برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره فجر گفت: در بحث معرفی فرهنگ رضوی رسانه و هنر فیلمسازی دارای بستر قدرتمندی هستند و هنرمندان می‌توانند با شرکت در جشنواره اتفاق‌های بزرگی را رقم بزنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 27 February 2023

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی فرهنگی و هنری امام‌رضا علیه‌السلام، محمد ثریا اظهارداشت: جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) می‌تواند گام مطلوبی در جهت شناساندن فرهنگ غنی اسلام و شناخت عمیق‌تر فرهنگ اصیل رضوی برداشته و بر معرفی فرهنگ ناب امام‌رضا (ع) بر شیعیان و مسلمانان کل جهان نیز تاثیرگذار باشد.

برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه داستانی در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر که با فیلم داستانی برنو موفق به کسب این عنوان شده است، افزود: در بحث معرفی فرهنگ رضوی رسانه و هنر فیلمسازی دارای بستر قدرتمندی هستند و هنرمندان می‌توانند با شرکت در جشنواره امام رضا(ع) اتفاق‌های بزرگ و در خوری را رقم بزنند.

ثریا در رابطه با نقش هنرمندان در اشاعه فرهنگی رضوی، عنوان کرد: هنرمند می‌تواند با خلق آثار و ایده‌های ناب هنری کمک شایانی به اشاعه فرهنگ رضوی داشه باشد.

این کارگردان جوان ادامه داد: تمامی هنرمندانی که دستی در هنر و به خصوص فیلمسازی کشور دارند باید در کنار هم جمع شده و با به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود، در معرفی ائمه اطهار از جمله امام‌رضا (ع) و فرهنگ ناب ایشان همت کنند چرا که همفکری هنرمندان به پیشرفت سینمای دینی کمک شایانی خواهد کرد.

ثریا ضمن ابراز علاقه‌مندی برای شرکت در جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع)، عنوان کرد: قطعا برگزاری چنین جشنواره‌هایی که به‌صورت بین‌المللی نیز برگزار می‌شود، کمک فراوانی به اعتلای سطح فرهنگ رضوی و همچنین ارادت شیعیان ایران زمین به این امام رئوف خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار