مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 11 February 2016

فاطمه محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: جشن ازدواج دانشجویی با حضور 130 زوج و خانواده‌های آنها روز 27 بهمن‌ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی در مورد شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی تصریح کرد: دانشجویان و اساتیدی که تاریخ عقد آنها از اول مهرماه سال 93 تا 30 مهرماه سال 94 است، در این دوره از ازدواج دانشجویی شرکت کرده‌اند.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هدف از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه را ترویج امر ازدواج ساده، کم هزینه و آسان، ترغیب و تشویق دانشجویان به تشکیل زندگی و فرهنگ‌سازی ازدواج آگاهانه در جامعه عنوان کرد و گفت: پیش از مراسم جشن ازدواج دانشجویی، کارگاه آموزشی روابط زوجین با حضور دکتر نظری (وحیدی) برگزار شده و آموزش‌های لازم برای شروع زندگی عاشقانه و عاقلانه به زوجین ارائه داده می‌شود.

محمدزاده افزود: این کارگاه ساعت 9 تا 11 روز 27 بهمن دایر می‌شود و پس از صرف نهار مراسم جشن با حضور مسئولان دانشگاه، خانواده‌های طرفین و رسانه‌های خبری برگزار می‌شود.

وی اجرای تئاتر، سخنرانی استاد مدعو و برگزاری مسابقه را از آیتم‌های جشن ازدواج دانشجویی عنوان کرد و ادامه داد: برای کلیه زوج‌های شرکت‌کننده در این جشن و همین طور به زوج‌هایی با کمترین مهریه، هدیه‌های ارزنده اعطا شده و در پایان از تازه عروس و تازه دامادها در کنار سفره عقد پهن شده روی سن، عکس یادگاری گرفته می‌شود.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به تأثیر برگزاری مراسم‌های ازدواج دانشجویی اشاره کرد و گفت: جوانان زندگی مشترک خود را به دور از تشریفات و تجمل‌گرایی آغاز کنند تا برکت در زندگی آنها جاری شود.

به هر یک از زوج‌های ثبت‌نام‌کننده در نوزدهمین ازدواج دانشجویی تسهیلات ازدواج در قالب وام 20 میلیون ریالی و 10 میلیون ریال بلاعوض ارائه می‌شود.

همچنین هدیه سفر زیارتی مشهد مقدس نیز در نظر گرفته شده که اطلاعات بیشتر در سامانه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی به نشانی http://ezdevaj.nahad.ir/94/ درج شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار