رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید، بارش برف و باران و افت شدید دما طی روزهای آتی این استان را فرا می گیرد.
کد خبر: ۱۳۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 05 December 2015
یحیی قاینی پور افزود: وزش باد نسبتا شدید تا شدید از فردا 13 آذر مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می گیرد.

وی گفت: در این مدت وزش باد در برخی از مناطق خراسان رضوی به ویژه در نوار شرقی استان به بیش از 70 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص دمای هوا نیز گفت: از روز شنبه هفته آتی دمای هوا در سطح استان کاهش حدود 15 درجه ای خواهد داشت و سردی هوا در طول هفته آینده ادامه می یابد.

وی بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری را 21 و 22 درجه عنوان و بیان کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی بیشینه دما در مشهد به ترتیب به هشت و شش درجه سلسیوس کاهش می یابد.

قاینی پور افزود: در طول هفته آینده دمای هوای شبانه در برخی از مناطق خراسان رضوی به 10 درجه زیر صفر نیز می رسد.

وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده شاهد بارش باران و برف در خراسان رضوی به ویژه در نیمه شمالی استان همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین از پدیده مه در محورهای سردسیر و کوهستانی استان در این مدت خبر داد که کاهش دید و احتمال اختلال در رفت و آمد خودروها را به دنبال خواهد داشت.

همچنین تربت حیدریه با چهار درجه و سرخس با 28 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار