رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان امروز با حضور ۵۰۰ معلم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 18 May 2023

به گزارش تابناک رضوی، سیداسماعیل اصغرزاده با بیان این مطلب اعلام کرد: با توجه به اینکه هر ساله مسابقات فرهنگیان در سطح استان برگزار می‌شود، امسال نیز مرحله نهایی هشتیمن دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان استان، امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه در محل دارالقرآن مرکزی ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله مقدماتی مسابقات فرهنگیان برای دو رشته نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام به صورت غیرحضوری برگزار شد و فرهنگیان استان مقاله‌ها، پاور پوینت، روش تدریس احکام و کنفرانس‌های خود را در فضای مجازی ارسال کردند و در نهایت با داوری داوران این دوره از مسابقات، نفرات برگزیده انتخاب و در رشته نهج‌البلاغه بخش خواهران نیز افرادی که امتیازاتشان نزدیک به یکدیگر بوده برای مرحله حضوری دعوت شدند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در مرحله حضوری فرهنگیان استان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تفسیر، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل قرآن هم بناست که نفرات برگزیده ۴۷ اداره که تعدادشان به ۵۰۰ نفر می‌رسد امروز با یکدیگر به رقابت بپردازند.

اصغرزاده اظهار کرد: پس از اتمام مرحله استانی این دوره از مسابقات، نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد و در آن مرحله تمامی معلمان سراسر کشور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی گفت: مرحله نهایی و کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار