مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه ها از تمدید مهلت ثبت نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی تا 30 آبان ماه 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 21 October 2015
حسین جوادی مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه ها با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به دانشجویان و خانواده دانشگاهیان گفت: با توجه به درخواست دانشجویان عزیز و همچنین رابطین ستاد ازدواج استان و استقبال خوبی که از این مراسم صورت گرفته ثبت نام تا 30 آبان ماه 94 تمدید شد.

وی درخصوص میزان ثبت نام دانشجویان تا کنون برای شرکت در مراسم امسال ازدواج دانشجویی افزود: تاکنون استان تهران بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان های مختلف کشور داشته و پس از این استان اصفهان و خراسان رضوی دارای بیشترین تعداد ثبت نام جهت شرکت در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

وی همچنین افزود: در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی حدود 62 درصد ثبت نام کننده ها دانشجویان مقطع کارشناسی، 24 درصد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ، 7درصد دانشجویان مقطع دکتری و مابقی هم در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.

مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه ها در خصوص برنامه های ویژه اساتید در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به درخواست اساتید محترم و مشارکت آنها در برنامه همسفر تا بهشت، اساتیدی که تاریخ عقد آنها از اول تا 30 مهر 93 باشد، می توانند از 6 آبان 94 در سایت www.ezdevaj.nahad.ir ثبت نام نمایند.

وی افزود: در سال گذشته حدود 1100 زوج از اساتید ثبت نام کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، جوادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوره های آموزش مجازی و حضوری برای دانشجویان پیش بینی شده که زوج های دانشجو می توانند به سایت www.un.nahad.ir مراجعه نمایند و در حال برنامه ریزی هستیم که از 20 دی امسال کاروان های همسفر تا بهشت را با مشارکت دانشگاه ها و استانها در قالب 34 کاروان به مشهد اعزام کرده و برنامه های فرهنگی، زیارتی، تفریحی و آموزشی برای آنها در نظر بگیریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار