مهدی یعقوبی، مشاور فعلی شهردار که پیش از این نیز در معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد مشغول بوده است، جواد اصغری شهردار مناطق مختلف مشهد، سعید حسین‌قلی زاده مقدم شهردار فعلی منطقه ۹، محمدرضا قلندرشریف مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان، محمدرضا مومنی معاون مالی و پشتیبانی فعلی شهرداری مشهد و سیدعلی حسینی گزینه‌های محتمل‌تر برای بررسی سرپرستی شهرداری مشهد بودند
کد خبر: ۱۰۸۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 20 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، براساس مشاهدات میدانی خبرنگار این رسانه، تا دقایقی دیگر جلسه فوق‌العاده اعضا شورای شهر مشهد برای تعیین سرپرست شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

این در حالی است که شب گذشته نیز تا حوالی ساعت یک بامداد مذاکرات تعدادی از اعضا شورا با یکدیگر برای اتفاق نظر درباره کاندیداهای تصدی سرپرستی ادامه داشته است.

مهدی یعقوبی، مشاور فعلی شهردار که پیش از این نیز در معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد مغول بوده است، جواد اصغری شهردار مناطق مختلف مشهد، سعید حسین‌قلی زاده مقدم شهردار فعلی منطقه ۹، محمدرضا قلندرشریف مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان، محمدرضا مومنی معاون مالی و پشتیبانی فعلی شهرداری مشهد و سیدعلی حسینی گزینه‌های محتمل‌تر برای بررسی سرپرستی شهرداری مشهد بودند.

از این بین پیش‌بینی می‌شود گزینه محتمل‌تر برای سرپرستی براساس اقبالی که بین اکثریت اعضای حاضر داشته است، سیدعلی حسینی باشد.

حسینی پیش از این یکی از گزینه‌های جدی شهرداری مشهد بوده و اخیرا به عنوان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری مشهد منصوب شده است.

منبع: قدس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار