کد خبر: ۱۲۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 08 November 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: رعایت مقررات و قوانین انتخاباتی و چارچوب های رسانه ای در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری از مهمترین وظایف صدا و سیما است.


«محمدحسین مقیمی» در دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مرکز، با اشاره به اثربخشی برنامه های صدا و سیمای استانی خواستار دعوت از نخبگان برای ثبت نام نمایندگی مجلس و حضور پررنگ مردم در انتخابات همچون گذشته در برنامه های صدا و سیما شد.

وی حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را سبب انسجام و وحدت ملی دانست.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز اطلاع رسانی شفاف، حضور حداکثری و ایجاد زمینه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را راهبرد صدا و سیمای رضوی دانست.

محسن نصرپور گفت: رسانه ملی در آگاهی بخشی و ایجاد بستر مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خود به شکل ملی، فراجناحی و بی طرف عمل خواهد کرد.

وی افزود: بر مبنای دستور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی دقیق، صحیح، مستمر و با رعایت اصل بی طرفی در پخش برنامه های متنوع و مفید از جمله اهداف اصلی صدا و سیما در ابعاد ملی و استانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار