رسانه‌های بیگانه در پی چه هستند؟!
مسئله پدیده دیگر به موضوعی جدی برای مسئولان کشور و استان تبدیل شده و درحالیکه موضوع تخلفات این شرکت و نیز مطالبات سهامداران آن درحال پیگیری است برخی رسانه های بیگانه، با دستاویز قرار دادن این معضل سعی در معرفی خود به عنوان تریبون مردم و منجی و باصطلاح «سوپرمن!» سهامداران، دارند!
کد خبر: ۱۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 03 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، موضوع تخلفات پدیده شاندیز و برخی برخوردها با این مجموعه که موجب توقف در فروش و رشد بی رویه سهام بادکنکی آن شد اگر چه در ماه‌های اخیر در ابعاد ملی و استانی و با ملاحظات مختلف مبتنی بر احقاق حق مردم در دست پیگیری است و البته جای نقد و بررسی دارد اما این روزها برخی رسانه های بیگانه و معاند با طرح معضل «پدیده» همانند میزان، سعی داشته و دارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند!
این رسانه ها با بهره بردن از زمان‌بر شدن زیاد پرونده و ضعف اطلاع رسانی داخلی و عدم پاسخگویی به هنگام و شایسته  برخی مسئولان در فضای غبارآلود شایعه ها،خواستار ایجاد و تزریق این تصور در سهامداران آشفته و درمانده‌  و مردم سردرگم هستند تا  به همه بقبولانند که اعتماد کردن و سرمایه گذاری داخلی در ایران جواب نمی دهد! و افراد و مجموعه های بزرگ اجازه رشد بیش از حد نمی یابند و کشتی ما در گل مانده و وامانده ایم!
این القائات که البته با ترفندهای رسانه ای و اغوا و رنگ و لعاب های بسیاری همراه است گاهی با ظاهرسازی و تحت نقاب بیان بی واسطه و مستقیم حرف های مردم و فرصت ابراز نظرات آنان انجام می شود و گاه با شگردهای غیرمستقیم‌گویی، توام است که با آمارها و مقایسه های نادرست و نیز کتمان برخی وقایع و برجسته سازی خودخواسته و خودساخته جنبه های دیگر رویداد همراه است.
همچنین تکنیک بزرگنمایی و غلو در مظلوم نمایی این مجموعه متخلف و مالک این مجموعه که بیشترین سهام مجموعه متعلق به شخص وی بوده است از جمله اتفاقاتی است که روی می‌دهد ضمن اینکه این رسانه ها در سکوت یا رخوت و انفعال برخی رسانه های داخلی، از این طریق در پی جلب مشتری بیشتر برای رسانه خود هستند و البته از ژست مردمی بودن بهره می برند.
دستیابی به شبکه مخاطبان مجموعه ای بزرگ مانند پدیده و نیز بهره برداری آتی از ظرفیت آنان برای جهت دهی برخی تحرکات و نیز هدایتشان به آنسوی آبها نیز از دیگر اهداف این رسانه هاست لذا هرگونه برنامه ای با عنوان فرصت و نوبت طرح مطالبات مخاطبان پدیده بیشتر به تور و طعمه ای می ماند که در راستای رسیدن به مخاطبان شبکه پدیده و شماره ها و ایمیل های آنان است.
بهره برداری تبلیغاتی از نام این مجموعه پرتبلیغ در سالیان اخیر و ایجاد این ذهنیت از آن رسانه که ما تریبون و رسانه حقیقی مردم هستیم و صداقت را صرفا در ما بجویید! مهمترین هدف این رسانه های معلوم الحال است که بودجه های میلیاردیشان از دولت انگلیس و آمریکا و غرب بیش از همه پشت پرده هایشان را هویدا می سازد.
گفتنی است مهمترین سرمایه اجتماعی رسیدن به اعتماد و مشارکت مخاطب است که جز با صداقت حقیقی و حقیقت گویی به دست نمی آید و مردم فهیم ایران اسلامی به درستی راست را از دروغ باز می‌شناسند و ادعاهای واهی و نقاب‌های ظاهرفریب را باور نمی‌کنند.

Image result for ‫پدیده شاندیز‬‎
برچسب ها: پدیده ، سوپرمن ، رسانه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۹
سهامدار تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
وقتی صدا و سیما نقشش با اون تبلیغاتش ، سوق دادن سرمایه های مردم به پدیده بود و بعد از آن نقشش در تخریب و بهتر بگویم در از بین بردن سرمایه های مردم بود و الان نیز دریغ از یک اقدام در جهت انعکاس خبر دادخواهی مردم که توسط همون صدا وسیما ازشون کلاهبرداری شده ، ... ایول
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
به نظرم سوپرمن ها هر چقدر هم مخالف ایران و ایرانی باشند اما حداقل کاری که انجام دادند این بوده که درد مردم ایران رو به تصویر کشیدند.کاری که هیچ کدام از رسانه های اصطاحا دوستدار مردم و ایران طی یک سال گذشته انجام ندادند
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
تابناک چه عجب سرو کلت پیدا شد اون روزایی که باید میبودی نبودی حالا واسه خود شیرینی شدی کاسه داغتر از آش. اگه جریانه پدیده رو از اول مرور کنی میبینی که چقد دروغ گفت دادستان مشهد به مردم چند بار حرفشو عوض کرد چقد وعده دروغ داد چند بار مردم جلوی استانداری تجمع آرام داشتند ولی با باطوم نیروی انتظامی متفرق شدند اگه دنباله حقی اینم بنویس. بنویس که که جهاد کشاورزی که زمانی درخواست چهار صد میلیون جریمه داشت الام میگه هزار میلیارد که معاله بودجه عمومی یکسالشه بنویس صدا و سیما هزارو هفتصد میلیارد پول تبلیغات از پدیده گرفت بنویس تمام صفحات روزنامه خراسان پر بود از تبلیغات پدیده آره نمک خوردند و نمکدان شکستند و همه علیهش بلند شدند . بنویس 120 هزار خانواده اسیر بازی سیاسی یه عده شدند. برو و ما رو با درد خودمون تنها بزار که ما در پی حقیقتیمو بس این قبری که شما داری سرش گریه میکنی مرده ای توش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
دست اون کسی که جوابتون رو داد درد نکنه مجبور شدین نظرات رو حذف کنید نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
10 ماه داریم سختی میکشیم کدوم رسانه اومد یکبار به درد مردم برسه. همون رسانه ملی که بارها تبلیغات پدیده رو پخش کرد یکبار از درد مردم گفت. پروژه ای که بعد 5 سال به صورت ناگهانی مشکلات میشه. ورود کاملا ناشیانه ... و ... چرا شما رسانه اصطلاحا مدافع حق چیزی جرات نداری بنویسی الان که داری مینویسی بخاطر همون رسانه اصطلاحا مشکلداره . مسلمانی به حرف نیست به عمله برادر. آگه امنیت سرمایه گذاری وجود داره که ناراحت میشی پدیده نمونش بود که آخر به سهامدار گفتن نزولخوارو ...
بيرجندي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
شما چكار كرديد براي سهامداراي پديده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
پ ن پ فک میکنید به امید شما رسانه های داخلی جیره خوار میشینیم.تا حالا کجا بودید شما که داد ما رو نشنیدید ...
بی لیاقتا
بی لیاقتا
بی لیاقتا
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
شما بهتر نیس به جیره خواریاتون و پرداختن به مسائلی که بهتون دستور و مجوزشو میدن بپردازین و دخالت نکنید همانطور که تا حالا که 10 ماه است می گذره با سکوت خودتون و مغرنج کردن شرایط هیچ کار دیگه ای نکردین پس لطفا دخالت نکنید بی بی سی رسانه بیگانه نیس رسانه مردمی است.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
واقعا خجالت هم خوب چیزیه فقط نشستین انگ ردن به این و آن . شما بعنوان روزنامه نگار آیا تا بحال بدبختی هایی را که مردم از این بابت میکشند باز گو کردی. اگر بقول شما خلافی هم صورت گرفته چه مدت برای رسیدگی کردن آن لازم است . آیا تا بحال یکی از مسو لین یک حرف درست تحویل مردم داده .شما یک جایی را معرفی کن تا سهامداران دردشان را آنجا بیان کنند
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
كم كم دارم ايمان ميارم كه خارجي ها بي جا هم از نبود رسانه آزاد ، حقوق بشر و . . . در كشورم صحبت نمي كنند در اين مدت ، بازي مسئولين با مردم بدبخت رو تو مسئله پديده ديدم . قبل از اينكه سياستشون راجع به پديده عوض بشه و رسانه هاي جيره خوار ( و نه رسانه آزاد ) رو به جون پديده بندازند هر روز يك مسئول پايه بلند مملكت از پديده بازديد مي كرد و رسانه ها به به و چه چه ايشون راجع به پديده رو منتشر ميكردند ولي بعد كه سياست عوض شد بعضي رسانه ها خفقون گرفتند بعضي ها هم شدند فرمانبردار اون مسئولين از خدا بي خبر كه امروز بفرمائيد چي بنويسيم تو روزنامه و خبرگزاريمون .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
جيره خوار بدبخت اگه ناراحتي تو بيا موج سواري كن،
تو چرا نكردي هان!!!!؟؟؟
١٢٠ هزار سهامدار يكسال سرگردون موندن شد يه بار ضعف مسولين بي لياقت رو تيتر خبرت كنه، هر كس از مظلوم حمايت كنه بيگانه نيست فرزند پاك خداست دمش گرم
سهامدار و کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
بیرون گود نشستی میگی لنگش کن
مثل یه رسانه بیطرف برین دنبال پروندش ببینین ازکجا اب میخوره.
بشینین پای صحبت سهامدارا ببینین چی میگن
8 ماه حقوق من و هزار نفر مثل من و ندادن ب خاطر منافع جناحی بعضی ها
...
اگه گزارشتون مغرضانه نیست بسم ا...
یکی از این پیشنهادا رو انجام بدین
ihnd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
خدایی یه بار شده بیاین با مردم مصاحبه کنید و انعکاس بدین، شده زندگی هایی که ویرون شده، عروس و دوماد هایی که باید میرفتن خونه بخت و نرفتن، آبروهایی که به واسطه تموم شدن نقدینگیه مردم ریخته شده رو انعکاس بدی؟ مردم خسته شدن از پاسکاری مسولین، بابا به پیر به پیغمبر من اگه سهامه شاندیز رو خریدم تبلیغش رو تو رسانه حمهوری اسلامی دیدم که خریدم، خیلی نامردیه که شما رسانه چشماتونو به سوی مردم بستین، خدا به سر شاهده، برای سایت خبر آنلاین تو بخش ارتباطات مردمی، تو سایته شما تو بخشه مشکلات با بینندگان، تو سایت الف و ... نوشتم که بیاید پوشش بدین، اما کو انصاف؟؟؟؟؟
شاید عدو شود سبب خیر خدا رو چه دیدی، خدا یار بیکسانه، 120 هزار سهام دار به صورت مستقیم و یک میلیون ایرانی که از اعضای خونواده اونا هستن درگیرن، اما شما دست گذاشتی رو دست برادر
ادمین، جونه مادرت قسمت میدم لااقل این نطر رو انعکاس بده بزار پولت حلال باشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

تابناک دارس از کجا میسوزی که اینجوری تحلیل گذاشتی؟ وقتی سرمایه های ما با ترفندهای رسانه ای و اغوا و رنگ و لعاب های همین رسانه های داخلی به سمت پدیده رفت کجا بودی؟ حالا هم که دهن رسانه های داخلی بستش پس ما دردمونو به کی بگیم؟ صدا سیما هزار میلیارد تومن گرفت تبلیغ پدیده رو کرد و خودش با کمک یه سری رسانه جیره خور دیگه مارو تو این باتلاق انداخت !
علیرضا
|
United States
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
رسانه های داخلی به مردم خیانت میکنند و فقط دنبال عرب و مظلوم نمایی انها هستند

خدا پدر و مادر رسانه های اونور آبی رو بیامرزه که صدای مظلومیت مردم ایران رو به گوش تمام ایرانیان جهان میرسونه
آدم فهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
شما بگو
امنیت سرمایه گذاری یعنی چی؟
یعنی امروز مجوز رستوران کی اف سی رو بده
بعد فردا به محض افتتاح پلمپ بشه !
انقدر خودتان را واقع گو و مردم را ...فرض نکنید
یکم به اتفاقات هچل هفت دور و برتان نگاه کنید
بعد دم از امنیت اقتصادی بزنید و مظلوم نمایی کنید
سهامدار نگران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
خودتون هم ميدونين چه بلايي سر سهامداران آوردند
يكي هم مياد ميخاد صداي سهامدار هارو به گوش مسئولان برسونه شماها نميزاريد
خوب پس ما چيكار كنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟ تابناك جواب بده ؟؟؟؟؟ چيكار كنيم ها ؟؟؟؟؟!؟!؟!؟
ولي تابناك اينجاشو خوب اومدي :::
اعتماد کردن و سرمایه گذاری داخلی در ایران جواب نمی دهد ، و افراد و مجموعه های بزرگ اجازه رشد بیش از حد نمی یابند و کشتی ما در گل مانده
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
# بسمه تعالی # جناب آقای روحانی فقط دریک استان خراسان بیش ازیک میلیون مالباخته دراثروجود مسئولین ناتوان وسیاسی کاردولت شما وجود داردوشما هرگز فریاد تظلم خواهی آنها نشنیدید یا شنیدید جواب ندادید این بود وعده تدبیر وامیدی که به مردم شهید پرور قولش را داده بودید .؟ رکود –بیکاری – اعتیاد – مفاصد اقتصادی درجامعه بیداد میکند وهر روز مشکلات مردم باوجود مسئولین ناتوان بیشترمیشود ( شرکت پدیده – شرکت پردیسبان – شرکت برکت – موسسه میزان – موسسه آرمان )فقطدریک استان باکمک وهمکاری مسئولین ناتوان شما باز نشسته مال باخته ( 12 / 8 / 94 )
مال باخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
اگه راست ميگيد و به فكر سياه كردن كاغذ ونوشتن مطلب بي ارزش نيستيد يكبار حرف دا يك سهامدارو بنويسيد البته اگه واقعا گزارشگر هستيد نه...........
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
مسئولین استان با شعار احقاق حقوق مردم، 1 سال پیش این بحران را راه انداختند. الان حقوق مردم احقاق شد؟؟؟؟؟
ايراني
|
Hong Kong
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
بنده ي خدا هر كي از يه آبخور مي خوره...
لعنت به مزدوراني كه نآن انقلاب إسلامي رو مي خورن و جلو پيشرفت أين مملكت و آسايش مردمش رو مي گيرند .
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
بابا این مسخره بازی ها چیه.....
مثلا میخاین بگین به فکر مردم هستین...
همین رسانه های بیگانه اگر هم به قصد نیت دیگه ایی از برنامه هاشون دارند لااقل به درد دل ما سهامدارها که گوش میدن اما شما رسانه های داخلی چی؟؟؟؟
اخه دو رویی تا چه حد؟؟؟
گه واقعا میخایی به رسالت رسانه ایت عمل کنی برو دنبال واقعیت(بیا واقعیت رو از ما سهامدارها بپرس)
شده تو این یک ساله گذشته یکی از شما رسانه های داخلی بره ببینه چی به سره بعضی از سهامدارها اومده؟؟؟به چه بدبختی هایی افتادن؟؟چندتا زندگی نابود شده و چندتا رو هواست؟؟؟؟
بخدا که نه...
میدونم هم که پیاممو نمایش نمیدی....ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
جهاد دوبار محکوم شده الان چرا دوباره ادعا کرده

تو اگه دلسوز مردمی خودت میفهمی تا الان چقد دولتمردان دروغ به گفتن
چرا طمع به پول سهامدارا دارن
به خدا بس دروغ و حرفهای مفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
امروز تو رادیو صدای رهبر پخش میشد
گفت استکبار یعنی اینکه تو کار همه دخالت کنی و در آخر منافع خودت واست مهم باشته

الان که فک میکنم کشور ماهم پر شده از مستکبر
چرا راه دور بریم(آمریکا)
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
زمانیکه تمام رسانه های ملی داشتن تبلیغ پروزه پدیده میکردن ومردم را برای خرید سهام تشویق میکردن و زمانیکه مسولان بلند پایه مملکتی میومدن از پروژه تعریف تمجید میکردن شما کجا بودیکه نظر کارشناسی بدی. حالا که مردم با اعتماد کردن به شماها تمام زندگیشونو اونجا سرمایه گذاری کردن همه شدن کاسه از آش داغتر ودارن دل به حال مردم میسوزونن. همه مامیدونیم که نه کلاه برداریه نه قیمت سهام حبابیه
فقط یه عده از پیشرفت پدیده متضرر میشن و تو این مملکت اون عده قدرتشون از تمام مردم بیشتره
يك سهامدارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
به نظرم مردم خوب تشخيص مي دهند كه كي راست ميگه و كي دروغ.مردم مطمئن هستند كه سايت شما راست نگفته و دنبال تخريب اين پروژه هستيد
بیت اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
زمانی که رسانه ملی میلیاردها تومن از پدیده پول گرفت و با آن آب وتاب تبلیغ کرد وهزاران نفر را با این تبلیغات به خاک سیاه نشاند وحالا هیچ کمکی نمیکنه
این طبیعی است کسی که داره غرق میشه دست به دامن دشمنش ...بشه
یکی از رسانه های ملی شما اگه کمکی برای سهامدار میتونی بکنی بسم ا...
يك سهامدارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
به نظرم مردم خوب تشخيص مي دهند كه كي راست ميگه و كي دروغ.مردم مطمئن هستند كه سايت شما راست نگفته و دنبال تخريب اين پروژه هستيد
بیت اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
زمانی که رسانه ملی میلیاردها تومن از پدیده پول گرفت و با آن آب وتاب تبلیغ کرد وهزاران نفر را با این تبلیغات به خاک سیاه نشاند وحالا هیچ کمکی نمیکنه
این طبیعی است کسی که داره غرق میشه دست به دامن دشمنش ...بشه
یکی از رسانه های ملی شما اگه کمکی برای سهامدار میتونی بکنی بسم ا...
بیت اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
زمانی که رسانه ملی میلیاردها تومن از پدیده پول گرفت و با آن آب وتاب تبلیغ کرد وهزاران نفر را با این تبلیغات به خاک سیاه نشاند وحالا هیچ کمکی نمیکنه
این طبیعی است کسی که داره غرق میشه دست به دامن دشمنش ...بشه
یکی از رسانه های ملی شما اگه کمکی برای سهامدار میتونی بکنی بسم ا...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
تو ازکجافهمیدی قیمت سهام بادکنی بوده؟ تو هم که همون حرف دادستان رو میزنی که ده ماه قبل قیمت رو دو هزارتمن اعلام کرد وبعد یه هیات کارشناسی قیمت تعیین کردند !اگه حرفای دادستان ثابت میشد ...اینا خودشان فهمیدن اشتباه کردند ومردم الان تاوان اشتباه اونا رو میکشند حالا توی نویسنده گزارش اینقدر پرتی که اشتباه اونارو تکرار میکنی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
اتفاقامردم فهیم ایران شما رسانه های داخلی که منبع درآمدتان از جیب دولته راشناختن _ چرا بی خود میگید قیمت بادکنکی اتفاقا قیمت واقعی سهم پدیده بیش از این قیمتاس که شرکت به سهامداراش فروخته - چرا بعد از چند ماه که کارشناسان برای قیمت گذاری آمدن و شرکت رو برآورد کردن هنوز اعلام قیمت نشده - چرا از روی حسودی و نظر تنگی قضاوت میکنید و حرف میزنید اگه بعضی از مسئولین به اصطلاح دلسوز مردم دخالت نمیکردن و جلوی کار بزرگ مرد و اقتصاد دان وکارآفرین ایران جناب آقای پهلوان را نمیگرفتن الآن سهام شرکت پدیده به مرز پنجاته هزار تومن رسیده بود - اینو بدونید که سهامدارها جون و مالشونو فدای پدیده و پهلوان میکنند - زنده وپاینده باد حاج محسن پهلوان - ننگ باد بر کور دلان حسود
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
شماها چيزي هم به نام درد مردم حاليتون ميشه يا نه فقط كا روز و شبتون شده بر عليه ... امثالهم نوشتن؟ ... شما كه خوبي بيا گزارش تهيه كن! آهاي مسئولين نسبتا محترم، خبرگزاري ها و اصحاب رسانه، من سهام خريدم 12 هزار تومن با پول وام! همسرم بخاطر بي پولي و فشار رواني ناشي از اون در خانه پدرش زندگي ميكنه! از فروپاشي خانواده چيزي ميفهمين؟ شما كه خوبي و پاكي و بر حق بيا گزارش تهيه كن، از 4 تا مسئولي كه باعث و باني اين وضعن برو سوال بپرس! برو يك جواب براي ما بيار! ولي فرق شما و امثال ... اينه كه ... مردم رو ميبينه شما مسئولين رو! ... منتظره از تو مردم يك خبري پيدا كنه و براي خودش استفاده كنه ولي شما منتظرين تا مسئولين يك خطي بدن و يك حرفي بزنن!
دادخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
شما فعلا بچسبین به رفقای باند باز و باجگیرتون،مردم از بدبختی دارن تلف میشن شما به فکر موج سوار هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!متاسفم برات که به جای به فکر مردم بودن و کمک کردن به فکر آتیش زدن مردمین!
سید جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
خفه شو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
این جمله ی آخر خیلی قشنگ بود ( مردم فهیم ایران اسلامی به درستی راست را از دروغ باز می‌شناسند و ادعاهای واهی و نقاب‌های ظاهرفریب را باور نمی‌کنند. )
نه نشناختیم اگه میشناختیم به واسطه تبلیغات صدا و سیمای داخلی نمیرفتیم سهام بخریم ...
علیرضا
|
United States
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
اینقدر ترس برتون داشته که جرات نمیکنید نظرات رو چاپ کنید

64 نظر آماده بررسی !!!

ای کاش بجای کری خواندن برای رسانه های با وجدان کمی به خودتان زحمت میدادید قضیه را پیگیری میکردید نه اینکه بر اساس شایعه های 10 ماه پیش که منسوخ شدند ...مقاله چاپ کنید

حق انصفا رو رعایت کنید اگر مردانگی دارید از طریق رسانه بدنبال احقاق حق باشید نه اینکه رسانه را نون دونی کنید و ....
سهامدار یزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
سلام ما سهامداران پدیده خدا میداند گرفتاریم بابا مااشتباه کردیم سرمایه گذاری کردیم یکی توجاعت مسئولین نیست به داد مردم برسد خدایا خودت رحم کن.................
حمید آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
کدام تلویزیون داخلی تا به حال برنامه ای در خصوص پدیده داشته و نظر مردم را مطرح کرده است؟ چرا همه در مقابل موضوع پدیده و ضایع شدن حق مردم سکوت کرده اند؟ چرا آن زمان که پول مردم را جمع می کردند صدا و سیما مرتب تبلیغ پدیده را می کرد ولی حالا دریغ از یک برنامه برای پاسخگویی به مردم؟ کسی می تواند دلیلش را بگوید؟
سهامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
واقعا یه مشت بی لیاقت و حسود دارن ایران رو نابود میکنن...همه چی هم جناحی شده ... یه نشریه یا رسانه بیطرف و شجاع هم پیدا نمیشه که دنبال عدالت خواهی باشه !! این که دیگه بحث سیاسی و اعتقادی نیست که بترسید!! بابا حق مردمه که داره نابود میشه .... فریادرسی نیست!! فقط بلدید برید نذری بدیدو سینه بزنیدو حسین حسین کنید!! غیرت هم چیز خوبیه وجدان هم چیز خوبیه... مردمان کشور خودتون دارن با این شرایط اقتصادی و بی پولی له میشن و ضعیفترا خیلیاشون نابود شدن ... حالا اومدیو از دلخوشی رسانه بیگانه و سودجویی و این بحثای مسخره رو راه انداختی!! شکمتون سیره ! شکم سیر از گرسنه چه خبر؟!!!!بترسید از داد مظلوم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
وقتی شما و رسانه های داخلی که اون اوایل از پول پدیده تزریق شدن الان هیچ غلطی نمی کنن پس حرف مفت نزنن
سهامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
واقعا یه مشت بی لیاقت و حسود دارن ایران رو نابود میکنن...همه چی هم جناحی شده ... یه نشریه یا رسانه بیطرف و شجاع هم پیدا نمیشه که دنبال عدالت خواهی باشه !! این که دیگه بحث سیاسی و اعتقادی نیست که بترسید!! بابا حق مردمه که داره نابود میشه .... فریادرسی نیست!! فقط بلدید برید نذری بدیدو سینه بزنیدو حسین حسین کنید!! غیرت هم چیز خوبیه وجدان هم چیز خوبیه... مردمان کشور خودتون دارن با این شرایط اقتصادی و بی پولی له میشن و ضعیفترا خیلیاشون نابود شدن ... حالا اومدیو از دلخوشی رسانه بیگانه و سودجویی و این بحثای مسخره رو راه انداختی!! شکمتون سیره ! شکم سیر از گرسنه چه خبر؟!!!!بترسید از داد مظلوم...
ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
متاسفانه در کشورمان که داعیه یک کشور اسلامی است اصحاب رسانه به رسالت اصلی خود پای بند نبوده و نبض اون حکایت از پیکر مریضش را دارد دشمن ما بعد از جنگ تحمیلی با دو سلاح برنده خود یکی فساد فرهنگی و دیگری فساد اداری تا حدود زیادی به امیال و اهداف خود رسیده و حتی خیلی از نهاد هایی که مستقیمادر حوزه رهبری است از این آفت ها مصون نمانده اند
ایجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
پس چرا نظرات رو نمیذارید؟ وقتی عین کبک سرتون رو میکنید تو برف واز هیچ جای دنیا خبری ندارید وبرای اینکه بگید پولی که از بیت المال میگیرید رو هزینه کردید هرز از گاهی بدون مطالعه چیزی مینویسید واقعا که اه!!!!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
نظرات رو که درج نمی کنید امکان لایک نظرات دیگران رو هم حذف کردین اف بر شما دروغگویان و منافقین خدا شما رو هدایت کند.
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
مردم دولتو مقصر میدونن .اما توف سر بالاست . این نارضایتیها میشه انبار باروت .به دولتیها باید گفت اینطوری با زندگی مردم بازی میکنید منتظر عواقبشم باشید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
سلام ای کاش سیمای جمهوری اسلامی وکسانی که پول گرفتن و پدیده رو تبلیغ کردن خجالت می کشیدن درد ودل حدود یک میلیون مسلمون رو که بابت حقی که ازشون اجحاف شده رو باید رسانه مغرض بزنه بابا ما سهام داران پدیده با همین تبلیغات تلوزیون خودمون رفتیم سهام خریدم اشتباه کردیم به سیمای ملی اعتماد کردیم تو مملکت خودمون سرمایه گذاری کردیم باید حتما" میر فتیم با تبلیغات ماهواره تو دیار کفر سرمایه گذاری میکردیم بابا یکی بیاد اگه راست میگه ببینه ما ها با چه مشکلاتی رو برو شدیم که تو مملکت خودمون حقمون رو نمیدن بخد اخیلی از زندگی سر همین موضوع ازهم پاشیده وخیلی ها دچار مشکلات روحی روانی شدن خدا رو خوش نمی یاد یه زره دست از غرض ورزی بردارید خدارو خوش نمیاد اگه چیزی نمی دونید کارو خرابتر نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
دادخواهی ورسیدگی بیش ازیک میلیون ملت ایران به گوش مسئولین ذیربط دریک شهرودریک کشوررانمی شنوند ونزدیک یک سال است زندگی هزاران خانواده به خاک سیاه کشاندند وخیل عظیمی ازمردم مسلمان اسیرتنی چند مسئول ...بامدیریت وارونه مشکل بزرگی را خلق کرده اند بجای اینکه در شبکه های صداوسیمای جمهوری اسلامی که خود مبلغ پروژه پدیده بوده وسیل خریداران را بسوی شرکت پدیده سوق میدادند ازاینکه جلسه ای با حضور نماینده قوه قضائیه ونماینده وزارت کشور ومدیران پدیده تشکیل داده ودر میزگردی با حضور چند کارشناس حقوقی نسبت به شفاف سازی اقدام نمایند تامردم راازابهامات نسبت به سرمایه هایشان آگاه سازند ...باید به صدا وسیمای خودمان تبریک بگوئیم زیرازمانی که هزینه سنگین تبلیغات راوقتی اخذ می کرد ساعت به ساعت با بوق وکرنای وعناوین فریبنده مردم را درزمان دولت وقت به خرید سهام دعوت می کرد حال باید مردم مالباخته بدنبال شبکه های برون مرزی مغرض باشند چرا نباید صداوسیمای دولت تدبیر وامید نباید دراین موارد رسالت خود را ایفا نکند.؟ لطفا برنامه ای ترتیب دهد بااشتراک نمایندگان سه قوه ومدیران شرکت پدیده یک جلسه تلویزیونی تازوایای پنهان پرونده شرکت پدیده شاندیزروشن وابهامات پیچده چندین ساله آن شفاف وتکلیف سهامداران ومدیران آن روشن گردد تامردم درمانده مجبورنباشند به رسانه های بیگانه پناه ببرند ( 12 / 8 / 94 )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
اینقدر ترس برتون داشته که جرات نمیکنید نظرات رو چاپ کنید

ترسوها
نظزرات مردم نشون بدید 92 نظر مردم در دست بررسی
سهامدارمتضرر پدیده
|
Netherlands
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
یکساله مسئولین پدیده و استانداری مشهد و قوه قضاییه دارن مارو مثل توپ میچرخونن. مردم شدن سپر دفاعیشون.چرا پول مردمو نمی دن؟؟ اگه پدیده مقصره چرا قوه قضاییه نمیاد بانیشو بگیره زندان کنه حق مارو بده.
بابا پولمونو می خوایم .محتاجیم .یک ساله پولمون بلوکه شده .هیچ کی جواب نمی ده ....شما چه می دونین درد من طلبه رو.
سهامدار منطقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
خوب اگه راست میگید و جرات دارید ، از رسانه ی به اصطلاح ملیتون بپرسید چرا درد دل مارو پخش نمیکنه؟!!!!
بزار این نظرو ببین چند نفر موافق داغ دیده داره!!!
کجاست اون رسانه ملی که زرت و زرت تبلیغات پدیده رو پخش میکرد؟!!!
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
اگه مردم فهیم ایران درست و نادرست رو خودشون تشخیص میدن، شما نمیخواد جوش بزنی از این خبرا بذاری
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
اگه مردم فهیم ایران درست و نادرست رو خودشون تشخیص میدن، شما نمیخواد جوش بزنی از این خبرا بذاری
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
## باسلام خدمت مدیرسایت ودوستان.سهامدار عزیزنقش صداوسیمای جمهوری اسلامی موثرترین عاملی بود که چه درزمان دولت قبل وچه درزمان دولت وقت مردم راباتبلیغات بی سابقه درزمان همین مسئولین وقت جهت خرید سهام به سمت پدیده سوق داد ودرحال حاضرباسکوت مطلق ارزش ورصالت ملی خود راباید باتشکیل مناظره هایی باحضورنمایندگان سه قوه ومدیران شرکت پدیده فراهم کرده واعتماد مردم رادرجهت شفاف سازی جلب نماید ناگفته نباشد این ضعف وگرایش خاص سازمان صداوسیماست که موجب میگردد مردم بسوی شبکه های برون مرزی کشیده شوند واین امربسیارتاسف باراست که مشکل بیش ازیک میلیون ایرانی بجای اینکه درشبکه های ایرانی به بحث وبررسی گذاشته شود مردم به ناچار به شبکه های بیگانه پناه ببرند. به امید روزی که صداوسیمای جمهوری اسلامی بتواند رسالت مستقل ملی خود راحفظ کرده وکل ملت شهید پرورایران رازیر پوشش خود داشته باشد.....( 13 /8 / 94 )
اغفال شده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
سلام به شمایی که شاید نظری داری .
اگر کسی بیاد دره روزنامتون رو تخته کنه و شما هم محق باشی و کسی هم به حرفات و مدارکت توجهی نکنه و فقط چیزی رو که بهش دیکته کردن ، سرتون بیارن و تمامی کارکنانتون رو از کار بیکار کنه و نتونی به طلبکارات پرداختی داشته باشی، خداوکیلی چکار میکنی؟ به ما یاد بده. بلد نیستیم. . .
مهرداد بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
لعنت ب صاحب منسبا .اون .... هایی ک توو رسانه ی ملی هر ثانیه تبلیغ پدیده پخش میکردن الان کجان؟؟؟باعث شدن مردم بیگناه به این مال مردم خورا اعتماد کنن .اونوقت بهمون میگن ب شبکه های خارجی اعتماد نکنیم.من و امثال من دیگه آب از سرمون گذشته برامون مهم نیست که چه بلایی سرمون میاد .ما حقمونو میخایم و ازش نمیگزریم .
jalal
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
بازم دست رسانه های بیگانه درد نکنه که صدای مردم رو با جون و دل میشنوند.
چرا رسانه خودمون که اینقدر پول تبلیغات گرفته الان صدای مردم رو منعکس نمیکنه تا مسئولین به خودشون بیان.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
1- من حاضرم با مقاله نویس مناظره کنم تا مشخص شود در این کشور چطور با انگ های بیجا افراد صاحب حق حق اشان پایمال می شود.
2- مقاله نویس عزیز در بی توجهی رسانه ها از جمله شما به حقوق عمومی مردم کشور خودتان همین بس که تا این لحظه حتی یک مقاله شما از شرایط سهامداران در طی این 11 ماه ننوشته اید اما به محض اینکه از حقوق این سهامداران به هر نیتی یک کشور بیگانه گزارش تهیه می کند مقاله تهیه می نمایید. آنقدر سرگرم رادیو های بیگانه اید که مشکلات ملت خود را در درون کشور خود فراموش کرده اید خدا ما بی پناهان را خودش حمایت کند. جانباز جنگ تحمیلی
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
واقعا شما اسم خودتون رو گذاشتید مسلمان ، این مسلمانیه که هموطنانتون به خاک سیاه نشستن ، بدبخت شدیم ، افسردگی گرفتیم ، ما بعد از این همه تبلیغ رسانه ها اعتماد کردیم ، ولی نمیدونستیم همین رسانه ها جیره خواران دولتند و فقط به فکر پر کردن جیب خودشون هستند .
یزدان حیدرپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
چشم صدا و سیما و رسانه های داخلی روشن. وقتی شم رسانه های ملی صدای ناله های مردم را به گو مسئولین نمی رسونید مردم بیچاره مجبورن به رسانه های خارجی پناه ببرن.متاسفم برای روزنامه هائی مثله شما
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
خدا پدر رسانه بيگانه رو بيامرزه حرف دل ما رو ميزنه .رضمن سهام بادكنكي خودتي
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
ماه به التماس وخواهش از شرکت پدیده متوسل شده اند و مشکلاتشان را بیان میکنند تا مدیران به حالشان رحم کنند !؟؟؟؟ خدا نیامرزد مجیز گویانی را که مردم را تشویق به خرید سهام کردند و حالا صداهایشان خفه شده وحتی وعده و وعید هم نمی دهند !!!! یا ساده لوح بودند یا مستخدم پدیده
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
مدیر سایت خطاب به خودت این پیامو مینویسم شرکت خلاف کرده درست خیلی از ساخت و سازها مجوز نداشتن درست اما این وسط سهامدار بدبخت چیکاره ی سهامداری که کل زندگیشو فروخته وقتی مسعولین و کسانی که بالا نشستن فقط باهم مشکل دارن و دس دس میکنن این سهامدار باید چیکار کنه حداقل به تلویزیون بیگانه به قول شما این مشکلاتو بازگو میکنه تو کشور خودمون که انگار نه انگار هیچکس مسعولیتو قبول نمیکنه و همه همدیگرو مقصر میدونن
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
واقعا براتون متاسفم که برای بالا بردن بازدید کننده از سایتتون مجبورید ، گزارشی اینچنین بزنید ، لطفا واقع بین باشید . شما ها باید درد دل 120000 سهامدار و منعکس کنید تا مجبور نشوند به دامن شبکه های برون مزری بروند
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
کاش میشد به دادگاه لاهه ازاین دولت شکایت کنیم .دادگاههای خودمان که ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
درکشور ما حق پایماله تا قدرت و پول نداشته باشی هیچجا کارت جلو نمیسره یکساله مردم گناه رو اسیر کردن هر روز هم وعده های تو خالی میدن ولی عملی در کار نیست ...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
خاک تو سرت تابناک واقعا خاک تو سرت تو دشمن خودتی
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
برااین استان بامسولین ان متاسفم که توان حل مشکلی راعاقلانه وبدون خسارت اجتماعی واقتصادی ندارندواینگه از... شاکی میشوند چراگذاشتید که بیگانگان سو استفاده کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
لامصب من نمیدونم این آخور شما کی پر میشه که انقد عراجیف به خورد مردم نیدید،خاک اون چشمتونو پر کنه ان شالله ، مثله یه گله کفتار ریختن سر پدیده میخان ازش اخاضی کنن ،گور به گور شید،سنگ رو سرتون بباره ،خونه خراب شید،خیر نبینید از بچه هاتون ان شالله
سهامدار کوچک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
سلام من هم مقداری سهام خریدم باید بگم بعضیا سهامو با پول نقد اشتباه گرفتن سهام نقد کردنش دیر یا زود داره سوخت و سوز هم داره باید صبر کرد والبته پیگیری تا به نتیجه برسه اونی که دارو ندارشو سهام خریده ریسک بزرگی کرده خدا بهش صبر بده.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت تابناک.بنده از شما تشکر میکنم که جسارت به خرج دادین و نظرات و حتی و توهین های سهامداران را منعکس کردین.بنده یک پشنهاد دارم اگر واقعا سیاست شما سیاست حمایت از مردم است با اجرای این پیشنهاد صداقت خودتان را ثابت کنید... و یک نظر سنجی در سایت خودتان قرار دهید.با مضمون مقصران اصلی مشکل پروژه پدیده از نظرم مردم و سهامداران چه کسانی هستند ؟ پروژه ای که روزی عزم ملی و روزی بزرگترین کلاه بردار قرن معرفی شد 1- پهولان مقدم مدیر عامل پدیده 2-دادستان مشهد 3- صدا و سیما و مطبوعات 4-دولت اقای روحانی 5- همه موارد
بیشتر دوست داشتم یک مناظره تلویزیونی وجود داشت و یک نماینده از اینها حضور داشتن و مردم سوالهاشون رو مطرح میکرند.اما این کار شدنی نیست.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
وای به حال حکومتی که مردمش برای دادخواهی به دشمنانش پناه ببرند .!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سهامدارمتضرر پدیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
ترو خدا ببینین مای سهامدار به چه خاک سیاهی نشستیم .هیچ کس نیست حق مارو بگیره.همه ساکتن میگن تقصیر فلانیه.ببینین چقدر تو کشور اسلامی بی کس و کاریم که حالا باید دادمونو دشمن بیاد بستانه.
مالباخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
خاک تو سرتون کنم
کاری کردین که مردم بجای اینکه به شماها پناه بیارند
به رسانه های مغرض پناه میبرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
لعنت بر شما بی خرد که اگر رسانه ای حرف درست بزند نمیتوانید بفهمید. شما اگر دنبال طرفدار هستید اخبار پیگیری مشکلات پدیده توسط مسئولان کم خرد و بیشعور را تحلیل کنید.
که ما را بدبخت کردند. خجالت بکشید ادمهای دورو و بوغلمون صفت بزدل که جرات بیان واقعیت و رسانه ای کردن بیخردی های دولت بیخرد را ندارید
سهامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
شمایی که دارین از رسانه های غربی بدگویی میکنید یه بار شد برین از مسءولین استان یا کشور بپرسین چرا پرونده اینجوری پیش میره ؟چرا به فکر مردم نیستین؟یه بار علت این همه بدبختی که دادستان مشهد به وجود اورده گزارش تهیعه کنید و علت رو جویا بشین؟؟خواهشا درشو ببندین اینقدر هم شایعه سازی نکنید
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
اگر شما و امثال شما رسانه ایران می بودید و دادخواهی سهامداران پدیده رو به گوش مسولین میرسوندید سهامداران از رسانه های بیگانه درخواست پیگیری نمیکردند پس وای بر رسانه های جیره خوار داخلی چون رسانه های خارجی کارشون اینه و هیچ توقعی ازشون نیست کدام رسانه داخلی از طرف سهامداران مطلبی گذاشته کدام رسانه داخلی اخبار زنجیره انسانی 1 و 2 رو درور پدیده پوشش داده؟ متاسفم برای همه شما رسانه هایی که ...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
جهاد کشاورزی دولت قبلی محکوم این دولت مدعی
صداوسیما دولت قبلی حامی این دولت دشمن
پهلوان دولت قبلی نمونه این دولت کلاهبردار
عزیزانم تا زمانی که دولت کریمه برای جبران هزینه های خود دست در جیب مردم بنمایند وضع همین است .ما رسانه مستقل نداریم همه جیره خوار دولت هستند این بدبختا چاره ای ندارند.این تجربه ای شود برای ما وآینده گان که سرمایه گذاری دراین کشور حرام است.بهترین راه درآمد دلالی البته اگر نمیتوانید اختلاس بنمایید.ولاغیر
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
نقل قول: این مقاله بسیار جالب و پر معناست و افق دید رسانه مذکور رو نشون میده,ماکیاول پدر معنوی اکثر سیاستمداران ۵۰۰ سال پیش میگه,هدف وسیلرو توجیه میکنه!!!!!!! هدف از نگارش این مقاله ,از درستی یا نادرستی مطالبش مهم تره,هدف این مقاله باز هم مردم نیستن و با بالارفتن از سروکول مردم و له کردن اونها و کتمان واقعیات سعی در تخریب رسانه رقیب رو داره که اونهم چیزی از جنس همینهاست و بهش اعتمادی نیست,متاسفم برای نبود حس وطن دوستی,ملی گرایی و ارجح دونستن منافع شخصی و گروهی به منافع ملی,یعنی شما در جریان این تاخیر یک ساله و فروپاشی زندگی مردم نیستید و به راحتی مینویسی پرونده در جریانه...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
شما اگه راست میگین چرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تا حالا یه برنامه زنده برای سوال و جواب مردم در مورد مشکلات پدیده و این که چه زمانی پول سهامدار ها رو میدن نذاشته در حالی که تو خبر ساعت 19 شبکه یک واسه یه تخلیه چاه فاضلاب که پول بیشتری از مردم میگرفت رو پیگیری کردید تا طرف رو تحویل قانون دادید ولی 120000 سهامدار و خانواده هاشون رو نمیبینید و خودتون زدین به اون راه واقعا یه شرکت تخلیه چاه فاضلاب مهمتره یا 120000 سهامدار پدیده
سهامدار دم بخت ولی بدبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
بنده با اینکه با رسانه های خارج از کشور مخالم. ولی وقتی می بینم که حرف دل ما باید از زبان آنها گفته بشود احساس شرم می کنم.باید در رسانه ملی مارو گل بگیریم.که این همه تبلیغ و به به و چح چح کرد که سهام بخریم. مرگ بر مسئولین ما که با این همه تعریف باعث شدن بنده و امثال بنده تمام ماحصل زندگی خود را در پدیده بگذارند. بنده گفتم بجای اینکه پولمو بزارم تو بانک سود بگیرم بزارم تو پدیده که توی یه پروژه ملی سهیم باشم. و بعد مدتی بتونم با سودش جلسه ازدواجمو بگیرم. اما مسئولین دلسوز ما ما رو قریب به 10 ماهه که به خاک سیاه نشوندن؟ و یکبار ندیدم که حداقل یکبار دردودل ما سهامداران رو یکبار از رسانه ملی پخش کنند. من دیگه به مسئولین به رسانه هامون اعتماد ندارم. خدا ازتون نگذره.شما مسئولین و رسانه ها باید در آخرت جوابگوی ما باشد
متاسفانه یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
از سایتتون و مسئولین متنفرم
شما بدبخترین روی زمین هستین...
وای بر من ک شهروند ایران هستم
مهم نیس ک نظرمو درج نکنین، اینو برای اطلاع خود سایت منفورتون گذاشتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
نویسنده ی محترم شما در نوشتن این مقاله تنها به یک جنبه توجه کرده اید و از توجه به متغییرهای مختلف دخیل در این پدیده صرفنظر کرده اید. از این رو این واکنش ها را باید به جان بخرید. شما زمانی می توانید ادعای مقاله ی خود را ثابت کنید که حداقل به دو مورد اشاره می کردید که رسانه های داخلی مشکل پدیده را بی طرفانه و نه صرفاًَ از جانب طرف مدعی یعنی دادستان و دولت مورد بررسی قرار می دادند.
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
كاش در افغانستان سرمايه گذاري كرده بودم.لااقل اگر نابود ميشد ميگفتم طالبان پولم را خورد.ولي الان ميگم دولتمردان جمهوري اسلامي باادعاي مسلماني باورهايم را از بين بردند.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
باید هر فرد مسلمان بدون لکنت زبان حقش را از ظالم بگیرد
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
حرف یا مفت می زنی رسانه جیره خور.همه شما رسانه ها اگر روز جزایی باشه باید جواب پس بدین.همه اتون بی عرضه و نون به نرخ روز خورین.کدومتون توی این مدت حقیقت ماجرای پشت پرده پدیده رو رفتین تحقیق کنید ... صداوسیمای مثلا ملی ماست ....
سهامدار ماسوله ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
وقتی صدا وسیما دقیقه ای ۲۵۰میلیون تومان از پول مردم بدبخت برای تبلیغات به جیب میزد،پدیده خوب بود. چرا الان لال شده واز مشکلات مردم بیچاره حرف نمیزنه...چرا شما از آب گل آلود زهرمارمیگیرن؟؟برا چی شما خودکشی های سهامداران مغروض رو رسانه ای نمیکنین ...؟؟متاسفم برا شما بادکنکی ی عقده ای
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
جناب مقاله نویس عزیز، اگه انسانیت رو به عنوان تنها مبنای رفتاری قبول داری ( مسلمانی و هموطنی پیکش) پاشو بیا مستندات شرکت و سهامداران را هم ببین تا متوجه بشی با چند اتهام اثبات نشده چطور سرمایه مردم رو به خطر انداختند.
انسان نیست کسی که این قاعده رو رعایت نکنه و یکطرفه علیه دیگران مطلب بنویسه
تابناک مسلمان که نیسی پس ثابت کن انسان هستی.
محسن
|
United States
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
همه حرفا به کنار
به درد مردم برسین
مشکل پدیده باید حل بشه همه تو مضیقن
سهامدارX
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
بیایید و در رفتار خود با مردم صادق باشید. مردم ما بانجابت هستند و ادامه این روند قطعاً به سود مردم است نه دروغگو ها
سهامداران بی پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
متاسفانه این سایتها نون به نرخ روز می خورن.اصلا صحبت حق وحقیقت نیست فقط منافع شخصی وشرکتی.اگه این دولت هم مثل دولت قبل از سرمایه گذار حمایت می کرد اینها هم پشت پدیده بودن.این سینه زدنها وعزاداریها به کمرت بزنه که پا روی حق میگذاری.نزدیک به 1میلیون نفر دارن با مشکلات دست وپنجه نرم می کنن.چه افرادی که شرمنده خانواده شدن.چه خانواده هایی که از هم پاشید به خاطر سیاسی بازی وعدم مدیریت.دولتمردان قدر این مردم فقط موقع احتیاج می فهمن.وقتی که امیدی به این صدا وسیمای پولکی وسایتها نداریم مجبوریم حرف دلمون به دیگران بزنیم.بسه دیگه اینقدر اب روی اتش مردم نریزید.بی انصافا...
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
آقا گیرم که پدیده تخلفاتی داشته دادستان با استناد به چه قانونی اومده قبل از محاکمه و بررسی پرونده آقای پهلوان را کلاه بردار اعلام کرده وپروژه را زیر سوال برده...
مالباخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
خاک تو سرتون کنم
کاری کردین که مردم بجای اینکه به شماها پناه بیارند
به رسانه های مغرض پناه میبرند
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
اولا اتفاقا تابناک از جمله رسانه هاییست که درباره موضوع پدیده حق رو سعی کرده بگه حتی زمانیکه خیلی ها هیچی نگفتند ... دوما چرا فکر میکنیم حق حتما چیزیست که ما دوست داریم بشنویم !؟
سوما سهام ما رو دستمون مونده و بهمون ظلم شده قبول چه ربطی به بقیه داره ؟!
چهارما همین مطالب کامنتهایی که منتشر شده نشون میده دمشون گرم این رسانه داخلی خودمون حتی انتقاد از خودش رو هم زده ...
پنجم اینکه من خبر دارم بعضیا ناسزا و توهین فرستادند باید اونها هم منتشر میشد ؟!
ضمنا وقتی یک نفر یک پیام رو 10 بار تکراری میفرسته باید هر 10 بارش منتشر بشه ؟!
البته در کل قبول دارم رسانه های داخلی باید حقیقت رو بگن چون بیگانه ها دلشون برای ما نسوخته و وقتی خودی ها حرف دل مردم رو بزنند هیچکس به سمت اونها نمیره ...
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
خدايي كلاهت راقاضي كن خودت ميفهمي چه گفتي؟اي دوست!!!!!!!!!!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اتفاقا هیچکدوم از رسانه های داخلی موضوع پدیده و سهامداراشو پوشش ندادن. هیچکدوم پای صحبت سهامدارا نشستن.اگه چیزیم گفتن صحبتای مسئولین بوده که صحبت کردن تا اونا هم ی چیزی گیرشون بیاد از پدیده... کلا در ایران هیچکس به فکر مردم نیست. مسئولین به فکر چپاول خودشونن و اوضاع مردم براشون مهم نیست. نمونش همین پدیده که همه سازمان های دولتی پول میخوان ازش،بعد 5 سال کار. خب اگه مشکل داره همون اول جلوشو بگیرین،نه اینکه بگین پول بدی مشکلت حل میشه. حتی تعهدنامه دارها حق اعتراض ندارن و میخوای بری دادگاه شکایت کنی باتوم میخوری... اینجا ایرانه عزیزم زیاد جوگیر نشو... دیگه خودمون که میدونیم اینجا چه خبره... مسئولین به فکر خودشونن نه ما. کلا همه بدن مسئولین فقط خوبن
سهامت خوب بود با کارای مسئولین خراب شد و خرابش کردن و زدنش زمین... الانم تو گل گیر کردن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
کدوم مسئول کی کجا ب فکر مردم بوده ک الان باشه
خدا پدر این رسانه بیگانه رو بیامرزه
که ب داد مردم رسید شما که رسانه بیگانه نیستی یک بار اومدی بگی پدیده چی شد؟؟؟؟؟
سهامداراش چی شدن؟؟؟
8000 نیرو بیکارش الان چیکار میکنن؟؟؟؟
نه داداش شما بیگانه اید نه اونا
همینقدر ک ب فکر ما بودن دمشون گرم ما همیشه فکر میکنیم با نماز میریم بهشت
نه عزیزان آدمی را آدمیت لازم است
امام حسین گفت نیاز مردم به شما نعمت است
انقدر مردم به شما نیاز داشتن تو این مدت کجا بودی 1 سال گذشت هیچ عهداالناسی نگفت اینا چی شدن
Saham dar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
رسانه های ایران مثله همه رسانه های دنیا دروغگو هستن، فقط من نمیدونم چرا رسانه های داخلی سعی میکنن هی رویپاک بودنه خودشون و دروغگو بودن رسانه خارجی پافشاری کنن.رسانه های عزیز داخلی، وقتی حرف دل مردم رو نمی زنید، و پیگیری نمیکنید تا این مسئولین خدانشناسو که این آتیشو بپاکردن معرفی کنید، لطفاخفه شید بزارید رسانه؛خارجی کارشو بکنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
خدا وکیلی کافیه فقط 1ماه حقوقشون عقب بی افده اون موقعست که بیا وببین که چه غش غلقی تو روزنامشون راه نمیندازند که ببینید با قشر زحمت کش..............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار