در آستانه سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس؛
در آستانه سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس پویش کتابخوانی «کتاب_تقریظ » به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی برگزار می شود
کد خبر: ۱۰۹۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 19 March 2023

به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مشهد مقدس، گفت: به مناسبت «سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس» پویش کتابخوانی با نام «کتاب_تقریظ » با هدف ترویج، معرفی و شناخت بیشتر کتابهای معرفی شده و تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند یک یا چند کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را در قالب فیلم معرفی کرده و از طریق نشانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی 09393447169 در فضاهای مجازی داخلی بله، ایتا و سروش ارسال کنند.
سبزیان با بیان اینکه فیلم معرفی کتاب باید علاوه بر مشخصات فردی اعم از نام، نام خانوادگی، سن، رشته و میزان تحصیلات نیز باشد، ابراز کرد: همچنین فیلمهای ارسالی می بایست شامل مشخصات شناسنامه‌‏ای اثر شامل نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت؛ موضوع کلی کتاب و اشاره به محتوای تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آن کتاب باشد.
وی اظهار داشت: فیلم ارسالی باید به ‌صورت یک ویدیو کوتاهِ ۱۲۰ تا ۱۸۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با موبایل(به صورت افقی) همراه با چهره‌ کامل فرد بصورت واضح، بدون پرش، قطعی و قابل ضبط باشد. همچنین در فیلم‌های ارسالی باید صدای فرد و کلماتی که بیان می‌کند فاقد صداهای محیطی و اختلال بوده و تصویر کتاب نیز مشخص باشد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتک «کتاب_ تقریظ» در فضای مجازی منتشر کرده و به صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در شبکه های مجازی ارسال شود.
وی در خصوص مهلت شرکت در پویش و جوایز آن، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز از 1 الی 31 فروردین ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. در پایان نیز ۵۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب و به هر نفر کارت هدیه خرید کتاب اعطا خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار