مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: وضعیت فشار گاز در این استان نسبت به دیروز بدتر شده و به مرز هشدار رسیده است اما تاکنون قطعی گاز نداشته‌ایم و جریان گاز برقرار است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 14 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی و همچنین قطع گاز وارداتی کشور ترکمنستان موجب بروز مشکلاتی در برخی از خطوط گاز استان شده، اما فعلا جریان گاز در سراسر استان نسبتا پایدار است.

او با اشاره به پویش سراسری "هر خانه یک اتاق گرم" افزود: از مردم درخواست می‌کنیم در دوره اوج سرما دست‌کم با خاموش کردن یک بخاری به پایداری شبکه گاز استان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: شب گذشته ایستگاه تقلیل فشار یکی از محلات شهر تربت جام به صورت موردی دچار افت فشار و مشکل فنی شد که با تمهیدات اتخاذ شده و هماهنگی با مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران این مشکل پس از یک ساعت برطرف شد.

افتخاری بیان کرد: به دلایل ایمنی، وصل مجدد گاز مستلزم مراجعه حضوری ماموران امداد گاز به در منازل است و از مشترکانی که دچار قطعی گاز شده اند تقاضا می‌شود با خودداری از دستکاری رگولاتور و تجهیزات گازرسانی با شماره امداد ۱۹۴ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار