رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با محوریت بقاع متبرکه در 13 رشته از 15 اردیبهشت آغاز شده و تا 15 خرداد سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 21 May 2023

به گزارش تابناک رضوی، جعفر حسینی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در 4 بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی شامل رشته های رشته حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره های یاسین و الرحمن، معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه از 16 اردیبهشت آغاز شده و تا 15 خرداد سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir صورت می پذیرد.

حسینی با بیان اینکه شایسته است متقاضیان محترم در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: متقاضیان فقط می‌توانند در یکی از 13 رشته موجود در 4 بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی ثبت نام کنند و امکان ثبت نام در دو رشته وجود ندارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: رشته معارف عمومی که شامل ترجمه سوره های یاسین و الرحمن می شود یکی از رشته هایی که عموم مردم فارغ از تخصص و رشته می توانند شرکت کنند و از برکات قرآنی بهره مند شوند.

وی افزود: مسابقات در همه رشته های قرآنی به صورت حضوری برگزار می شود و هیچ رشته ای به صورت مجازی برگزار نمی شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: علاقمندان به شرکت در صورت سؤال یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 37138710-37238190 تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار