در برنامه «اشاره» این هفته بررسی می‌شود ؛
برنامه پرمخاطب « اشاره » سیمای خراسان رضوی در روز چهارشنبه این هفته موضوع موسسه منحله « میزان » را که به بانک صادرات واگذار گردید مورد بررسی و واکاوی قرار داده و آخرین اخبار از وضعیت فعلی آن را اطلاع‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۱۶۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 25 January 2016
به گزارش تابناک خراسان رضوی، آخرین وضعیت سپرده گذاران و کارمندان موسسه منحل شده میزان در سیمای استان در روز هفتم بهمن ماه امسال درحالی بررسی می‌شود که حمید رضا سربیشه ای، مدیر شعب بانک صادرات خراسان رضوی و علی رسولیان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به ترتیب به عنوان مهمان حضوری و نیز مهمان تلفنی این برنامه زنده، دعوت شده‌اند.
بنابراین گزارش، برنامه اشاره که در روزهای زوج هفنه از ساعت 20 و 5 دقیقه تا حدود ساعت 20 و 40 دقیقه از تلویزیون شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود با درج زیرنویس امشب این مجموعه به اطلاع‌رسانی این مطلب پرداخت.
مجموعه « اشاره » در این زیرنویس از مردم و سپرده گذاران دیروز میزان و بانک صادرات فعلی خواست تا از هم اکنون، سئوالات، نظرات و پیشنهادهای خود را درباره میزان به شماره 30000655 ارسال نمایند.
این برنامه به تهیه کنندگی آقای آرش رهبر، کارگردانی احمد سرادار و اجرای رضا سالار آماده و پخش می شود.
گفتنی است این برنامه پیشتر نیز در هنگامه ایجاد بحران میزان به موضوع این موسسه پرداخته بود و چند هفته پیش نیز موضوع پدیده را بررسی نمود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
یکسال گذشت و فقط خدا میدونه که چه بر ما مردم گذشته در مدت این یکسال.
این برنامه پارسال هم در اوایل بحران موسسه میزان گفت که مردم صبر کنند. ماهم ازهمه جا بی خبر اعتماد کردیم به حرف های مسئولان محترم, اما خبر نداشتیم که در بازه زمانی ایجاد بحران و زمان انحلال (خرداد) قراره پول های نزدیکان و اشنایان اقایان بهشون پرداخت بشه و بعدشم مردم سماق بمکند.
بیش از یک ماه پیش هم همین آقای رسولی اعلام نمودن که تا آخر دی , همه سپرده گذاران پولاشون پرداخت میشه, اما الان ششم بهمن ماه هست و ففط پولای تا سقف 20 م تومن پرداخت شده است.
چهارشنبه هم دوباره یه برنامه درست میکنند و یه سری قول های پوچ به مردم بدبخت میدهند و تمام.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
با توجه به شیوه پرداخت تا کنون فقط سپرده‌ها. تا مبلغ 20 میلیون پرداخت شده آیا روند اعلام و واریز مابقی سپرده‌ها تا کی و به چه شکل میباشد و با این رویه مثلا یک سپرده گذاری که بالای 80 میلیون سپرده داشته یکسال دیگر صبر کند و این باعث تاسف است که چطور با هستی و زندگی مردم بازی میکنند و به راحتی مال مردم را ... ضمناً به چه حقی حساب های مردم را از ابتدای سال 93 دست برده اند وسود آنرا ... آیا این ... های آشکار را چگونه جواب خواهند داد و به چه قیمتی با ساختن ساختمان ها و. برج و باروهای آنچنانی تا به کجا با ... از جیب مردم!!!!؟؟؟؟
عزیزه مقیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
باسلام لطفا بفرمایید منکه 85میلیون سپرده داشتم .که به 71 میلیون تبدیل شده ویک سال هم کلی ضرر کرده وسودی شامل حالم نشده .بدبخت شدم چون این پول را باوام سپرده کرده بودم جهت کمک به خرید منزل چون مستاجرم .کی به وعده خود عمل میکنید وما به پولومون میرسیم .متسکرم
ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
تشکر از تابناک . ممنون که اطلاع رسانی کردی .
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
با تشکر از تابناک عدم شفافیت پرداخت سپرده ها بزرگترین چالش سپرده گزاران است لطفا بفرمایید کسی که چهارصد میلیون دارد کی میتواند به امانتی که قرار است بانک صادرات پرداخت کند برسد مسلمان باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
من یک کارمندم 16 ساله در حسرت داشتن زندگی ساده و خونه از این طرف از آنطرف با فروش طلاهای خانمم با نخوردن میوه و گوشت و هزار بدبختی و زندگی در شرایط سخت پول پس اناز میکردم و پس اندازمو به میزانی که قوه قضائیه آرمشو بهش داده بود و.... اعتماد کردم تا همزمان که از این طرف اونطرف وام گیر میارم اینجا هم یه چیزی بیاد روش تا بتونم باهاش خونه بخرم حالا دارم قسط های خونه نخریده (بلای خانمانسوز میزان )را به سایر بانکها میدم
من که از حق خودمو خانواده ام نخواهم گذشت اگر هر کس تو این جریان ذره ای مقصر باشه
میخواد بانک صادرات باشه یا بانک مرکزی یا میزان
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
خدایا تو رو به حق ۱۴معصوم چنان بلایی به سر این کلاهبرداران و کسانی که هر روز با فریب ودروغ این مردم رو سر کار میگذارن بیاور که تا ۷نسل به بعدشان از بدبختی وبیچارگی نداند چیکار کنن ..... پول ما رو که نمیدن پس ما هم هر روز وهر جا که باشیم نفرین رو پشت پناهشون میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
قرار بود تمام سپردهای مردم تا اخر دی پرداخت شود ولی متاسفاته این کار عملی نشد ضمنا به چه حقی به سپردهای مردم از ایتدای سال93دست بردن سودشم ک میخورن نمیدن اخه ... تا چه حد..با زندگی مردم بازی مکنین میدونین چندتا زندگی سر ...شما از هم پاشید.بخدا نفرینتون میکنن ایشالا که از گلوتون پایین نره هرچقد بالا کشیدین.ایشالا بیماریا ناعلاج بگیرین
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
من برای اینکه پدر ندارم و مادرم درامدی نداشت که منو داماد کنه، چند سال پیش تمام درامدم را پس انداز کردم. دو سال پیش ازدواج کردم و از عید پارسال قرار بود زنمو ببرم خونم. اما میزان پولامو نداد. زندگیم داره از هم میپاشه. خدا لعنت کنه بانک و موسساتو که فقط به فکر سود خودشونه نه به فکر زندگیه مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اینجانب حاصل 30کارم رادرمیزان سپرده کردم به امید اینکه بتوانم خانه بخرم حال نه خانه دارم و حاصل کار 30ساله ام هم به فنا رفته .خدا را خوش میاید مابه ارم قوه قضاییه اعتماد کردیم حالا چرا قوه قضا به دادمان نمیرسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار