مدیر مرکز فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها خبر داد
تابناک: مدیر مرکز فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: روزانه حدود ۲۳۰ زوج دانشجو در سامانه نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام می‌‌کنند.
کد خبر: ۱۳۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 28 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حسین جوادی مدیر مرکز فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: از دانشجویانی که قصد دارند، در نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کنند، درخواست کرد که هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: درصورت اقدام به موقع دانشجویان، مسئولان ذی ربط نیز می‌توانند برنامه ریزی کاروان بندی این دانشجویان برای سفر به مشهد مقدس را به موقع انجام دهند.

مدیر مرکز فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: دانشگاهیان متقاضی جهت ثبت نام در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی تا ۱۵ آذر فرصت دارند با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار نفر از دانشجویان و حدود ۴۵۰ زوج از اساتید در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند.

جوادی خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۲۳۰ زوج دانشجو در سامانه www.ezdevaj.nahad.ir ثبت نام می‌کنند که معمولا در روزهای آخر تعداد زوج‌هایی که ثبت نام می کنند به  ۵۷۰ زوج در روز افزایش می‌یابد.

مدیر مرکز فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها پیش از این اعلام کرده بود؛ زوج‌های ثبت نام شده از تاریخ ۲۵ آذر می‌توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.nahad.ir نسبت به انتخاب کاروان‌های اعزامی به مشهد مقدس اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار