همزمان با آغاز بزرگترین جشنواره سینمایی کشور
در آستانه دهه فجر رویداد آموزشی سینمایی با شرکت جمعی از صاحب نظران و دست اندرکاران سینمایی مشهد مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸ 01 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، حسین دارابی دبیر برگزاری این رویداد تصریح کرد: با توجه به تک قطبی شدن سینمای کشور و استعدادهای موجود در شهرستان‌ها به نظر می رسد برگزاری اینچنین رویدادهایی می‌تواند به ورود نیروهای جوان با تفکری نو به این عرصه کمک فراوانی کند.

وی در ادامه تاکید کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر به تنهایی نمی‌تواند نیاز سینمایی کشور را در طول سال برطرف نماید و بایستی دانش سینمایی اهالی هنر و مردم را براساس مبانی روز این هنر افزایش داد.

در این رویداد سینمایی که با هدف مهارت افزایی و انتقال تجربه به عموم علاقه مندان و نوآموزان عرصه هنر هفتم برگزار میشود ، هادی حاجتمند با موضوع کارگردانی ، هاشم مسعودی با موضوع تهیه برنامه ، محسن عقیلی با موضوع تدوین ، محمد عقیلی با موضوع تصویربرداری و نورپردازی ، سعید حق بین با موضوع اجرا ، محمد جهانپا با موضوع بازیگردانی ، محسن طیبی با موضوع صدابرداری ، محمود سعیدی مقدم با موضوع پادکست و گویندگی ، محسن جهانی با موضوع فیلمنامه نویسی سخنرانی میکنند.

لازم به ذکر است: این رویداد سینمایی به مدت ده روز از دهم تا بیستم بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ تا ۱۹ در آکادمی نیتک واقع در خیابان امام خمینی ۵۰ پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات برای عموم علاقه مندان برگزار میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار