تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه اول مهر 93 تا اول مهر 94 است و در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند،فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی می تواند ثبت نام نماید
کد خبر: ۱۱۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 27 October 2015
مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد کهگیلویه وبویراحمد از شروع ثبت نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه های آزاد این استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پورافزود: متقاضیان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 30 آبان امسال مهلت دارند تا از طریق سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی به آدرس www.auy.nahad.irنسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

وی به شرایط ثبت نام ازدواج دانشجویی اشاره کرد و گفت: تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه اول مهر 93 تا اول مهر 94 است و در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند،فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی می تواند ثبت نام نماید.
هاشمی پور اظهار کرد: دانشجویان پس از نام نویسی باید مدارک لازم شامل رونوشت و اصل عقدنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت دانشجویی خود را جهت تایید به دفتر نهاد دانشگاه محل تحصیل ارائه کنند.
وی ضمن آرزوی خوشبختی برای زوجهای جوان به بسته های آموزشی این دوره اشاره کرد و گفت: سه بسته آموزشی به دانشجویان متقاضی تعلق خواهد گرفت که بسته شماره یک قبل از اعزام به سفر مشهد مقدس و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد، بسته شماره دو در زمان حضور در مشهد مقدس و در قالب کارگاه های آموزشی و بسته شماره سه پس از پایان سفر و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد ارایه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار