دو خبرنامه تابناک گیلان (36+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که سی و ششمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 20 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که سی و ششمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


اظهارات عجیب و غریب نماینده لاهیجان درباره سرمربی تیم ملی فوتبال

تابناک گیلان: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزشی مجلس معتقد است سرمربی تیم ملی فوتبال دچار خودشیفتگی و اغراق درباره جایگاه خودش شده؛ درحالیکه همکاری با هر کشوری به معنای هماهنگ شدن با نظرات کارفرما است و مربی نباید در کارها مداخله کند.

ابوذر ندیمی با اشاره به آخرین اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی براینکه اگر شرایط امیدوارش نکند از تیم ملی جدا خواهد شد، گفت: شخصا در مورد حفظ کی‌روش نگاه مثبتی داشتم اما واقعیت این است که وی نکاتی را رعایت نمی‌کنند؛ نخست آنکه؛ همکاری با ورزش هر کشوری به معنای هماهنگ شدن با نظرات کارفرما است.

به گفته خانه ملت ، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مربی حتی اگر در کار خود حرفه‌ای و صاحب نظر است، نباید در تمامی کارها مداخله کند یا مسئولان یک فدراسیون و وزراتخانه را زیرسوال ببرد و واژگان نامعقولی را به شخصیت‌های مدیریتی و ورزشی منتسب کند.

وی  بیان کرد: سرمربی تیم ملی با وجود عملکرد مثبت، اما خیلی هم خاص و موفق ظاهر نشده است؛ به‌عنوان مثال گرفتن امتیاز از تیم‌هایی مانند ترکمنستان و گوام و مشابه آن‌ها چندان به معنای موفقیت یک سرمربی محسوب می‌شود و نشان از ارتقاء سطح تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

تابناک از این نماینده مجلس می پرسد که باتوجه به داشته ها و امکاناتی که در اختیار این سرمربی پرتغالی تاکنون قرار داده اید، انتظار رسیدن به چه چیزی را داشتید که دست نیافتید!؟

وی با بیان اینکه بازی‌های خوبی از تیم ملی در بازی‌های جام جهانی دیده شد اما پس از آن افت قابل ملاحظه‌ای به وجود آمد، اضافه کرد: غیبت قابل توجه این سرمربی و دفاع بیش از اندازه برخی از همکارانش از وی نیز قابل تامل بود و اینکه اخیرا باز هم حرف از بودن و یا نبودن می‌زند نشان می‌دهد دچار خودشیفتگی و اغراق درباره جایگاه خودش شده است و باید این رفتار را اصلاح کند.

تابناک اضافه می کند، اینکه چگونه ممکن است یک نماینده مجلس درخصوص اخلاق و رفتار حرفه ای یک سرمربی با برند جهانی اظهار نظر کند و خرده بگیرد باز هم از عجایب دنیای ورزش است.





ندیمی با بیان اینکه کی‌روش ادعای زیادی درباره اخلاق در ورزش دارد و مهدی رحمتی  را دعوت به همکاری نمی‌کند، افزود: کی‌روش باید در مقابل کارفرما پروتکل‌ها را رعایت کند؛ در حالی که در رفتار و عمل دچار حاشیه‌های بسیاری شده است که امیدوارم به رفتار اخلاقی بازگردد چراکه ادامه این مسیر از سوی فوتبال دوستان قابل قبول نخواهد بود.

عضو فراکسیون ورزشی مجلس ادامه داد: این رفتارها یا به او از سوی برخی افراد آموزش داده می‌شود یا کی روش خصلت حاشیه‌سازی را در خودش دارد؛ اما به هر حال باید هر چه سریع‌تر در رفتار خود تغییر ایجاد کند.

تابناک اضافه می کند، کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام در کنفرانس مطبوعاتی گفته است؛ در صورتی که به درخواست‌های او جامه‌عمل پوشانده نشود تیم ملی را ترک خواهد کرد ولی اینکه در چنین شرایط حساسی که تیم ملی در آن قرار دارد، یک نماینده مجلس بخواهد درباره مسائل تخصصی،فنی و پیرامونی فوتبال کشور اینچنین اظهار نظر کند جای تامل دارد!




نخستین بانوی گیلانی که به طلای جهانی کاراته رسید + تصاویر

تابناک گیلان : مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان گیلانی حاضر در مسابقات جهانی اندونزی صبح پنجشنبه در آکادمی کاراته استان گیلان برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم از سارا بهمن یار ملی پوش گیلانی نوجوانان ایران که توانست برای نخستین بار مدال برنز پیکارهای کاراته جهانی اندونزی را به دست آورد ، روز گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، قربانی رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از اعضای شورای شهر رشت و جامعه کاراته گیلان در سالن آکادمی کاراته ورزشگاه شهید عضدی رشت تجلیل شد.




در این مراسم همچنین از مازیار فرید خمامی سرمربی تیمهای ملی کاراته نوجوانان و جوانان ، سعید حسنی پور و سید رضا سیدی مربیان و چند تن از ملی پوشان گیلانی در این پیکارها تجلیل و قدردانی شد.

مسعود رهنما در این مراسم با تقدیر و تشکر از مربیان پیشکسوت کاراته که مبنای کسب افتخارات برای گیلان شدند گفت : مدیریت ورزش و مسئولان استانی به واسطه کسب 4 مدال طلا و یک نقره کاراته در بازیهای معتبر آسیایی بعنوان تنها رشته ورزشی که چنین افتخاراتی را کسب کرده به کاراته بدهکار هستند.





مدیرکل ورزش وجوانان گیلان افزود: اگر امروز سارا بهمن یار بعنوان نخستین گیلانی به مدال جهانی کاراته میرسد به پشتوانه مربیان و پیشکسوتان و بزرگانی مثل مازیار فرید خمامی است که 20 سال پیش نخستین مدال طلای کاراته ایران را در بازیهای آسیایی هیروشیمای ژاپن بدست آورد.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار