، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد:
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سیاست شورای شهر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد است
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 31 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، ایمان فرهمندی در مراسم بهره‌برداری از پل شهید اشکذری و آغاز عملیات اجرایی بوستان خطی اسماعیل‌آباد گفت: توسعه متوازن و توجه ویژه به مناطق حاشیه شهر یکی از موضوعات مهم مدیریت استان است که شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نیز خود را متعهد به آن می‌داند.
فرهمندی اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان خطی اسماعیل‌آباد هستیم که با این کار به سمت توسعه این منطقه قدم برخواهیم داشت.
وی افزود: در کنار این موضوع چند اتفاق خوب دیگر را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که برای اجرایی کردن آن‌ها در حال برنامه‌ریزی و انجام کارهای مطالعاتی هستیم.
فرهمندی افزود: مسئله امتداد بولوار خیام شمالی نیز یکی دیگر از موضوعات مرتبط با این محدوده است که در کنار بازگشایی بولوار ۳۵متری نوید و اتصال آن به معبر ورودی اسماعیل‌آباد موردتوجه قرار گرفته که در اصلاح بودجه برای آن اعتبار پیش‌بینی‌شده است.
وی یادآور شد:  مجموع این اقدامات موجب خواهد شد تا اسماعیل‌آباد از بن‌بستی که در آن قرار داشت خارج شود و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دراین محدوده به دنبال خواهد داشت. شرح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار