به گزارش خبرگزاری تابناک از پلدختر، امام جمعه پلدختر در مراسم معارفه و تودیع روسای بنیاد شهید شهرستان پلدختر، خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخار بزرگی دانست و گفت: شهدا برای رضای خدا، قرآن، دفاع از اسلام و ارزش ها جان خود را در طبق اخلاص نهادند وخداوند بهترین پاداش ها که همانا بهشت رضوان است به آنها عنایت کرده است.

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر  معرفی شد

حجت الاسلام محمد سوری  بر لزوم فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران که سرمایه های معنوی انقلاب هستند افتخار و یک وظیفه همگانی و عبادت است.

وی از خدمات و تلاش های غلامعلی محمودوند رئیس سابق بنیاد شهید پلدختر تقدیر و برای رئیس جدید این نهاد آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: عزت، عظمت، اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون مجاهدت ها، ایثارگری ها شهیدان و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: آنچه که حرف اول را می زند و انسان را ماندگار می کند خدمت است و بنیاد شهید یکی از نهاد های برجسته نظام اسلامی است که اقدامات ارزشمند و با برکتی دارد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: جابجایی افراد در سمت های دولتی امری عادی محسوب می شود و بنیاد شهید متعلق به مقام معظم رهبری است و در اجرای سیاست های معظم له و دولت گام بر می دارد .

مراد روشنی با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران متعلق به شخصی خاصی نیست و هدف این نهاد رضایت خانواده شهدا و ایثارگران است.

فرماندار پلدختر گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران اقدامی فرهنگی و ارزشمند است و باید تلاش کنیم مشکلات خانواده شهدا را مورد رسیدگی قرار دهیم  و به هر نحو ممکن ، خدمات مطلوب و شایسته ای به این عزیزان ارائه نماییم.

نورالدین درمنان افزود: کسی که مسئولیتی را دارد وقتی مسئولیت از او گرفته و سلب می شود باری از دوش او بر داشته می شود، خدمت در نظام جمهوری اسلامی در هر کجا که باشد ارزشمند است.

در پایان این مراسم فریدون کاوه به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر  معرفی و از خدمات و تلاش های هفت ساله  غلام علی محمودوند، رئیس قبلی این نهاد، تقدیر شد.

فریدون کاوه دارای 19 سال خدمت در بنیاد شهید و آخرین سمت وی رئیس مسکن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان است.