امام جمعه بجستان گفت: به منظور حل مشکل ازدواج جوانان و جلوگیری از چالش های اجتماعی که بعضاً در جشن‌های عروسی صورت می گیرد، دفتر خودم را برای برگزاری مراسم خطبه عقد در اختیار جوانان قرار داده ام.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 05 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دهقانی با بیان این مطلب افزود: هزینه تهیه ماشین عروس و تزیین آن و نیز آشپزخانه و سالن مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نیز از طرف ستاد نمازجمعه به صورت رایگان در اختیار زوج های جوان قرار داده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی، همچنین ابراز داشت: جوانان این شهر تشنه معنویت هستند، اما متاسفانه امور فرهنگی در بجستان متولی ثابت و مشخصی ندارد که امیدواریم با تعیین و تکلیف مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجستان مشکلات فرهنگی شهرستان تا حدودی مرتفع شود.

امام جمعه بجستان افزود :باید همه کمک کنیم که ازدواج آسان در جامعه رواج پیدا کند که در این زمینه دولت، دستگاه‌ها و مردم باید به صورت جدی تلاش کنند.

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی در پایان گفت:از همه خیرین و افراد دغدغه مند فرهنگی خواست می کنیم در این فرهنگ ارزشمند اهل بیت (ع) که محقق شدن ازدواج آسان وبدون تجملات می باشد ما را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار