معاون استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در حوزه طلاق در استان نسبت به سال قبل کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و باید از سوی مقابل برنامه‌ریزی مناسبی برای افزایش آمار ازدواج در استان صورت داد.
کد خبر: ۱۲۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 09 November 2015
سید محسن صادقی در جلسه کارگروه تخصصی زنان استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: یکی از مواردی که به‌ویژه در میان دانشجویان باید آن را ترویج کرد، بهره‌گیری مناسب از فرصت‌های ازدواج دانشجویی است که الگویی آسان و پایدار را برای ازدواج معرفی می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ازدواج جوانان بیان کرد: باید استفاده بهینه‌ای از طرح‌های پژوهشی انجام داد و از این طریق آسیب‌های موجود در حوزه زنان و خانواده و همچنین ازدواج را به حداقل رساند.

صادقی تاکید کرد: خوشبختانه ذخیره پژوهشی و منبع مطالعاتی مناسبی در خراسان رضوی فراهم شده و باید از این بسترها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان در استان استفاده کرد.

وی ارائه راهکارهای عملیاتی را برای حوزه زنان و خانواده مهم برشمرد و بیان کرد: باید در این زمینه بتوانیم از دستاوردهای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و همچنین بلندمدت به صورت تلفیقی استفاده کرد و البته اسناد بالادستی و همچنین اسناد توسعه کشور را مدنظر قرار داد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیم ستاد ازدواج دانشجویی برای استقرار مرکزی مجزا در مشهد مقدس تصریح کرد: خوشبختانه این اقدام مناسب در دستور کار قرار گرفته است و می‌تواند مشوق مناسبی برای ترویج ازدواج آسان باشد.

صادقی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق استان خراسان رضوی در شش ماهه امسال اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه طلاق در استان نسبت به سال قبل کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و باید از سوی مقابل برنامه‌ریزی مناسبی برای افزایش آمار ازدواج در استان صورت داد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار