آیا خاطره مناظره های انتخابات ریاست جمهوری زنده می‌شود؟!
قوت گرفتن احتمال حضور سعید جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث شد تا این روزها سخن از حضور دکتر رضا شیران خراسانی از نزدیکان و حامیان دکتر محمد باقر قالیباف نیز در مشهد جدی شود.
کد خبر: ۱۵۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 24 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، فضای رقابتی جدی انتخابات ریاست جمهوری گذشته در مشهد با حضور دو کاندیدای خراسانی یعنی دکتر قالیباف و دکتر جلیلی انگار قرار است این بار نیز به گونه ای مشابه با حضور نماینده دکتر قالیباف و سعید جلیلی تکرار شود.

شنیده های تابناک رضوی حاکی از آن است که پس از احتمال حضور سعید جلیلی به عنوان سرلیست جبهه پایداری در مشهد، این روزها سخن از حضور رضا شیران خراسانی، رئیس جبهه مردمی حامیان محمدباقر قالیباف و قائم مقام جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی نیز از مشهد برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد.

دکتر شیران، مشاور وزیر کشور در امور بازرسی بوده که سابقه مسئولیت ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف در مشهد را نیز دارد گرچه پیش از این، حضور شخص خودش در انتخابات را رد می‌کرد با توجه به داغ شدن تنور انتخابات و رقابت گسترده میان طیف‌های مختلف سیاسی ممکن است در آخرین روز نام‌نویسی نامزدهای انتخاباتی و ثبت نام سعید جلیلی، وارد عرصه انتخابات شود.

همچنین احتمال حضور دکتر سعید جلیلی که سابقه کاندیداتوری از مجلس شورای اسلامی از مشهد را نیز دارد و یکی از کاندیداهای شورای شهر مشهد برای شهردار شدن بود در حالی قوت گرفته که روز گذشته مجمع مطالبه مردمی مشهد نیز طی بیانیه ای از وی برای انتخابات دعوت کرد.

جالب اینکه برخی اصلاح‌طلبان نیز نامزدی ابراهیم اصغرزاده و حسن رسولی از مشهد را در تقابل با مخالفان برجام و پرونده هسته ای ارزیابی می‌کنند.

با این حساب به نظر می‌رسد علاوه بر مباحث و دغدغه های شهری موضوع پرونده هسته ای در مشهد یکی از اصلی ترین موضوعات جلسات و تبلیغات انتخاباتی برخی نامزدها در مشهد باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار