نایب رییس و سخنگوی شورای شهر مشهد خبر داد؛
نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از ارائه موارد اصلاحی بودجه ۱۴۰۲ به سود مشهدمقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ 26 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، موسی‌الرضا حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار با قاضی‌زاده هاشمی؛ عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار داشت: در دیدار با عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی مواردی از بودجه ۱۴۰۲ کشور مورد بررسی قرار گرفت و درخواست‌هایی در زمینه اصلاح بودجه ارائه شد.
نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در این دیدار که با احسان قاضی زاده هاشمی؛ نماینده مردم سرخس و فریمان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی و همچنین عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی صورت گرفت ۶۰ اصلاحیه با محوریت بودجه ۱۴۰۲ ارائه شد و قرار شد از سوی آقای قاضی‌زاده در سامانه مربوط به اصلاح بودجه حتما بارگزاری شود.
وی خاطرنشان کرد: محوریت اصلی این پیشنهادات ناظر به حوزه مدیریت شهری و روستایی است و قطعا با مدنظر قرار دادن آنها می‌توان تحولات خوبی به نفع مدیریت شهری و روستایی رقم زد؛ باید تشکر ویژه‌ای از مدیرکل تعاملات شهرداری مشهد داشته باشیم که در تدوین و تکمیل نظام پیشنهادات مربوطه نقش بسزایی داشتند و انشالله این ۶۰ پیشنهاد اصلاحی به صورت نهایی در بودجه ۱۴۰۲ لحاظ شود.
وی افزود:طی چند ماه گذشته به همت  شورای اسلامی  شهر مقدس مشهد و شهرداری مشهد با مقایسه قوانین بودجه سه سال گذشته و بررسی های کارشناسی تباصر لایحه قانون بودجه و تطبیق آن با مسائل دارای اهمیت مدیریت شهری پس از اخذ نظرات اعضای محترم شورای استان و کلان شهرهای سطح کشور؛ پیشنهادات لازم در راستای تسهیل در خدمت رسانی شهرداری ها به شهروندان جهت درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ درقالب موضوعات مالی، خدماتی، حمایت های دولت. ترافیک و ....  تهیه گردید و امروز با حضور قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرقت و مقرر شد درخصوص ثبت ۵۹ پیشنهاد تهیه شده توسط ایشان و پیگیری از دیگر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تاحصول نتیجه اقدام گردد
حاجی بگلو تاکید کرد: همواره عنوان کرده‌ایم که بودجه مشهد محلی است حال آن که خدمات ما در سطح ملی انجام می‌شود و لازم است به ویژه در زمینه تخصیص بودجه به شهر امام رضا(ع) متناسب با خدماتش نگاه شود.
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی عنوان کرد: در تمام سال‌های اخیر این مسأله را در صدر مطالبات مشهد داشته‌ایم اما کمتر به آن بها داده شده است.
حاجی بگلو با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی مناسبی توسط محققان و متخصصان حوزه بودجه در این زمینه صورت گرفته اظهار داشت: بخشی از اصلاحات پیشنهادی ناظر به مشهد و بخشی نیز ناظر به بهبود وضعیت استان خراسان رضوی است و بخشی از پیشنهادات ارائه شده نیز کلی و ناظر به بهبود برخی فرآیندها در سطح کلان است.
وی بیان کرد: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در این دیدار وعده داد اصلاحات پیشنهادی را در سطح مجلس ارائه و نسبت به کاربست آن پیگیری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار