مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس:
بارها به همه کارکنان طی جلسات و صحبت‌ها توصیه کرده بودیم که در ایام زمستان و به خصوص زمان برف و باران به دو دلیل از تردد در جاده مشهد سرخس خودداری کنند.
کد خبر: ۱۶۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 21 January 2016
ناصر اسلامی در گفتگوی اختصاصی با تابناک رضوی با اشاره به حادثه پیش آمده برای 4 نفر از کارکنان پالایشگاه گاز سرخس، اظهارکرد: دلایل مختلفی برای عدم تردد همکاران در جاده وجود دارد اما نامساعد بودن جاده و شرایط نامساعد هوا در فصل زمستان مهمترین دلایل ما برای مخالفت با تردد مدام و حضور دوستان در جاده مشهد سرخس است.


سرویس‌دهی پالایشگاه سرخس در 4 ماهه سرد سال حذف شده است/ کار جاده‌سازی در قتلگاه سرخس به مشهد درست انجام نمی‌شود / مرخصی مازاد دارم و می‌توانم زودتر کناره‌گیری کنم! / از درجه سربازی در پالایشگاه به سرداری رسیده‌ام!
 
وی افزود: البته روز حادثه؛ هوا بارانی و شرایط نامساعد بود و این 4 نفر هم می خواستند خود را به مشهد برسانند و از زمان فرصت آزادشان استفاده کنند که آن‌موقع تایم سرویس دهی پالایشگاه نبوده، از این رو خودرویی شخصی می گیرند و راهی می شوند و از آنجایی که شرایط آب و هوایی نامساعد و جاده هم از وضعیت خوبی برخوردار نبوده، این اتفاق رخ داد.
 
وی با اشاره به اینکه اولین بار نبوده که برای همکاران در این جاده سانحه پیش آمده، عنوان کرد: با توجه به نامناسب بودن راه، این اولین بار نبوده که این اتفاق رخ داده و قبلا هم از این اتفاقات داشته و حتی سرویس اتوبوس جابجایی همکاران هم چپ شده است، از این رو واحدی به نام مددکاری و منابع انسانی در بخش اداری وجود دارند که خوب هم وارد شده‌اند و برای این اتفاق هم جلسه ای اضطراری گذاشتیم و مسئولان ارشد نیز برای حضور در مراسم این عزیزان که هر کدام مراسم جداگانه ای داشتند حضور به هم رساندند و تدابیر لازم اندیشیده شد.

سرویس‌دهی پالایشگاه سرخس در 4 ماهه سرد سال حذف شده است/ کار جاده‌سازی در قتلگاه سرخس به مشهد درست انجام نمی‌شود / مرخصی مازاد دارم و می‌توانم زودتر کناره‌گیری کنم! / از درجه سربازی در پالایشگاه به سرداری رسیده‌ام!
 
وی ادامه داد: ما هم داغدار هستیم و جای خالی همکاران عزیزمان را احساس می کنیم، حتی با همکاری بخش های اداری و سایر بخش‌ها، سعی در حضور مراسم این افراد و حتی فراهم آوردن شرایط التیام خانواده‌ها داشته‌ایم. در این رابطه تیمی مشخص شد و برای این موضوع بر اساس اولویت‌ها رسیدگی به مجروحین و مصدومین حادثه نیز صورت گرفت.
 
وی بیان کرد: برای ساماندهی این جاده ما کارهایی که در وظایف‌مان نبوده را حتی انجام داده‌ایم، امروز اگر وضعیت جاده ها بهبود و آماده شوند بهتر از فرداست! پروژه جاده‌سازی در این محدوده کارش را درست انجام نمی‌دهد، باید مشکل حل شود، مشکلی که معلوم نیست اعتباری است یا مدیریتی؟ و مسئولان امر باید بدانند که چه کنند تا هر روز شاهد تصادف و حادثه در این جاده نباشیم.
 
وی تصریح کرد: جاده مشهد سرخس به خاطر تصادف های بسیاری که داشته، جاده قتلگاه است، ما جاده های فوق استاندارد در جنوب کشور داریم، چه چیز باعث می شود که نمی توانیم در حد معمول این جاده را ساماندهی کنیم. این جاده جاده استاندارد و اصولی نیست.
 
وی افزود: آبادان روستا بود، حالا شده آبادان، سرخس هم با پتانسیل اقتصادی که دارد باید مثل آبادان شود.
 
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: شیفت کاری قبلا 8 ساعتی بود و بعد این شرایط به صورت 12 ساعته درآمد، سرویس دهی با اتوبوس نیز بین دو شیفت روزکار و شب کار است، در واقع 6 و نیم صبح یک اتوبوس که 35 نفر می‌توانند با آن جابه‌جا شوند و 6 و نیم عصر هم یک اتوبوس وظیفه جابجایی همکاران را برعهده دارد.
 
وی بیان کرد: سال 91 به تقاضای همکاران و برای حفظ جان آنها با وجود سرویس اتوبوس برای جابجایی افراد این مجموعه موافقت شد.
 
وی ادامه داد: از همکاران خواسته ایم برای حفظ جانشان در ایام سرما کمتر در جاده تردد داشته باشند، الان هم چیزی تغییر نکرده است، از همکاران می خواهیم همین جا بمانند، البته به دنبال افزایش خانه سازمانی هستیم که همکاران را نگه داریم و در پالایشگاه ساکن باشند، البته تا امروز برخی از همکاران ساکن شده اند، در حال حاضر مسائل رفاهی برای حضور 200 نفر در استراحتگاه در نظر گرفته شده است و 150 نفر هم ساکن هستند.
 
وی ادامه داد: مشکل سرویس نداریم و حتی پنجشنبه و جمعه هم برای خانواده ها و همکاران 10 سرویس در نظر گرفته‌ایم و از این لحاظ مشکلی نداریم!
 
وی افزود: سیاست کلی ما این است که تردد را کم کنیم و تا حدودی این رسالت را انجام داده‌ایم و به کارکنان گفته‌ایم تا حد امکان از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده نکنند.
 
وی ادامه داد: اگر جاده یک طرفه می شد تلفات حادثه کمتر بود، جاده مشهد سرخس جاده ایمنی نیست. پیگیری هایی در این حوزه به صورت مستقیم انجام داده ام، در سی سال خدمت و اشرافی که به این منطقه دارم، این جاده بسیار خطرناک و خطرساز است.
 
اسلامی یادآور شد: خانواده پالایشگاه تنها افرادی نیستند که از این جاده استفاده می کنند، بلکه غیر از حدود 4 هزار نفر از کارکنان این پالایشگاه که در این جاده تردد دارند، 16 هزار نفر خانواده صنعت نفت نیز در این جاده تردد دارند، در واقع بیشتر کارکنان پالایشگاه از این جاده استفاده می کنند و بقیه مردم عادی هستند.
 
اسلامی تصریح کرد: البته ما باید کارمان را به صورت منطقی انجام دهیم اما قضا و قدر هم وجود دارد و ما از سرنوشت و آنچه مقدر شده آگاه نیستیم.
 
اسلامی که به گفته خودش با فعالیت در پالایشگاه از درجه سرباز به درجه سرداری رسیده، بیان کرد: اگر لازم باشد و از من بخواهند می‌مانم، من کارم تمام شده و بازنشسته شده‌ام، در واقع سربازی هستم که از صفر کار را شروع کرده و حالا به درجه مدیریت رسیده‌ام و در این زمینه تجربه کافی را دارم. از سال 62 در منطقه فعالیت دارم و در این مدت با کار کاملا آشنا هستم.
 
اسلامی با اشاره به شایعه برکناری اش در پاسخ به تابناک رضوی گفت: برکناری ای در کار نیست، طبق مصوبه هیئت مدیره به صورت اتفاقی این حکم در همان روز و در واقع قبل از وقوع حادثه ابلاغ شد، همچنین در پی آن به من گفته بودند که مرخصی مازاد دارم و از این رو می توانم برای اینکه مرخصی‌هایم نسوزد زودتر از کار کناره گیری کنم، چرا که تا ابتدای اردیبهشت ماه سال 95 قرار داد دارم.

پالایشگاه بندرعباس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۳
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
سلام
آقای اسلامی
شما خودتان می مانید ؟
در سرخس می مانید ؟
خانواده شما هم در سرخس ماندند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
بیخیال بابا
از اون روز که میگفتین نباید میرفتن
چی شد حرفاتون عوض شد؟
نمیگفتین هم میدونیم برکنارتون نمیکنن
اینجا که خارج نیست که مسول بره خودشو حلق آویز کنه
ما هم عادت داریم
جواب تونو خدا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
آقای مهندس چرا از بین تمام سرویس ها فقط همین یک سرویس جمع میشه!!!!!اگه بهانه بدی اب وهوا و خرابی جاده هست،چرا بقیه سرویس ها بر قراره!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
از تابناک تقاضا داریم تا با آقای فیضی مسبب اصلی حذف سرویس هم مصاحبه کند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
تا همه رو به کشتن ندی ولکن پالایشگاه نیستی اقای مدیر!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
در اینکه حذف سرویس در وقوع حادثه موثر بوده شکی نیست ولی خیره سری و رفت و آمد زیاد در این جاده توسط برخی کارمندان تاثیر بیشتری داشته. به علاوه بنده خدا آقای اسلامی از تمام مدیران قبلی بیشتر برای بهبود جاده پیگیری کرده. بی انصاف نباشید.
مساله اصلی جاده خراب، ضعف شرکت جهاد نصر و وزارت راه است که این جاده رو درست نمی کنند.
علی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
مقصر جاده است و بس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
چه جالبه میفرمایند مشکلی برای سرویس نداریم!!!!
پس فقط میخواستین ملت و به کشتن بدین؟
پس اگه مشکل ندارین چرا بر میدارین؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
فکر میکنم خاطره ی بسیار تلخ و بهتره بگم لکه بسیار سیاهی بر پایان کار ایشان خورد که اگر ذره ای وجدان داشته باشند هیچگاه خاطره و یاد این اتفاق تلخ ناشی از سهل انگاریشان را فراموش نخواهند کرد
مصاحبه ای سراسر فرافکنی و در هم پیچیدن مسایل مختلف و بیربط به هم برای منحرف کردن موضوع اصلی که همان پر پر شدن چهار تا جوون هست
متاسفم آقای اسلامی
هممون متاسفیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
سلام خدمت همه همکاران گرامی
تا آنجایی که من اطلاع دارم سرویس شورت آف در سال 91 به تقاضای همکاران و مساعدت مسوولین وقت برای 8 ماه اول سال برقرار شد و در همان موقع به دلیل مسایل مقرراتی و خطرات جاده در فصل زمستان به همه همکاران نوبتکار توصیه شد که در چهار ماه پایانی سال ابتدای شیفت کاری با اتوبوس شیفت ببابند و بعد از پایان چهار روز شیفت با اتوبوس شیفت به مشهد برگردند .این روال از همان موقع تا کنون ادامه دارد و تغییری در مدیریت جدید در آن داده نشده است . به عبارت دیگر برای چهار ماه پایانی سال سرویسی نبوده که حذف گردد . هرچند داغ چهار عزیز از دست رفته سخت است ،خواهشا اگر می خواهید مطلبی بنویسید خدا را هم در نظر داشته باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
ای کاش این جناب مدیر از کار اشتباهش عذر خواهی میکرد.
اینجوری بیشتر آروم میشدیم.
چرا به خانواده این عزیزان در مراسم تشییع بی احترامی شده؟؟؟
نکنه فقط جاده مقصره و بس!!!!
شمایی ک افکار و منحرف میکنی
در گناهشون شریکی
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
با سلام خدمت همه، دوستان عزیز انصافا آقای اسلامی از لحظه‌ای که مدیرعامل شدند به طور جدی پیگیر جاده بودند و موافقت چندماه پیش وزیر نفت با تقبل نمودن سی درصد هزینه جاده فقط و فقط بخاطر پیگیریهای ایشون بوده، ضمنا به دوستی که میگه این سرویس چرا حذف شده باید بگم اصلا در چهار ماه پایانی سال سرویسی گذاشته نشده که بخواد حذف بشه
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
سلام به همه دوستان، همه ما میدونیم که با توجه به غیر استاندارد بودن جاده ، تعدادی زیادی از همکاران و خانواده های صنعت گاز و نفت و مردم منطقه جان خود را از دست داده اند و متولیان امر باید پیگیری های بیشتری برای اصلاح جاده انجام داده و در حال حاضر لازم است برای فعال کردن پروژه جاده جدید که تقریبا" تعطیل است تلاشهای مسوولان ذیربط صورت گیرد ، علیرغم اینکه کار پالایشگاه تامین انرژی و گاز چند استان است و متولی جاده و راه وزارت راه و شهرسازی است ولی برای تامین مالی و تخصیص اعتبار پیگیری زیادی را از طریق کمسیون انرژی مجلس و وزارت نفت انجام داده است و خوشبختانه موافقت وزیر محترم نفت برای تامین یک سوم هزینه جاده جدید کسب و به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است ، در پالایشگاه برای حفظ جان کارکنان مقرراتی وضع شده است که همکاران باید بیشتر به آنها توجه نمایند و سرویس های اتوبوس مجاز برای کارکنان و خانواده ها در حال حاضر وجود دارد؛ باید سعی شود از آنها استفاده شود بهرصورت رعایت انصاف و اخلاق و نقد منصفانه بایستی توسط دوستان رعایت شود
یک همکار
|
Canada
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
همکاران محترم، لطفاً کمی انصاف داشته باشید!!! اگر حتی ذره ای انصاف داشته باشید می دانید که عامل اصلی این حادثه بی احتیاطی قطعی راننده بوده که با سرعت 140 کیلومتر در شب و در هنگام بارندگی در اون بخش خطرناک جاده در حال رانندگی بوده!!! اگر حتی ذره ای فکر می کرد که ممکن است یک حیوان که در اون نقطه زیاده جلوی ماشین بیاد چنین اقدامی نمی کرد که جان 8 بیگناه رو از بین نبره! یک سوال، اگر الان اتوبوس کارکنان تصادف کرده بود، همین شما دوستان نمی گفتید، چرا در اون ساعت شب و هوای بد و بارندگی سرویس را کنسل نکردید!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
همکارانی که این کامنت ها را می گذارید ،اگر خدای نکرده همین سرویس شورت آف مثل تصادف اتوبوس بهداری ( که باعث داغ دار شدن چند خانواده شد ) و تصادف اتوبوس شیفت ( که منجر به فوت مرحوم تقی آبادی و مرحوم گلمکانی شد ) دچار تصادف شود ،آیا باز شما نمی گویید چرا مسوولین یک سرویس بدون مجوز را گذاشتندو باعث حادثه شدند ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
به فرض محال بیان سرویس های پالایشگاه سرخس را بردارند بعد بگن هر نفر هر جور دوست داره بیاد مطمئنن یک تصادف رخ میده بعد مسوولین بگن میخواستید نروید. ... مسوولین میتوانند دینامیت در گردنه مزدوران بگذارند تا کسی رفت و آمد نکند....
دلایل رفت و آمد نفرات در شیفت..
۱_خانواده
۲_ادامه تحصیل نفرات
۳_اضافه کار اجباری نفر
۳_چنج کاری نفر
۴_صبح کار شبکار نفر که مجبور است از شبکار شروع کند.و از مشهد بیاید
۵َ_ کار اداری در مشهد
۶_مرخصی گرفتن نفر در شبکار ی که بعد از دو روز صبح کاری نفر میخواد بره مشهد.
مطمئنن اگر اتوبوس بود با یک چاله آب واژگون نمیشد..
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
سردار سلیمانی داره تو ده تا کشور جانفدایی میکنه اونوقت میگه من سرباز مملکتم چطور ایشان با تکبر خودشو سردار میدونه....عزیزم همه ما سربازیم و خدمتگذار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
دوستاني که نظر مثبت به اقاي اسلامي و صحبت هاشون دارن نام و يا نام خانوادگي خود را نوشتن پس ميشه متوجه شد که دليل موافقت انها با اقاي اسلامي چيه!!!!
بهترِ که عزيزان نون بازوي خود را بخوريد نه......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
شما دوست عزیز هم نام و نام خوانواگی خودت رو اعلام کن تا برای همه مشخص بشه دلیل مخالفت شما چی هست!!!؟ شاید دلت از جای دیگری پر است!!! بهتر است شما هم نان توان مندی خودت را بخوری و اگر این توانمندی را نداری تهمت به دیگران نزنی!!! کسانی که کامنت داده اند به شخص اقای اسلامی نبوده بلکه منصفانه نظر داده اند، چراکه موضوع سرویس شورت آف در دوره مدیر قبلی برای 8 ماه سال پیش بینی شده و در دوره آقای اسلامی هم تغییری در آن رخ نداده عزیز جان برادر!!!
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
دوستان عزیز ، قضاوت امر بسیار مهمی است شما که در مقام قضاوت نشسته اید خدا را در نظر بگیرید ، تهمت زدن سنگین ترین گناهی است که خدا از آن نمی گذرد . آیا از سال91 که مسئولین قرار گذاشتند 8 ماه از سال را سرویس اتوبوس برای شورت اف بگذارند و به قول شان هم عمل کردند گناهی از این مسئولین سر زده است ؟
آیا ما نباید در مقابل کارمان تعهد داشته باشیم ؟ وظیفه شیفت ما این است که چهار روز کار کند و چهار روز استراحت به هر مکانی که دوست داشت برود. اگر در شب یخبندان به همین نیروی آماده در منطقه نیاز بود همکاری که از منطقه دور شده آیا امکان دسترسی به وی فراهم است ؟ بنابر این یک تنه به قاضی نروید ، سرویس شورت اف از ابتدا هم برای 4 ماه پایان سال نبوده است و برای 8 ماه بوده
میثم تمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
من قراردادمستقیم و با 11 سال سابقه در بهره برداری هستم...کجه خونه دادید به من تا خانواده ام را سرخس بیارم؟؟؟ سیو چها رنفر رسمی شدند که جمع کثیر آنها از طریق روابط بود.... نبود؟ کاردوم دارم چون حقوقم کفاف زندگیمو نمیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
با سلام و احترام نسبت به همه دوستانی که خیلی غیر منطقی از سخنان ضد و نقیض اقای اسلامی طرفداری کرده اند .
اقای مدیرعامل خودتون هم میدونید که بیشترحرف هایی که در مصاحبه خودتون فرمودید ،درست نیست .
اون دوستانی که قضیه قرارداد سرویس را در 8 ماه اول سال بیان میکنند ، بزرگواران و رییسان محترم میتونید برای صحت قرارداد یک ساله بودن سرویس شورت آف به آقای مهندس فرزانه یک سر بزنید و از صحت آن باخبر بشید بعدا بیایید ادعایی بر 8 ماهه بودن سرویس شورت آف کنید .در این 4 ماهه اخیر ببنید چرا با وجود ادامه قرارداد ، دوستانی مثل آقای اسلامی و بالاخص برادر فیضی جلوی آن را گرفتند .
تابناک عزیز لطفا همه نظرات را کامل بزارید .
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
برادر عزیز که به نام بصیر پیغام دادید: از اول هم تصمیم هشت ماه اشتباه بود و باید 12 ماه دایر میشد. این اتفاق ممکن بود 3 سال پیش می افتاد. کما اینکه داشت میفتاد چون چند تا حادثه جزیی داشتیم که به خیر گذشت.ولی کو گوش شنوا.هر سال همکاران متقاضی دایر کردن اون 4 ماه هستند ولی مدام با تصمیم غلط گدشته خود دوباره مسولین ادامه راه قبل رو دادند.ضمنا تاکید میکنمو تاکید میکنم و تاکید میکنم که فقط یکی از همکاران در وضعیت استراحت بوده و بقیه یا اضافه کار بودند و یا در حال مرخصی!!!!!
پس سر خود رو زیر برف نکید.
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
برادر عزیز که به نام بصیر پیغام دادید: از اول هم تصمیم هشت ماه اشتباه بود و باید 12 ماه دایر میشد. این اتفاق ممکن بود 3 سال پیش می افتاد. کما اینکه داشت میفتاد چون چند تا حادثه جزیی داشتیم که به خیر گذشت.ولی کو گوش شنوا.هر سال همکاران متقاضی دایر کردن اون 4 ماه هستند ولی مدام با تصمیم غلط گدشته خود دوباره مسولین ادامه راه قبل رو دادند.ضمنا تاکید میکنمو تاکید میکنم و تاکید میکنم که فقط یکی از همکاران در وضعیت استراحت بوده و بقیه یا اضافه کار بودند و یا در حال مرخصی!!!!!
پس سر خود رو زیر برف نکید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
اقای اسلامی لطفا بگین تا حالا چه اقدامی برای سکونت نیروهای قراردادی بعد از یازده سال خدمت انجام دادین؟ خانوادهای نیروهای قراردادی وپیمانکار حتی از استفاده از سرویسهای رفت و امد مشهد هم محرومند.پس اینقدر قیافه حق به جانب به خودتون نگیرین.از این همه حرفهای ضد و نقیض شرم کنین.یکی از همین عزیزان از دست رفته از همکاران قراردادی بودن.
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
برادر عزیز بخش اعظم و مهم جواب منو بهش توجه نکردید تعهدی که پالایشگاه در قبال مصرف کنندگان گاز داره کجا رفت ؟ خانواده و شهر و نیروگاهی که گاز این پالایشگاه رو مصرف می کنه و روی آن حساب کرده رو چه کسی باید در سرمای زمستان و با کدام پشتوانه نیرویی تامین بکنه وقتی نیروی بهره بردار صبح بیاد پالایشگاه و شب برگرده مشهد ؟ آخه انصافم خوب چیزیه . مدیر ان شرکت در شب سرد زمستان به کجا برای تامین نیرویی که محل کارشو ترک کرده بروند؟ بنابر این برای 8 ماه ابتدای سال ریسک رو پذیرفتند و سرویس رو موافقت کردند ولی برای 4 ماه بقیه هیچکس زیر بار این مسئولیت سنگین نمی تواند برود .
اون دوست قرارداد مستقیم و یا پیمانکار هم روی 4 روز استراحتش حساب کنه اگر کار دوم داره روی 4 روز برنامه ریزی کنه نه برای شورت آف .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
سلام سردار
از طرف سرباز..قاسم سليماني
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
اقای اسلامی به طور حتم و یقین تصمیمات شما و روسای پالایشگاه در سرنوشت همکاران و خونوادشون موثره و در مورد اتفاق پیش اومده قضاوت رو به خداوند متعال میسپاریم و فراموش نکنین در تصمیم گیریهای گذشته و آتی بایستی در محضر حق تعالی بایستی پاسخگو باشین.
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
جناب آقای مدیر عامل حرف شما سراسر فرافکنی است. همه دست به دست دادن این اتفاق افتاد فقط شما دوست عزیز بی گناهین؟ اصلا چرا به خواسته همکاران توجه نکردین. شما هشدار بدین نفس نکشیم مگه امکان داره؟
هر کسی این تایمو رفت و آمد میکنه حتما مشکل داره جناب یک کلام.
قراردادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
چرا بعد از این حادثه که همکاران قراردادی تقاضای استفاده از سرویس بهداری را دارند جواب منفی دادید و با بی احترامی گفتید حق استفاده ندارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
دوستانی ک میگن قضاوت بیجا
آیا تا حالا براتون پیش اومده ک بیان تو مراسم ختم عزیزتون نمک رو زخمتون بپاشن!!!!!
آیا بزرگواران این همه راه اومده بودند تسلای دل ما باشند یا ......
این و چجوری قضاوت کنم...
باشه با قاضی اصلی
شما هم کمتر دنبال ماست مالی کردن و پاچه خواری باشید...
این دنیا انقدر بی ارزشه ک الان عزیزانمون و نداریم ...
و همه دیر یا زود این راه و باید بریم
بترسیم از اعمالمون....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
تابناک عزیز میتونید این موضوع رو هم بررسی کنید که با وجود اعلام اقای اسلامی (در این مصاحبه) که هیچ مشکلی از نظر سرویس دهی ندارند ، در همین زمان پرسنل قراردادی برای رفت و آمدخانواده هاشون تقاضای استفاده و گذاشتن سرویس کردند ولی آخرش گفتند که خانواده پرسنل قراردادی با قطار رفت و آمد کنند و ما سرویس نداریم .
این هم یکی از حرف های دروغ مسئولان پالایشگاه و سردار بزرگ آن که گفتند " مشکل سرویس نداریم و حتی پنجشنبه و جمعه هم برای خانواده ها و همکاران 10 سرویس در نظر گرفته‌ایم و از این لحاظ مشکلی نداریم! "
تابناک عزیز متشکرم که حرف های ما را به گوش اونایی که باید بشنوند میرسونید . چون در اینجا حرف زدن مساوی با کلی دردسر هست .امیدوارم این پیام را هم بزارید.
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
جناب بصیر : مگه چند نفر از هر واحد میرن به مشهد.. 2 یا سه نفر تازه اونم شاید!!!! ضمن اینکه شما 400 خانوار مقیم سرخص دارید . آیا اون 400 خانوار در شرایط اضطراری نمیتونن کار کنن ؟؟ پس یعنی چقدر ارزشمندن اون نیروهای مجردی !! و متاسفانه چقدر ضعیف هستند اون 700نیرو مقیم شهر!!!
شما بفرمایید توی ده سال گذشته چند بار از نیروهای استراحتگاه برای تامین اضظراری گاز شهری استفاده نموده اید؟؟
در زمان اضطراری نیروی بهره بردار نیاز نیست چون هر واحد با نفرات مستقری که داره گلیم خودشو میکشه در اون شرایط نیروهای تعمیراتی لازم داریم که اونها هم روزکارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
تابناک عزیز میتونید این موضوع رو هم بررسی کنید که با وجود اعلام اقای اسلامی (در این مصاحبه) که هیچ مشکلی از نظر سرویس دهی ندارند ، در همین زمان پرسنل قراردادی برای رفت و آمدخانواده هاشون تقاضای استفاده و گذاشتن سرویس کردند ولی آخرش گفتند که خانواده پرسنل قراردادی با قطار رفت و آمد کنند و ما سرویس نداریم .
این هم یکی از حرف های دروغ مسئولان پالایشگاه و سردار بزرگ آن که گفتند " مشکل سرویس نداریم و حتی پنجشنبه و جمعه هم برای خانواده ها و همکاران 10 سرویس در نظر گرفته‌ایم و از این لحاظ مشکلی نداریم! "
تابناک عزیز متشکرم که حرف های ما را به گوش اونایی که باید بشنوند میرسونید . چون در اینجا حرف زدن مساوی با کلی دردسر هست .امیدوارم این پیام را هم بزارید.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
جناب بصیر نیرویی که به مدت 12 ساعت در محل کار خود حاضر است طبق قانون به کارگیری این نیرو خلاف مقررات می باشد . بر اساس قانون بایستی هر پالایشگاه حدودا 25 تا 30 درصد نیروی مازاد داشته باشند تا در مواقع ضروری از انها استفاده نمایند نه اینکه از نیرویی بیشتر از توان و وظیفه اش انتظار کار در واحد را داشته باشند .
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
با سلام ، آقای مطلع و ناشناس اولا در شب یخبندانی که خدای ناکرده واحدها و پالایشگاه از سرویس خارج شود از هرواحد دو تا سه نفر کافی است که پالایشگاه را یخ زدگی و قطع گاز چند روزه نجات دهند و در ثانی مقررات اجازه می دهد برای مدت چند ساعت پس از اتمام شیفت کاری در شرایط اضطراری از نیروی استراحت استفاده کرد .
بنده باز هم می گویم انصاف داشته باشید مسئولین برای رفاه ما و شما 8 ماه سرویس گذاشتند و قانع نشدند که 4 ماه دیگر را هم ادامه دهند بیایید بدور از شانتاژ و بطور منطقی ادامه سرویس دهی را از راه قانونی و منطقی پیگیری کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
برادر عزیزی که عنوان کردی قرارداد سرویس برای تمام سال بوده ، من از آقای فرزانه و همچنین واحد حمل و نقل سؤال کردم ، متأسفانه چنین چیزی صحت نداشت ، همکاران حمل و نقل اعلام کردند که طبق مجوز شورای معاونین فقط برای 8 ماه مجوز داشته اند و قرارداد سرویس نیز 8 ماهه بوده و بعد از اتمام 8 ماه سرویس دهی به اتمام رسیده است.
همکار روزکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
همکاران گرامی
من از روزی که در این پالایشگاه استخدام شده ام می بینم همیشه برای بهبود وضعیت شیفت تلاش شده است . یک موقع دوازده روز کار می کردید و چهار روز استراحت ، خستگی دوازده روز شیفت آنچنان بر شما فشار آورده بود که همه به دنبال روزکاری بودید سپس شیفت به چهار روز کار و چهار روز استراحت تبدیل شد و رضایت نسبی در پرسنل نوبتکاری بوجود آمد به طوری که الآن در واحد تعمیرات تعداد زیادی متقاضی شیفت هستند .
از سال 91 برای تسهیل در رفت و آمد شما در 8 مال اول سال بین صبح کار و شب کار سرویس شورت آف گذاشته شد ه و از شما خواسته شده که در چهار ماه پایانی سال به دلیل مخاطرات جاده و رعایت مقررات در منطقه بمانید. پس در 8 ماه اول سال که مشکلی ندارید در چهار ماه پایان سال هم خواهش من از شما این است که اگر مرخصی نیستید که مقررات را رعایت کنید و در منطقه بمانید ، اگر هم مرخصی گرفته اید شما ساعت 7 شب که حرکت کنید ساعت 10 شب به مشهد می رسید در حالی که اگر شب را راحت در کمپ بخوابید و صبح روز بعد با اتوبوس بهداری به مشهد بروید ساعت 8.5 به مشهد می رسید ، مگر از ساعت 10 شب تا 8.5 صبح فردا چه کار مهمی می خواهید انجام دهید که جان خود را به خطر می اندازید . خواهشا کمی به این پیشنهاد فکر کنید .
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
با سلام خدمت برادران همکار عزیز
نسبت به موردی که دوستمون فرمودند قرارداد سرویس فقط 8 ماه بوده و از آقای فرزانه هم سوال نمودند ، خاطر نشان کنم که خیر اینطور نیست و بنده هم مطمئنم که قرارداد یک ساله بوده همانطور که در جلسه ای که چند روز بعد از اون حادثه مطرح شد و باعث اعتراض آقای مهندس فرزانه به آقای اسلامی گردید . حالا اگر می خواهند بعد از گذشتن حدود 23 روز از فوت عزیزان و کمی سرد شدن موضوع و التیام همکاران این موضوع را یک جوری سر به مهر کنند بپوشانند که اون مطلب دیگری است .!!!!!!
و مخاطب من اون همکار عزیز روزکار من می باشد که گفتند "به طوری که الآن در واحد تعمیرات تعداد زیادی متقاضی شیفت هستند ." فکر میکنم در اینجا کسی نسبت به شیفتی بودن اعتراض خاصی نکرده ، و همه می دانند شیفتی و روزکار هر دو خوب هستند و هر دو هم ضعف های مخصوص خودشان را دارند .
مثلا روزکارها تعداد روزهای کمتری تعطیلی نسبت به شیفتی ها دارند . اکثرا هم مجبورند خانواده هاشون را به سرخس بیاورند .
ولی این را هم در نظر بگیرید که پرسنل شیفتی در 4 روز شیفت خود روزی 12 ساعت کار میکنند . و از نظر سرویس دهی برای پرسنل زحمتکش روزکار هر روز سرویس وجود دارد ولی برای پرسنل شیفتی نه . همچنین ساعات باشگاه های ورزشی طوری تنظیم شده که همیشه قابل استفاده برای پرسنل روزکار می باشد نه شیفتی . و اگر بخواهیم معایب و محاسن شیفتی و روزکار را بگوییم زیاد است و در این جامعه این رسم هست که هر کی هر کاری دارد به نظرش خوب نیست و اون دوستی که کارش متفاوت است کارش بهتر است و بالعکس .
از تابناک هم تشکر می کنیم که اجازه می دهد که در جواب کامنت های دوستان ما هم جواب خود را بگذاریم .
همکار شیفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
جناب همکارروزکار.
۱۲ ساعته شدن شیفت به دلیل درخواست پرسنل نبود، کمبود نیرو و نداشتن توانایی برای جذب نیرو عامل تغییر نپع شیفت شد.
شما هر وقت خواستی بیا جا عوض. ۱۲ ساعت شبکاری بده بعد بیا اظهار نظر کن که شیفت ۱۲ ساعته خوبه.
مرخصی که میری خوبه یک روز ازت کم میشه، عید و تعطیلات خونه ای، بدون جانشین میری مرخصی هر وقت دلت خواست، مرخصی ساعتی که نگو، من فقط استرس کار شما نمی تونم تحمل کنم که واقعا خیلی خیلی زیاده.
تاکسی پست که شده اسکانیا و هر روز ۶ از مشهد میاد و ۴ عصر بر میگرده.

واقعا شما در سختی کار میکنی. خدا قوت دلاور.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
ازخدواند متعال آمرزش ومغفرت را برای دوستان وعزیزان ازدست رفته خواهانم خداوند به بازماندگان آنها صبر جلی عنایت فرماید، ازاظهار نظر عده ای معدود که بدون درنظر گرفتن حقایق متاسف شدم . تاسف از کسانی که معدود هستند وبا این اظهار نظر ها زحمت همکاران خدوم را نیز زیر سئوال بردند .
پالایشگاه شهید هاشمی نژاد تامین کننده انرژی جمع وسیعی از هموطنان مرهون زحمات کلیه عزیزان مخصوصا پرسنل عملیات بوده که همواره با مدیریت توانا وقانون مدار پالایشگاه نقصی مشاهده نشده است .سئوال ازان عده کسانی که غیرمنصفانه ازدست رفتن دوستانمانرا به سرویس شیفتی پیوند زده اند که ازقبل چگونگی برقراری آن مشخص شده بود . اگر از ضوابط برقراری آن خبردارید پس چگونه هیاهو و جنجال براه انداخته اید ؟ اگر نمی دانستید که حتما می دانستید این همه بی خبری ازچه ناشی می شود ؟ لازم نیست ادای روشنفکرهارا دربیاورید لااقل کمی مرد باشید وشهامت داشته باشید وجرات بیان حقایق را داشته با شید .
ازمدیر عامل محترم و ازمسئولین عزیز درخواست می نماییم درنحوه شیفت تجدید نظر شده وگویا این شیفت 4به 4 برخی از پرسنل را طوری از مسئولیت شان غافل کرده که گویا کارمند این پالایشگاه نیستند .
از مدیر عامل محترم می خواهیم :
وفق مقررات سرویس ها برقرار شده و سرویس مورد مناقشه بطور کلی حذف شود کما اینکه برقراری این سرویس غیر قانونی است .
ازمدیر عامل محترم می خواهیم : یکبار مقررات منابع انسانی واستخدامی پالایشگاه را بامضاء عموم پرسنل رسانده تا آن عده معدود هم از شرح وظایف و از ضوابط جاری پالایشگاه با خبر شوند .
لازم بذکر است درجاب سئوالی که این سرویس را با سرویس های موجود مقایسه کرده بودند. سرویس شیفت باید راس ساعت مقرر به پالایشگاه برسد درحالیکه سرویس های موصوف درصورت تاخیر باعث اختلال کار پالایشگاه نمی باشد . عدم درک سوال کننده ازشیفت وغیر شیفت جای سئوال است .
از مدیر عامل محترم خواهانیم :
با هماهنگی اداره راهنمایی ورانندگی حادثه اخیررا درسالن عمومی برای کلیه پرسنل تجزیه وتحلیل کنند تا آن عده معدود ریشه این تصادف را دریابند و ناجوانمردانه عقده گشایی نکنند .
از مدیر عامل محترم می خواهیم :
ازخانواده های پرسنل دارای رفت وآمد به مشهد دعوت شده ونگرانی پالایشگاه را از رفت وآمد عزیزانشان آگاه کنند .
خداوند همه مارا هدایت کند والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
این که عنوان شود چون جاده خراب است واحتمال تصادف هست رفت و آمد نکنید این پاک کردن صورت مسئله است می شود با اعمال زور افراد را مجبور کرد در سرخس بمانند و دیگر رفت آمد نکنند ولی قطعا این به نوبه خود تاثیرات دیگری خواهد داشت که باید در جای خود بررسی شود و معنی مدیر همین است که نتیجه تصمیمات را قبل از اقدام ببیند آیا از وضعیت نارضایتی همکاران روزکار باخبر هستید. به نظر بنده از ابتدای حذف این سرویس این حوادث به راحتی قابل پیش بینی بود نمی دانم چطور مدیران ما نتوانستند این روز را پیش بینی کنند
این که بیاییم در 4 ماه پایانی سال با این فرض که حوادث کمتر شود اقدام به حذف سرویس گردد اقدام بر یک فرض اشتباه است که واقعیت نشان داده است باعث افزایش حواث نیز خواهد شد
آیا همکاران ساکن مشهد که در شبکاری دعوت به کار می شوند نباید برای حاضر شدن در سرکار وسیله ایاب و ذهاب مناسبی داشته باشند
آیا همکاران که چندین روز متوالی سرکار بوده اند و تایم کاری آنها پایان یافته است نباید وسیله مناسبی برای رفتن به مشهد داشته باشند
می شد با مدیریت صحیح این سرویس از بروز این حادثه جلوگیری کرد که بارها پیشنهادهای مختلفی از طرف دوستان بیان شد ولی متاسفانه شنید نشد
مدیریت فقط اعمال زور نیست بلکه عملکرد براساس تدبر و اندیشه است
همکار روزکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
دوستان عزیز به یاد داشته باشید انتقاد سازنده همواره عامل گشایش کارها ، بسط ایده های جدید ونهایتا پیشرفت جامعه رو به جلو می باشد . از پست های فوق در می یابیم که دوستان نه انتقاد سازنده نموده اند ونه راهکار خوب ارائه کرده اند و استنباط می شود که این افراد اصلا برنامه ریزی مدونی برای زندگیشان ندارند . واقعیت اینست که چرا کارمند پالایشگاه هر دو روز یکبار 400 کیلومتر باید طی کند چون در زندگیش برنامه ندارد والا با برنامه ریزی می توانست مانند قدیمیها پالایشگاه حداقل 15 سال در سرخس ساکن شود .
پالایشگاه هم مبنایش حضور افراد و سکونت افراد در سرخس هست .
نمی شود هم کارمند پالایشگاه باشی وهم در رفت وآمد باشی متناقض هست
مسائل ومشکلات را هم همه دارند و روز اول هم مسائل و مشکلات کار در پالایشگاه را دوستان قبول کرده اند لذا حرفهای گفته شده هیج جایگاهی ندارد .
یک همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
من از همکارای قدیمی شما هستم والا تو این نسل جدید ماندیم که اصلا چطور می خوان آینده سازان مملکت باشند درحالیکه حاضر نیستند کمی با مشکلات دست وپنجه نرم کنند و بیان سرخس وماندگار بشن وقتی ما اینجا شروع کردیم کمبود امکانات بیداد می کرد حالا که خوب شده چرا ناشکرید
گیرم که سرویس گذاشته شد و هر 12 ساعت هم رفتید وبرگشتید عمر تلف شده چی می شود . وخدای ناکرده ممکن است دراین مسیر اتفاقی نیز رخ دهد کما اینکه بارها اتفاق افتاده است .
راستی اون اتفاقات پیشین که ربطی به پالایشگاه نداشته خوب الحمد لله ؟
قدیمیها که الان خانه وزندگیشون را بردن مشهد حداقل بیست سال تو سرخس بودن وحالا بچه هاشان بزرگ شده ورفته اند این بنده خدا ها هم ناچار شدن برن
دوست عزیری را می شناسم که از همان سال اول در رفت وآمد بوده ، ایشون دیگر سخت می تونه به پالایشگاه کمک کنه
ای کاش دوستان خواسته های به حق خودشان مانند حقوق ومزایا - مسکن - وام و نظایر آنرا دنبال می کردند نه بحث وجدل بی فایده سرویس
لازم به گقتن است دراین حادثه باز عامل راننده - سرعت بالا - بی احتیاطی دخیل بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
دوستان عزیز اگر جواب بنده را بدهید ممنون می شوم
1-آیا سرویس شرت آف در زمان مدیریت آقای اسلامی برقرار شد یا در زمان مدیرعامل محترم قبلی؟
2-آیا آقای اسلامی اصولا تغییری در شرایط این سرویس ایجاد نمودند؟
آنچه من می دانم جواب سوال اول این است که خیر در زمان مدیرعامل قبلی برقرار شده و جواب سوال دوم هم این است که خیر ایشان تغییری در خصوص شرایط ایجاد نکرده اند
حالا لطفاً به من بگویید دلیل انتقاد از آقای اسلامی چیست و اصولا ایشان چه نقشی در این تصادف داشته اند!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
دوست عزیزی از نداشتن برنامه مدون برای همکاران صحبت کردند .
مدیر محترم شما که برنامه مدون داری چند روز یکبار به مشهد رفت و آمد می کنید؟؟؟؟؟/
آیا تسهیلات و شرایط لازم را برای یک کارمند در شهر کوچک سرخس فراهم آورده اید؟؟؟؟
شما فقط حرف میزنید
چرا عمل نمی کنید؟
چند نفر از مسولان پاالایشگاه خانواده هایشان در سرخس مستقر هستند که دم از عدم رفت و آمد میزنند؟
شما حق توهین به کارمند رو نداری
هرکس خودش میدونه چکار کنه و چطور رفت و آمد داشته باشه......
چرا بعضی از افراد دنبال انداختن گناه خودشان به گردن دیگری هستند؟
من یک سوال دارم
توی این دنیا خوتون و تبرئه می کنید.!!!!!!!
اون دنیا حسابرسی سخت تره
بیایید منطقی با مسائل برخورد کنیم تا هم کارمندان دلگرم شوندو هم شما در پیشگاه خداوند شرمنده نباشید.
مادر یکی از پرسنل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
سلام. خوبه این رؤسا در بازدید از کشورهای مختلف سری هم به پالایشگاهها کار خانجات بزنند تا اگاه شوند وببینند چه خدماتی به کارکنان خود میدهند
البته میدانیم که گوش شنوا وچشم بینایی نیست!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
سرويس ها بهداري - اول وآخر شيفت - سرويس روزانه ساعت 4 عصر به مشهد - سرويس خانواده آخر هفته - سرويس شنبه وچهارشنبه كاركنان ساكن مشهد
بنا به مقتضيات كاركنان از سرويس هاي فوق استفاده مي كنند و منطقي مي باشد
مثلا كاركنان روز هروز به مشهد رفت وآمد نمي كنند درصورتيكه مي توانند ولي از لحاظ وظايف سازماني عقب مي افتند
از لحاظ مقررات مابين شيفت در هيج جايي سرويس قانوني نيست با تمام تفاصيل اين سرويس برقرار شدفقط 8 ماه ازسال كه بررسي ها و تمهيدات آن مدتها طول كشيد وبالاخره در شورا تصميم گيري شد لذا عليرغم دروغ پردازي ها در پست هاي قبلي تصميم گيري شخصي نبوده است
مسولان پالايشگاه تاجاييكه تحقيق كرده ام حداقل بيست سال ساكن سرخس بوده اند
معمولا بنده رفت آمدنمان به مشهد درماه دوبار ويا اگر شرايطي پيش بيايد بيشتر نيز هست ولي اكثرا با وسيله شخصي رفت وآمد مي كنم
كتمان نمي كنم كه دوستان در اينجا با مشكلات عديده اي روبرو هستند اما اين مشكلات همگاني است وشامل عده اي خاص نمي باشد .
دوستان بهتر است درباره پرسنل وزارت نفت كه درتمام اقصا نقاط كشور وبا مشكلات عديده اي روبرو هستند كنكاش كنند مثلا سختي كارروي اسكله در دريا قابل مقايسه با اينجا نيست .
جا دارد مطالبات بحق منطقي ودر فضاي دوستانه بدور فضاي احساسي دنبال تا نتيجه گيري مورد دلخواه گرفته شود .
لازم به ذكر است درميان هياهو وجنجالي ها شخصي است كه با كارنامه سرقت ، تحت تعقيب نيروي انتظامي ، اخراجي از محل كار
واشخاص ديگري كه پرونده منكراتي دارند ديده مي شوند لذا شايسته نيست مطالبات بحق كاركنان آلوده اين افراد معلوم الحال شود .حق يارتان
یک پرسنل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
لطفا این را هم بگویید که کارکنان آن کشور های نام برده شده برای واحد وکارخانه وکشورشان شان چقدر تلاش می کنند و چقدر احساس مسئولیت دارند .
البته یک فکر نکنید از کرات دیگر آمده اند وآن کشورها به پیشرفت وتکنولوژی بالا رسیده است
قطعا به تمام معنا کار کرده اند و جان کنده اند
اینجا همه دنبال جا خالی کردن ، منافع شخصی وووو هستند نمونه اش همین سرویس کذایی که تو بوق شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
باسلام
خیلی متاثر شدم از درگذشت این بزرگواران
وهمچنین بیشتر متاسف شدم از اینکه یک عده در راس امور مدیریتی نشسته اند که علم مدیریت نمی دانند.
بنده به سرویس و تسهیلات و امکاناتی که وجود ندارد کاری ندارم ،
روی سخن بنده با آن مدیری است که چگونه به خودش اجازه می دهد در مراسم تشییع این عزیزان شرکت کند و به خانواده داغدار آنان تندی کند و عذر نخواهد.
دوستان پیشنهاد بنده این است که ای کاش به جای اینکه اینطور همه را مستاصل کنند و باز یک عده را اجیر کنند تا بیاییند در این فضا به کارکنان توهین کنند که چنین نبوده و چنان نبوده...و از مسولین دفاع بیجا کنند می توانند آنها را متقاعد کنند که یک عذرخواهی ساده از ین خانواده بزرگ تولید کشورمان قطعا ازیک فردی که خود را سردار می نامد ارزشی نمی کاهد.
متاسفانه اخلاقیات از جامعه ما رخت بر بسته....
دوستان بنظر می رسد بحث در این فضاها به هیچ نتیجه ای نمی رسد همانگونه که تاکنون نرسیده...
متاسفانه یک عده نمیخواهند و نمیگذارند به جایی برسد .
من فکر میکنم تمام این مشکلات با یک عذرخواهی و دلجویی حل می شد ....اما متاسفانه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
با سلام خدمت مسئولین محترم وهمکاران عزیز
همه عزیزان می دونید فلسفه بر داشته شدن سرویس چیه!
پس فرا فکنی و سفسطه نکنیم و بدی آب و هوا وخربی جاده را بهانه نکنیم!!
فقط من یه سوال دارم
در این فصل اگه همکار شیفتی، روزکار مرخصی باشه شبکار چطور سر کار حاضر بشه؟؟؟
قابل توجه آقایان،دیروز یکی از دوستان همین مشکل براش بوجود آومده بود،طبق معمول سرویس بهداری هم جا نداشته بود،مجبور شده با تاکسی های خطی بیاد،بعلت بارندگی و مه توی گردنه ها ماشین از جاده منحرف شده بود،
آقایون اگه خدای نکرده اتفاقی میافتاد !!!!!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
سلام
دوستمون مهدی بشیان خدا بیامرز با اینکه قراردادی بود و پالایشگاه مطابق قوانین نا عادلانه وزارت نفت ، با کمترین امکانات و حقوق ، ساکن سرخس بود.
محمد جهانگیری و سعید شکوری نیا هم چون پول ده میلیون ودیعه رو گرفته بودند و زده بودن به زخم زندگب ، اصلا خونه سازمانی تو سرخس بهشون تعلق نمیگرفت.
علی آقا محرابی تا جایی که میدونم خانمشان در آموزش و پرورش مشهد مسوولیت داشت و نمیتوانست در سرخس مشغول شود.
حالا شما بیابید پرتقال فروش را !
هی بگید چرا نیامدند سرخس !
منصف باشید
خدا جای حق نشسته
شاید شما هم روزی گرفتار مشکلات شوید و مجبور باشید به رفت و آمد در مسیر مشهد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
یکی از خوانندگان در نظرش گفته که در زمان قدیم خیلی کمبود امکانات بوده در سرخس !!!؟ و ایشان با این وجود ساکن سرخس بوده اند.
آقای محترم !
در زمان قدیم برای رفت و آمد از اسب و الاغ و گاری استفاده میکردند و پو لاشون رو مینداختن توی کوزه !!
اگر عدل و انصاف میخوای لطفا یک نگاه دقیق به فیش حقوقی و مبلغ واربزی که مطمعنا ۹ رقمی هست بیندازید
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
آقا رضا حال كه امكانات رفت وآمد هست بايد خودت را به كشتن دهي از طرفي كار ومسئوليت چي ميشه؟
ازبيان فيش حقوقي هم منظورت نفهميدم
اگر منظورت اينه كه حقوشان بالاس
چون بعد از30 سال كار حقوق ومزاياش كه نبايد به اندازه فرد 4 سال كار باشه
تازه اين فرد رسمي هم هست
ديگه چه بيان نگفته اي وحرف درگلو مانده داري؟
یک همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
همکاران بزرگوار
سلام بر شما ،خدا قوتتان بدهد ، همکاران مرحوم را هم خدا رحمت کند ،من مطمئنم شما ها با افتخاراتی نظیر اولین شرکت پالایش گاز دارای تندیس بلورین تعالی سازمانی در سال 92 ، اولین شرکت دارای تندیس زرین نظام مشارکت در سال 92، حراست برتر شرکت ملی گاز در سال 93 ، شرکت برتر HSE در سطح شرکت های پالایش گاز کشور در سال94، صنعت سبز برترکشور در سطح استان خراسان رضوی در سال 94 ،روابط عمومی برتر سال 94 واقعا جزو افتخار آفرینان صنعت نفت و گاز کشور طی سه سال گذشته بوده اید . خداوند خیر دهد به آن راننده بی احتیاطی که بانی تصادفی شد که بعضی از همکاران ما این همه افتخاری که در سایه همدلی مدیریت و کارکنان کسب گردید را نبینند . همکاران فقید ما شهید راه خدمتند و در بهشت جاویدان
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سلام علیکم
دوستانی که بر علیه پرسنل میایین کامنت میگذارید !11چقدر میگیرین یا قول کدوم پاداش و جایگاهی رو بهتون دادن که اومدید و اینا رو مینویسین؟؟؟؟
اگر این اتفاق سر خودتون و خانوادتون هم میومد الان همینا رو میگفتین ؟؟؟
رییسای بزرگوار و مسئولین محترم اگه اینقدر سخته براتون ، من از سمت شما از تمام پرسنل و خانواده های داغدیده معذرت می خوام و امیدوارم دیگه شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم.
از خانواده های اون مرحومین که در مراسمشون بی احترامی شد و نمک به زخمشون پاشیدید هم کمال عذرخواهی را دارم .
از اینکه فکر کردید و قضاوت کردید که پرسنل از داغ و سوگ این 4 عزیز از دست رفته دارند کما سوء استفاده را می کنند ، باز هم معذرت می خواهم .
همین کاری داشت ؟؟؟ انسان جایز الخطاست روسا و سردار بزرگ پالایشگاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقا اینا هم خدارومیخواهند هم خرمارو هم می خواهند هرروز در رفت وآمد باشند وهم از سختی های اینجا چیزی را تحمل نکنند خدا می داند که چه کسی می خواهد اینجا کار کند هرچی شما بگید حرف خودشو می زنند
حقوق خوب - سرویس رفت وآمد هرروزه - آقایان مسئول شما کوتاه بیاین
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
میگن : آفتاب آمد دلیل آفتاب !
الحمد الله که در عین تناقض گویی ،هم حرف اقلیت خودتان را انکار کردید و هم حرف اکثریت همکاران راتایید.
پس قبول دارید که حقوق و مزایای این عده که این داغ روشون اثری نداشته ، خیلی خیلی بالاست و توی سرخس سختی نمیکشن!
پس کدام سختی رو به رخ میکشید.
بنده ۱۳ سال سابقه کار داذم با لیسانس
از حقوق همه هم خبر دارم.شما هم خبر داری.
این چهر تا عزیز توشون هم رسمی بود و هم قراردادی و البته هیچکدومشون حقوق نه رقمی( به تومان ) نمیگرفتن.
مثل خیلی دیگه از همکاران رسمی و قراردادی
حتی خونه داخل شهرک هم بهشون نمیدادن هم رسمی و هم قراردادی . مسلما باید به تمثال سما با حقوق آنچنانی خیلی تو سرخس خوش بگذره.
ولی دوست عزیز که به رسمی بودنت خیلی افتخار میکنی ! همکارای قراردادیمون هم برادر و همکار و یار ما هستن با حداقل حقوق و حداقل ده سال سابقه کار. و خیلی هستند دوستان رسمی که بذای زندگی بهتر مجبور به شغل دوم هستند.
این هم حرف دلم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
وقتی انصاف نباشه گوش شنوایی هم نیست . آن بندگان خدا به رحمت خدا رفته دوستان ما هم هستند و درحادثه ای جان خودرا ازدست دادند که مقصر اصلی بی احتیاطی راننده بود . حرف سرویس و غیره مغلطه است .
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
آقای ناشناس
کدوم حقوق خوب ؟؟؟
کو سرویس روزانه برای شیفتی ها ؟؟؟ اون شمایید که هر روز میتونید با سرویس روزانه ساعت 4 بعدازظهر برید مشهد و فرداش برگردید .
خود محیط آلوده و شرایط کار در پالایشگاه کلی خطر و سختی داره و پرسنل هر روزه با اون گریبانگیر هستند . پس مطمئنا اونی که سختی نمیکشه شمایی که معلوم نیست کی هواتونو داره !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
همکار گرامی کسی هوای من را نداره فقط به خاطر اینکه یک عده معدود صحبت های غیر منطقی نمودند جواب آنها داده شد والا اکثر همکاران زحمت کش را می شناسم ومحق هستند ومطالبات به حقی دارندمانند حقوق ومزایا - مسکن - وام و همچنین سرویس ها .
کاش دوستان هم منصفانه و هم یک روال منطقی دنبال مطالبات باشند .
یک بازنشسته پالایشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
خدا رحمت کند این همکاران عزیز را ، اما اقای مهندس اسلامی در این اخر خدمت در چالش بدی گرفتار گردید اینجانب که از ابتدا با مدیریت های مختلف از مرحوم جمالی نیا تا اقای اسلامی با همه این عزیزان کار کرده ام به جرات می گویم ایشان رو راست ترین و مهربانترین بین مدیران پالایشگاه بودند. و حتما قلب ایشان از این ماجرا بسیار جریه دار است . متاسفانه عامل خرابی جاده ها و عامل خطای انسانی همه ساله باعث تلفات جاده ای زیاد در سراسر کشور است .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
جالبه ما که پدرمون 30 ساله سابقه کار داره انقدر توقع نداریم که بعضی از این آقایون با 8 یا10 سال سابقه دارن.من از وقتی چشم باز کردم فقط سرخس و دیدم و خاکش و خوردم و هیچ ادعایی هم ندارم و استخدامی هم نمیخوام از شرکت گاز ولی بعضی ها جالبن تازه از گرد راه میرسن و از تمام مسعول های شرکت هم طلبکار هستن.اقای اسلامی من وقتی 12 ساله بودم شما همسایه ما بودید و خیلی از رییس های واحد های دیگر من شمارو خوب میشناسم و همچنین مسعول های واحد های دیگرو.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار