مرد‌ ۶١ساله‌ای در درگیری با پسر جوانش او را به‌ این دلیل که پسر دوونیم‌ساله خود را تنبیه‌کرده بود ، با ضربات چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۱۲۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 07 November 2015
با گزارش حادثه‌ای مبنی‌بر نزاع میان پیرمردی با پسر جوانش حوالی ساعت١۶بعدازظهر پنجشنه ١۴آبان‌ماه از‌سوی ساکنان آپارتمانی واقع‌در خیابان صاحب‌الزمان(عج) به مرکز فوریت‌های پلیس١١٠، ماموران کلانتری سناباد برای بررسی و خاتمه نزاع در محل حضور پیدا کردند.

با حضور عوامل انتظامی در بولوار صاحب‌الزمان(عج) مشخص شد در نزاعی خانوادگی میان یک پدروپسر، پیرمرد با واردآوردن ضربات چاقو، پسر ٣١ساله خود را به‌شدت مصدوم کرده است.

با انتقال پسر جوان به بیمارستان برای درمان، تحقیقات ماموران کلانتری سناباد ادامه پیدا کرد که با رسیدن خبر مرگ مرد جوان، پرونده وارد فاز جدیدی شد و پای بازپرس ویژه قتل را به پرونده باز کرد.

تنبیه پدر و تنبیه پدربزرگ!

با شروع تحقیقات تخصصی ازسوی سیدجواد حسینی قاضی ویژه قتل، مشخص می‌شود مرد ٣١ساله چندی‌پیش از همسرش جدا شده و حضانت فرزند دو‌ونیم‌ساله‌اش را نیز برعهده گرفته است.

در آن روز مرد جوان درحال غذا‌دادن به پسرش بوده که کودک خردسال از غذاخوردن امتناء و بازیگوشی می‌کند و با توبیخ و تنبیه پدرش مواجه می‌شود.

پیرمرد ۶١ساله که از نزدیک شاهد ماجرا بوده، برای حمایت از نوه‌اش وارد ماجرا می‌شود و از رفتار پسرش خرده می‌گیرد و نسبت به رفتارش به او هشدار می‌دهد.

اما پسر به این حرف‌ها ‌توجهی نمی‌کند و همین موجب کش‌دار‌شدن ماجرا می‌شود؛ تا‌جایی‌که صدای مشاجره آن‌ها پای همسایه‌ها و مادر خانواده را نیز به میان می‌کشد.

در این گیرودار، ناگهان چاقویی در دستان پیرمرد ظاهر می‌شود و او در میانه نزاع مقابل چشمان حیرت‌زده دیگران و نوه‌اش با چاقو سه‌چهار ضربه به بدن پسرش وارد می‌کند. مادر خانواده که از نزدیک شاهد این ماجرا بوده، برای پادرمیانی خودش را جلو می‌اندازد که پیرمرد او را نیز از ناحیه دست مجروح می‌کند.

عوامل انتظامی ضمن انجام اقدامات ضروری برای خاتمه نزاع، پیکر نیمه‌جان پسر جوان را تحویل نیروهای اورژانس دادند تا به بیمارستان منتقل ‌شود؛ اما تلاش کادر پزشکی موثر واقع نمی‌شود و او جان خودش را از دست می‌دهد.

متهم به قتل، قصاب بوده است

به‌گفته همسایه‌ها، متهم به قتل مردی ۶١ساله است که در یک واحد آپارتمان ١١٠متری با دو پسرش زندگی می‌کند و حدود سی سال پیش از شغل قصابی کناره‌گیری کرده و بیکار است. هزینه امرار و معاش خانواده نیز بر‌عهده پسران این خانواده بوده است.

دستگیری متهم

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد که در صحنه جرم حضور داشته است، در تشریح این حادثه به خبرنگار ما گفت: مقتول که از ناحیه پهلو و ران مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، به‌علت خون‌ریزی شدید، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

دکتر سید‌جواد حسینی همچنین در ادامه این پرونده جنایی بیان کرد: متهم به قتل توسط ماموران پلیس دستگیر شده است؛ البته این پرونده نیازمند بررسی‌های دقیق برای پی‌بردن به‌ علت این حادثه است و تا حصول نتیجه، تحقیقات ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار