جمعی از مدیران رسانه ای استان و مسئولان شهر کاشمر ضمن عیادت از «محمد حسین پورحسن» خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان، از زحمات وی تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 27 January 2023

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری امام جمعه کاشمر، مجتبی نوریان و محمد جواد رنجبر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، سید محسن فرجادی سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر، مسئول کانون بسیج رسانه این شهرستان و چند تن از مدیران مسئول باسابقه نشریات کاشمر با حضور در منزل محمد حسین پورحسن خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان، از وی که چند سالی است به دلیل عارضه قلبی، در منزل در بستر بیماری است، عیادت و ضمن تقدیر و تکریم او، برای وی آرزوی بهبودی کامل کردند.
امام جمعه کاشمر در این آیین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی موجود در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر رسانه های کشوری و معرفی این ظرفیت ها در روزنامه اطلاعات شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری افزود: متاسفانه شهرستان کاشمر آن طور که باید در سطح ملی شناخته شده نیست و می طلبد رسانه های کشوری در این زمینه فعال تر شوند.
وی با تقدیر از زحمات چند ده ساله پورحسن و همچنین پرستاری های همسر وی، ادامه داد: برای حمایت از این خبرنگار قدیمی، پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
سرپرست روزنامه اطلاعات در استان خراسان رضوی هم در این آیین گفت: پورحسن از نیمه دوم دهه 30، نماینده روزنامه اطلاعات در شهرستان کاشمر بوده است و مکاتبات و پیگیری های وی در زمان تاخیر ارسال روزنامه به این شهرستان که نشان از دلسوزی و تعهد و وجدان کاری وی دارد، در اسناد موسسه اطلاعات موجود است.
سید محسن فرجادی با ابلاغ سلام و تقدیر دکتر صالحی نماینده ولی فقیه و سرپرست روزنامه اطلاعات به پورحسن و با اشاره به تاکید وی بر تکریم بازنشستگان موسسه اطلاعات، افزود: با دستور وی، پیگیری های لازم برای حمایت از پورحسن و عضویت وی در صندوق هنر در حال انجام است.
وی همچنین خواستار پیگیری مدیران شهرستان کاشمر برای اعطای نشان فرهنگ و هنر به پورحسن شد.
سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی همچنین از امام جمعه کاشمر که در این امر معروف استقبال و همراهی شایسته داشت، تقدیر کرد و گفت: قطعا استقبال و همراهی گرم خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، مسئولان شهر همچون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران رسانه شهرستان موجب برکت در فضای رسانه ای این منطقه و توجه بیشتر به پیشکسوتان می شود.
وی با اشاره به خلاقیت های پورحسن در توزیع و فروش روزنامه و مجلات اطلاعات اظهار کرد: وی با توجه به سطح درآمد افراد مختلف به هر شیوه ای حتی نسیه فروشی روزنامه و مجله به افراد کم بضاعت و یا نمایش روزنامه و مجله پشت شیشه مغازه شان برای رویت افرادی که قصد یا توان خرید نشریات را نداشتند، اقدام می کرد.
در ادامه حاضران به بیان خاطراتی از پورحسن پرداختند و با اهدای هدایایی از سوی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، موسسه اطلاعات و جمعی از مدیران رسانه های کاشمر، از تلاش های پورحسن تقدیر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار