کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۴ درجه سلسیوس است، گفت: پیش بینی می شود تا روز دوشنبه دمای هوا در مشهد به حدود ۷ درجه کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 03 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، آذر رضایی پور با بیان این مطلب اظهار کرد: میانگین دما در بیشتر مناطق استان تا روز دوشنبه هفته جاری به میزان ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، با تداوم استقرار سامانه ناپایدار تراز میانی جو، میانگین دمای شبانه در بیشتر نقاط استان تا اواخر هفته جاری به کمتر از صفر درجه سلسیوس می رسد.

وی افزود: استقرار این سامانه سبب بارش های پراکنده در مناطق مختلف خراسان رضوی شده که این بارش ها در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف رخ خواهد داد.

رضایی پور ادامه داد: هم‌اکنون نیز بدنبال بارش‌ برف و باران، پدیده مه گرفتگی در شهرستان های کلات، درگز و گلمکان خراسان رضوی مشاهده می شود و دید افقی در محورهای شمالی استان کاهش یافته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از بامداد امروز بارش باران در ۲ ایستگاه هواشناسی قوچان و کلات به ثبت رسیده است و پیش بینی می شود بارش ها به صورت پراکنده برای روزهای آتی ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار