هرمزگان

حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر: هاشمی تختی، محمد عاشوری

حوزه انتخابیه بندرلنگه و بستک و پارسیان: احمد  جباری

حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد: عبد الکریم هاشمی

استان همدان

حوزه انتخابیه اسدآباد: رنجبرزاده

حوزه انتخابیه تویسرکان: مفتح

حوزه انتخابیه ملایر: آریایی‌نژاد، آزادی‌خواه

حوزه انتخابیه نهاوند: حسن بهرام‌نیا

حوزه انتخابیه همدان و فامنین: حمید‌رضا حاجی‌بابایی

استان یزد

حوزه انتخابیه یزد و اشکذر:محمدصالح جوکار.

حوزه انتخابیه اردکان:سیداکبر  حسینی‌نژاد.

حوزه انتخابیه تفت و میبد: حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار