پویش استمداد شهروندان شهر جدید بینالود راه‌اندازی شد؛
به تازگی پویشی مجازی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که شکواییه‌ای مردمی برای "شهر" اعلام شدن بینالود است و انبوهی از مسائل شهر بینالود را مطرح می‌کند که جای پیگیری و بررسی بیشتر دارد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 28 November 2022

به گزارش تابناک رضوی در متن این پویش که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است درباره بینالود ادعا شده که شهری‌ست که تنها ۲ ساعت در روز یک پزشک دارد! شهری که آرد کم است و گاهی نان گیر نمی آید! شهری که گرگ و سگ وحشی مزاحم آرامش و جان مردم است.

در این متن افزوده شده است: بینالود، شهری‌ست که جز شرکت عمران که سهیم در نارضایتیهای شهروندان است، هیچ ارگان دولتی دیگری وجود ندارد!
شهری که تنها ۲ ماشین گشت نیروی انتظامی دارد،حتی گشت بسیج هم نداریم (مسکن مهر) با ماشین شخصی گشت انجام می‌شود یک ماه است.
شهری که آب شیرین ندارد (لوله کشی قابل شرب نیست) و اهالی به بیماریهای پوستی و.... دچار شدند!
شهری که نوجوانان دختر و پسر دبیرستان دوره دوم ندارند!.
به یاران امام زمان هم استمداد میکنیم.
با آمدن شهرداری به شهر جدید بینالود، نان و آب و مراکز بهداشتی و از این وضعیت نامناسب شرکت عمران نجات خواهیم یافت.
درخاتمه منتشرکنندگان این پویش مجازی از استانداری خراسان رضوی خواستار این شدند که «رای استانداری را میخواهیم که شهر جدید بینالود را شهر اعلام کنند. تابناک رضوی آمادگی درج هرگونه پاسخ و توضیح نهادها و مسئولان را درباره مسائل مطرح شده در این پویش دارد.
شایان ذکر است بینالود شهری است که بیش از 8 هزار نفر جمعیت ساکن و 14هزار نفر ساکن غیر دائم در تقسیمات کشوری دارد اما همچنان روستایی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار