رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی خبر داد و گفت: افت دما در روز چهارشنبه همراه با بارش باران در مشهد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 17 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با فارس، از ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: فردا در خراسان رضوی و مشهد شاهد افزایش دما هستیم اما از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: ورود سامانه بارشی در استان، بیشتر نواحی شمالی خراسان رضوی را از حیث بارش تحت تاثیر خود قرار داده و مطابق با نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بارش باران در مشهد ضعیف است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه ورود سامانه بارشی در استان همراه با افت دما است، یادآور شد: افت دما در روز چهارشنبه همراه با بارش باران در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود اما هم بارش باران ضعیف بوده و هم کاهش دما آنچنان نبوده و فقط چند درجه کاهش پیدا می‌کند.

قائنی‌پور عنوان کرد: فردا به دنبال افزایش دما، در مشهد شاهد دمای 21 درجه‌ای خواهیم بود اما در روز چهارشنبه دما به زیر 16 درجه می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: صبح امروز دمای خراسان رضوی در سردترین زمان خود به یک درجه رسیده و در گرم‌ترین موقعیت به 20 درجه رسید، همچنین امشب در مشهد دمای هوا در سردترین حالت خود به چهار درجه رسیده و در گرمترین موقعیت به 21 درجه می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار