بررسی‌ها و ادعاهای جدید یک رسانه مستقل حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و شریک زندگی‌اش به همراه فرزندانشان در قصری در دل جنگل به دور از چشم مردم عادی زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 02 March 2023

تابناک رضوی: یک رسانه مستقل روسی در حوزه خبرنگاری تحقیقی موسوم به "پِرِکت" زندگی مخفیانه و لوکس ولادیمیر پوتین و آلینا کابائوا، شریک زندگی‌اش در قصری وسط جنگل واقع در منطقه "والدای" را به تصویر کشیده است.

شایعات و ادعاهای زیادی درباره تعداد فرزندان رئیس‌جمهور ۷۰ ساله روسیه و شریک ۳۹ ساله او که قبلا قهرمان ژیمناستیک بوده، مطرح شده اما از آنجایی که گویا فرزندان آن‌ها به سن قانونی نرسیده‌اند، این رسانه مستقل هیچ اطلاعاتی پیرامون آن‌ها منتشر نکرده است.

ثروت و اموال ادعایی پوتین و شریکش هرگز به رسانه‌ها درز پیدا نکرده اما این بار این رسانه مستقل روسی به چنین ادعاهایی دامن زده و با انتشار تصاویر گوناگونی این گزارش را منتشر کرده است.

طبق این گزارش، این قصر مجلل در منطقه "والدای" توسط یک شهرک وی‌آی‌پی احاطه شده است و توسط سرویس امنیتی فدرال روسیه محافظت می‌شود. همچنین، در سال ۲۰۲۱ اسکله‌ای برای قایق‌سواری در نزدیکی این قصر ساخته شد که از طریق کانال کوچکی می‌توان به پارک کلاسیک این قصر به مساحت ۲۸ هکتار دست یافت.

علاوه بر این امکانات، این گزارش در ادعای خود به موارد دیگری از جمله وجود سالن بزرگ اسپا و سولاریوم، دستگاه کرایوتراپی، استخر، حمام، سونا، ماساژ و حتی بخش‌های زیبایی و دندانپزشکی اشاره کرد.

طبق این گزارش، در تابستان‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یک پیست کارتینگ کوچک در حوالی این قصر تاسیس و درست در کنار این اقامتگاه بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ یک زمین بازی مخصوص کودکان به رنگ زرد و آبی در اعماق این جنگل ساخته شد.

گفته شده است که ولادیمیر پوتین برای سفر به این مخفی‌گاه از "قطار زرهی شخصی" خود استفاده می‌کند و به همین ترتیب یک ایستگاه مخفی و محافظت‌شده در نزدیکی این اقامتگاه ساخته شد.

این گزارش رسانه مستقل در پایان تحقیقاتش به "حضور مداوم فرزندانی" در این اقامتگاه اشاره کرد و آلینا کابائوا را "ملکه تاج‌گذاری نشده روسیه" خواند و در عین حال تاکید کرد که او احتمالا مادر همین فرزندان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار