رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: دو جودوکار استان همدان به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگ‌سالان اعزام شدند.
کد خبر: ۱۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 28 January 2016
 رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: دو جودوکار استان همدان به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگ‌سالان اعزام شدند.

به گزارش مهر،جلال نصرپور با اشاره به دعوت جودوکارانی همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: میلاد بازافکن و محسن هادئی دو جودوکار استان به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگ‌سالان اعزام شدند.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی در رده سنی بزرگ‌سالان از امروز به مدت ۱۰ روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به بحث مربیگری و داوری نیز گفت: حدود ۵۰ نفر در بحث داوری و ۹۰ نفر نیز در بحث مربیگری در رشته جودو در استان همدان فعالیت می‌کنند.

نصرپور با بیان اینکه خوشبختانه در بحث داوری و مربیگری در رشته جودو مشکلی وجود ندارد و حتی استان همدان داور و مربی ممتاز نیز در این رشته دارد، یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک اعزام داور بین‌المللی به مسابقات برون‌مرزی مدنظر است که افتخاری برای ورزش جودو استان همدان خواهد بود.

وی بابیان اینکه اولویت هیئت جودو استان همدان توجه به امر استعدادیابی است، بیان کرد: برای آنکه در آینده در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده سازی و پشتوانه سازی کنیم.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های هیئت در سال جاری توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه بوده و نفراتی که از استان همدان در اردوهای تیم ملی حضور دارند از رده سنی نوجوانان هستند که نشان از موفق بودن امر استعدادیابی در هیئت جودو استان دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار