مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: ۷۲۲ زندانی در قالب اجرای طرح ۲ ساله نذر هشتم ویژه آزادی زندانیان بدهکار نیازمند، در استان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 29 November 2022

به گزارش تابناک رضوی، سعید سرباز جانفدا ظهر سه شنبه در دومین سالگرد اجرای طرح نذر هشتم در مسجد امیرالمومنین (ع) مشهد، اظهار کرد: نمازگزاران مساجد خراسان رضوی، ستاد امور مساجد، ستاد دیه و مجموعه قضائی استان با جمع آوری ۲۰۰ میلیارد ریال کمک از خیرین نمازگزار و ارائه ارفاق‌های قضائی، زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: طرح نذر هشتم در مدت ۲ سال گذشته که با تاسی از رأفت امام رضا علیه السلام نامگذاری شده، اکنون این طرح الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: توجه ما امروز به جذب منابع آزاد سازی زندانیان بدهکار و نیازمند است و از طرفی به دنبال تدابیری هستیم که زندانی پس از آزادی مورد حمایت مدنی و اجتماعی باشد تا دوباره به ورطه بزهکاری نیفتد.

جانفدا افزود: اجرای این طرح نیاز به حمایت داشت و در این میان مجموعه امور مساجد استان قدم پیش گذاشت و از طریق مؤمنان نمازگزار جمع آوری کمک‌ها را رقم زد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی بیان کرد: البته هم اینک ستاد دیه و مجموعه قضائی خراسان رضوی با انجام ارفاق‌های قضائی، آزادی زندانیان را تسریع و تسهیل کرد.

وی گفت: امروز در دومین سالگرد اجرای طرح و بیست و پنجمین نذر هشتم نیز ۹۸ مددجو در سطح استان آزاد شدند که ۳۲ نفر از آنان از شهرستان مشهد هستند.

جانفدا بیان کرد: این تعداد زندانی نیازمند با کمک ۴۵ میلیارد ریالی نمازگزاران آزاد شدند که بخشی از آن توسط مؤمنان مسجد امیرالمومنین (ع) مشهد صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار