مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آماده سازی، تجهیز و ایمن سازی شبکه معابر و پل های های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 05 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، "علی سمیعی"با بیان این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تردد شهروندان و خودروها در سطح شهر یکی از مهمترین خدمات قابل ارائه به زائران و مجاوران رضوی، در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری است؛ که نصب و رفع نقص تجهیزات ایمنی و هدایت ترافیکی معابر سواره رو، خط کشی معابر شهری، نظافت و رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه، رنگ آمیزی نرده های فلزی و ایمن سازی و بهسازی گذرگاهها از مهمترین اقدامات ما در این زمینه است.
وی با اشاره به انجام بیش از 7 هزار متر خط کشی محوری و بیش از 600 متر مربع خط کشی عرضی در معابر بزرگراهی شهر از ابتدای اسفندماه تاکنون تاکید کرد: بر این اساس عملیات نصب تجهیزات ترافیکی و خط کشی های محوری و عرضی در سایر معابر مورد نیاز نیز بصورت شبانه روزی در حال انجام است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته در آستانه فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت شاهد بهبود تجهیزات و مبلمان ترافیکی در سطح شهر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار