فرمانده بسیج دانش‌آموزی لارستان از برگزاری جشنواره هم‌قدم در کوچه انقلاب در مدارس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 07 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدجعفر مهربانی‌لاری با اشاره به اینکه جشنواره هم‌قدم در کوچه‌های انقلاب باهدف آشنایی نوجوانان و نسل چهارمی‌ها با انقلاب برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی از اهداف این برنامه، جمع‌آوری خاطرات شفاهی از توده‌های جامعه و شناساندن فعالیت‌های انقلابی مردم لارستان است.

وی بابیان اینکه پس از جمع‌آوری آثار، در قالب یک مستند به آحاد جامعه عرضه خواهد شد، افزود: فراخوان ارسال آثار از ابتدای بهمن‌ماه آغاز و تا بیستم ماه جاری ادامه دارد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی لارستان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با انتقال بر روی سی‌دی به دفتر بسیج دانش‌آموزی مدارس یا حوزه بسیج دانش‌آموزی واقع در اداره آموزش‌وپرورش تحویل دهند یا از طریق شبکه‌های اجتماعی واتساپ یا تلگرام به شماره 09226775946 ارسال کنند.

این مسئول در مورد مدت‌ زمان کلیپ‌های تهیه‌شده، گفت: مدت‌ زمان هر کلیپ حداقل سه دقیقه و حداکثر 15 دقیقه است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند به‌صورت بسیار ساده و با کمترین امکانات و با استفاده از گوشی همراه شخصی از هر فردی که از انقلاب خاطره دارد، فیلمی تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه خاطرات تهیه‌شده باید مربوط به انقلاب و ویژه شهرستان لارستان باشد، افزود: یکی از شرایط اصلی این جشنواره این است که واقعه تعریف‌شده در فیلم باید در لارستان رخ‌ داده باشد.

مهربانی‌لاری با بیان اینکه کار داوری با توجه به مقاطع تحصیلی در سه گروه جدا صورت می‌گیرد و نتایج در اختتامیه این جشنواره که اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود، تصریح کرد: در هر سه مقطع تحصیلی نفرات برتر اول تا سوم انتخاب و به آنان جوایزی تعلق می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار