کت و شلوار استایلی است که از قدیم مرسوم بوده و امروزه نیز در اکثر مکان‌ها و برای بیشتر سلیقه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای هماهنگی و شیک‌تر شدن استایل باید از پیراهن، کراوات، کفش و کمربندهای متناسب با کت و شلوار استفاده شود. به مهم‌ترین نکات برای انتخاب پیراهن مناسب که به‌راحتی با کت و شلوار شما ست شود و جذابیت استایل شما را بالا ببرد، بپردازیم.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 23 November 2022

تابناک رضوی: کت و شلوار استایلی است که از قدیم مرسوم بوده و امروزه نیز در اکثر مکان‌ها و برای بیشتر سلیقه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای هماهنگی و شیک‌تر شدن استایل باید از پیراهن، کراوات، کفش و کمربندهای متناسب با کت و شلوار استفاده شود. به مهم‌ترین نکات برای انتخاب پیراهن مناسب که به‌راحتی با کت و شلوار شما ست شود و جذابیت استایل شما را بالا ببرد، بپردازیم.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب پیراهن مناسب
وقتی از کت و شلوار رسمی استفاده می‌کنید، باید توجه زیادی در انتخاب پیراهن رنگی و متناسب با آن به خرج دهید. به‌خصوص زمانی که کت و شلوار انتخابی شما مشکی نباشد این انتخاب دشوارتر می‌شود. زیرا هماهنگ کردن قسمت‌های مختلف و ایجاد تناژ رنگی متناسب برای کل استایل می‌تواند کمی دشوار باشد.

در انتخاب پیراهن، اولین فاکتوری که اهمیت دارد رنگ آن است. البته جنس و طرح و مدل یقه و... نیز می‌تواند تاثیر زیادی در استایل نهایی شما داشته باشد اما همانطور که گفتیم انتخاب رنگ متناسب با کت و شلوار از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بررسی انواع رنگ و تاثیر آنها بر روی کت و شلوار


انتخاب رنگ پیراهنی که با تناژ رنگی کت و شلوار تناسب داشته باشد تاثیر زیادی روی استایل نهایی آقایان دارد. به‌همین دلیل خرید پیراهن مناسب از دغدغه‌‌های اصلی مردان شیک‌پوش است. پیراهن علاوه ‌بر کیفیت و زیبایی باید بتواند در زیر کت و شلوار استایل زیبایی ایجاد کند.

پیراهن سفید و ست کردن آن با کت و شلوار
این پیراهن تقریبا با تمامی رنگ‌های کت و شلوار ست می‌شود. رنگ سفید کاملا رسمی، کلاسیک و شیک است. به‌همین دلیل استفاده از آن برای همه‌ی محیط‌ها اعم از مهمانی، قرار کاری و... مناسب می‌باشد.

اگر برای آماده شدن عجله دارید و نمی‌دانید چه رنگی برای ست شدن با کت و شلوار شما مناسب‌تر است، با خیالی راحت پیراهن سفید را انتخاب کنید. این رنگ تناسب خوبی با انواع رنگ‌ها و حتی کت و شلوارهای راه‌راه ایجاد می‌کند.

ترکیب پیراهن سفید و کت وشلوارهای رنگی چگونه است؟
زیباترین ترکیبات پیراهن سفید با کت و شلوارهای زیر است:

· کت شلوار مشکی: این رنگ کت و شلوار وقتی با پیراهن سفید ست ‌شود جذابیت خاص و محبوبی ایجاد می‌کند. رنگ‌های سفید و مشکی از رنگ‌های پایه وخنثی هستند که ترکیب آنها با همه‌ی رنگ‌ها زیبا می‌شود.

· کت و شلوار سرمه‌ای: این ترکیب کاملا شیک و مدرن است و برای استفاده در محیط‌های کاری می‌تواند بهترین گزینه باشد.

· کت و شلوار خاکستری: ترکیب این کت و شلوار با پیراهن سفید زیادی خنثی می‌شود و برای گرم کردن آن می‌توان از کراوات‌های رنگی مانند قرمز، زرد یا صورتی استفاده کرد.

· کت و شلوار کرم: انتخاب پیراهن سفید برای ترکیب با رنگ کرم می‌تواند استایل زیبا و درخشنده‌ای برای شما ایجاد کند.

 

پیراهن آبی و ست کردن آن با کت و شلوار
پیراهنی به رنگ آبی از ملزومات یک کمد مردانه محسوب می‌شود. این رنگ از سایه‌های پرکاردبرد برای ست کردن با کت و شلوار است. پیراهن آبی نسبت به رنگ سفید کمی مدرن‌تر است اما هم‌چنان استایل رسمی شما را حفظ می‌کند.

اگر تصمیم به خرید پیراهن آبی دارید بهتر است آبی کم‌رنگ را انتخاب کنید. زیرا این رنگ علاوه‌بر ست شدن با انواع کت و شلوارهای رنگی، با اکثر رنگ‌های پوست نیز تناسب به‌وجود می‌آورد. همچنین رنگ‌های تناژ آبی می‌تواند پوست صورت را برنزه‌تر نشان دهند. این ویژگی برای افرادی که پوست خیلی سفیدی داشته و می‌خواهند کمی گندمی به‌نظر برسند عالی است.

ترکیب پیراهن آبی و کت وشلوارهای رنگی چگونه است؟
· کت و شلوار طوسی: اگر تصمیم دارید از این ترکیب رنگی استفاده کنید باید از طریق کراواتی مثلا سرمه‌ای یا صورتی رنگ، بین پیراهن و کت و شلوار تمایز ایجاد کنید.

· کت و شلوار کرم: این ترکیب رنگی بسیار زیبا و جذاب است. پیراهن آبی کم‌رنگ و کت وشلوار کرم، استایلی مدرن و تابستانه برای شما ایجاد می‌کند.

· کت و شلوار سرمه‌ای: رنگ‌های آبی و سرمه‌ای در پالت رنگی یک‌سان، اما در دو سر طیف رنگی قرار دارند. این موضوع علاوه‌بر هم‌خوانی آنها باعث ایجاد ترکیب زیبایی بین کت و شلوار و پیراهن می‌شود.

پیراهن صورتی و ست کردن آن با کت و شلوار
برای داشتن یک ترکیب رنگی زیبا و متفاوت که باعث تزریق طراوت به استایل شما شود، صورتی پیشنهاد مناسبی است. البته برای به‌وجود نیامدن تضاد و ست شدن با رنگ‌های اصلی کت و شلوار بهتر است از صورتی کم‌رنگ استفاده کنید.

ترکیب پیراهن صورتی و کت وشلوارهای رنگی چگونه است؟
· کت و شوار خاکستری: این کت و شلوار رنگی خنثی دارد و در ترکیب آن با پیراهن صورتی می‌توان از کراوت‌های بنفش برای تکمیل استایل استفاده کرد.

· کت و شلوار قهوه‌ای: این رنگ کت و شلوار گرم و خنثی است و با صورتی خیلی ملایم تناژ رنگی زیبایی ایجاد می‌کند.

· کت و شلوار سرمه‌ای: می‌توان گفت بهترین ترکیب رنگی صورتی ملایم با کت و شلوار سرمه‌ای است.

پیراهن در انواع رنگ و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. ما در این مقاله پرکاربردترین رنگ‌ها و ترکیب آنها با کت و شلوار های مختلف را بررسی کردیم.

جمع‌بندی
استایل شیک و جذاب وقتی کامل می‌شود که تمامی رنگ‌های انتخابی بخش‌های مختلف تناسب خوبی باهم داشته باشند. اگر علاقه‌مند به سبک‌های رسمی و پوشیدن کت و شلوار هستید باید در انتخاب پیراهن، کراوات، کفش و... دقت کافی داشته باشید.

تیک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار