عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون صنایع وزیر صمت تا پای مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ 11 January 2023

به گزارش تابناک رضوی،  محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: چطور می شود دم از حکمرانی سالم و پاک بزنیم اما در همین مدل مورد ادعا، مهدی برادران معاون صنعت وزیر صمت که مدیری سالم و با تقوا است به واسطه مقاومت در برابر امیال پلید جریان فاسد تا پای مرگ [شهادت] مورد ضرب و شتم قرار گیرد، لذا لازم است با این مورد و موارد مشابه برخورد قاطع شود. یکی از دلایل مسلم این حجم از گستاخی متصل بودن این باندهای فساد به بخش نفوذپذیر از بدنه دولت ها و برخی معدود از نمایندگان مجلس و همچنین مراکز دیگر است.

وی اظهار تاسف کرد: بعضا از تریبون همین مجلس به طرز معناداری، عوامل پشت صحنه مسائل گفته شده مورد حمایت رسمی قرار گرفته اند. یک نمونه بارز در دهه ۹۰ است که با حمایت مستقیم یکی از مهره های کلیدی دولت قبلی ۲۰ هکتار از مجموعه پالایشگاه دولتی شازند توسط یک خانواده تصرف و به ظاهر مجوزهای لازم را اخد نموده است.
وی ادامه داد: اینجانب به عنوان نماینده مجلس و مدافع مردم نجیب شهرستان شازند از مجلس انقلابی خواسته کمیسیون اصل ۹۰ و شخص رئیس جمهور محترم می خواهم به این موضوع ورودی متفاوت و بازدارنده داشته باشند.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار