مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی گفت: کارگروه ملی زیارت در مشهد با حضور وزرا و معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 23 October 2015
محسن نصرپور در جلسه مشترک با مجمع نمایندگان خراسان رضوی که در دیوان محاسبات برگزار شد، اظهار کرد: در بحث شبکه زیارت تلاش فراوانی انجام شد و البته سیاست کلی صدا و سیمای کشور عدم توسعه کمی شبکه‌ها است.

وی افزود: باید توجه داشت که امروز شبکه ملی زیارت یک ضرورت محسوب می‌شود و فقط هم این شبکه برای امام هشتم(ع) نیست بلکه تمامی امام‌زاده‌های کشور را نیز در برمی‌گیرد.

نصرپور بیان کرد: در جلساتی که با رئیس سازمان صدا و سیمای کشور داشته‌ایم موضوع زیرساخت‌های لازم برای این شبکه بررسی شد و البته این موضوع هزینه‌های زیادی نیز دارد و تاکید بر این بوده که سایر ارگان‌ها در راه‌اندازی شبکه زیارت همکاری کنند.

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی گفت: از میان دستگاه‌های خراسان رضوی فقط شهرداری مشهد برای شبکه زیارت هزینه پرداخت کرد و سایر ارگان‌ها سهمی پرداخت نکرده و 4 میلیارد تومان شهرداری هم دردی از ما دوا نکرد.

وی تصریح کرد: در حوزه صدا و سیما باید از نیروهای انسانی موجود استفاده کرده و سعی کنیم برخی از دغدغه‌های استانی را برطرف کنیم.

نصرپور ادامه داد: به ما اعلام‌شده برای شبکه زیارت باید به‌ اندازه 3 هزار ساعت و یا یک سال برنامه ذخیره‌ شده داشته باشیم و امیدوارم مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی جلسه‌ای با رئیس سازمان صدا و سیما برای تشکیل شبکه ملی زیارت داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کارگروه ملی زیارت با حضور دو وزیر و معاون اجرایی رئیس‌ جمهور به‌ زودی در شهر مشهد تشکیل می‌شود که باید در این جلسه از محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آید تا در زمینه راه‌اندازی شبکه ملی زیارت به تصمیم نهایی برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار