رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه گفت: از ۴۰۰ ایده ۲۶ ایده در مرحله نهایی در مشهد به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 30 May 2023

به گزارش تابناک رضوی، سید رحمان میرزائیان امروز در جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه اظهار کرد: امیدواریم این حرکت تداوم در سالهای آینده تداوم داشته باشد و ما شاهد ایجاد دبیرخانه دائمی و برگزاری جشنواره سقاخانه هرسال باشیم.
وی ادامه داد:امسال اولین سالی است که این جشنواره برگزار می شود و برای سال اول توقع زیاد نمی توان داشت ولیکن همه این بزرگوار که در این جشنواره شرکت کردند سال آینده با قدرت بیشتری ظاهر شوند.
رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه تصریح کرد: شهرها با چالش های مشکلات روبه رو هستند و مدیران این چالشهای مشکلات از روشهای مختلف تلاش می کنند حل کنند عده ای به دنبال این هستند با ایجاد تکنولوژی و ایجاد شهر هوشمند هستند و بعضی دیگر پا را فراتر گذاشتند دنبال شهر هوشمند پایدار را تدوام بدهند.

میرزائیان عنوان کرد: مدیران به دنبال این هستند این چالشهای را با یک راه حل خلاقانه که بتوان در در شهر اجرا شود، چرا که راهها خلاقانه هم صرفه اقتصادی دارند و می توانددرآمدزای باشدبه علاوه اینکه مشکلات شهر را حل می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهر ها دارای مشکلات و موضوعات مشترک هستند هم موضوع باعث شده مدیران به دنبال راه های مشترک هستند تا این راه حلهای به صورت بومی سازی و اجرا کنند.

رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه افزود: رویداد سقاخونه هم دقیقا از مسئله فوق ایده گرفته است تا سه شهر زیارتی قم مشهد شیراز مشکلاتی را که دارند بشناسند و راه حل کنیم.
میرزائیان با بیان اینکه چند شهر دیگر هم متقاضی شرکت در جشنواره سقاخونه بودند گفت: این موضوع باعث خوشایند است که سایر شهرهایی زیارتی می تواند برای مشکلات خودشان راه حل مشترک پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ ایده دبیر خانه جشنواره رسید که از این تعداد ۱۰۰ ایده به مرحله دوم رسیدند که بعد از داوری آثار در شیراز ۲۶ ایده به مرحله نهایی راه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار