کد خبر: ۱۰۸۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 06 January 2023

نشریه معلوم الحال ومبتذل بظاهر فکاهی، اما در واقع آلت دست صهیونیستها و در راستای چماغ و هویچ سیاستمدارن غربی و همچنین در راستای ایفای نقش پلیس خوب و بد اروپاییها از جمله حربه هاو ابزار فشار دولتمردان فرانسه است که هرازگاهی تلاش می کند با توهین به ادیان مختلف ابراهیمی و مذاهب و اعتقادات دینی در سراسر جهان بویژه در راستای اسلام هراسی خودی نشان دهد و بر مصایب و مشکلات درونی غربی ها، صهیونیستها و فرانسوی ها سرپوش بگذارد.

دشمنان ایران اسلامی که در طول سه ماه با انواع ترفندها و اقدمات ستیزجویانه ودر غالب جنگ ترکیبی و جنگ شناختی تلاش کردند به اهداف خود در عرصه های مختلف سیاسی ،اجتماعی و بین المللی برسند، باوجود به پای کار آوردن همه امکانات خود از حوزه سیاست تا حوزه هنر و از حوزه رسانه تا حوزه اقتصاد و از تجمعات ساختگی در اروپا تا تحریم های جدید، وقتی خود را ناکام و بازنده دیدند در اقدامی سخیف و به دور از هرگونه شرم و حیای فرهنگی وسیاسی، موضوع توهین به مسئولان و در راس آن رهبر معظم انقلاب را کلید زدند تا بلکه طرح شکست خورده و ناتمام خود را دوباره در راستای اهداف صهیونیسم جهانی برجسته و زنده نگه دارند.

اما به راستی این نشریه معلوم الحال و مبتذل که حتی در بین بسیاری از طنز نویسان و هنرمندان فرانسوی و اروپایی هم جایگاهیی ندارد و اقدمات آن از طرف هنرمندان غیروابسته ومخالف سیاست های توهین آمیز به ادیان ابراهیمی بار ها محکوم شده است، به دنبال چه اهدافی است؟ و چرا تلاش می کند در برهه های مختلف در پوشش آزادی بیان به سایرین توهین کند؟و چرا اساسا دولتمردان فرانسوی و بویژه مکرون از این نشریه و اقدمات توهین آمیز و وقیحانه آن حمایت میکند؟ چرا این نشریه فکاهی سیاست های خود را با سیاست های رژیم صهیونیستی همراستا می پندارد؟   

این نشریه مبتذل بارها به ادیان ابراهیمی توهین کرده است، بارها ادیان و مذاهب را به سخره گرفته است؛ به نبی مکرم اسلام و پیامبر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان که بخشی از آنها در فرانسه به عنوان کشوری اروپایی که بیشترین مسلمان مهاجر را در خود جای داده است توهین می کند. به نظر می رسد این نشریه موضوع آزادی بیان و عقیده را بهانه ای قرار داده است که در قالب آن فرامین و دستورات اربابان ودست های پشت پرده را اجرایی کند.

به نظر می رسد اقدمات این نشریه صهیونیستی در توهین به رهبر معظم انقلاب در این برهه و زمان سرپوشی است بر ناکامی های اقدمات مدعیان دروغین آزادی در غرب و محورعبری-عربی حامی حوادث و اغتشاشات اخیر در ایران اسلامی که بدین گونه بتوانند این مرده در تابوت را دوباره زنده کنند و عقده های فروخورده و در نطفه خفه شده خود را بیدار کنند.

از منظر دیگر نیز می توان به این اقدام توهین آمیز این نشریه موهن نگریست، در حالی که مشکلات انرژی به دنبال جنگ اوکراین در اروپا رو به فزونی است و حوادث و اعتراضات در اروپا و بویژه در فرانسه هم به علت گرانی ها، مشکلات اقتصادی و هم بیکاری و همچنین ناکامی در قهرمانی جام جهانی و اقدمات تیم مکرون رو به افزایش است، این اقدام را نوعی فرار به جلو دانست.

 

احمد عارفخانی / فعال فرهنگی و رسانه ای

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار