جمعی از پارکبانان شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ 15 November 2022

به گزارش تابناک رضوی، اعتراض پارکبانان به انتقال آن‌ها به سازمان عمران شهرداری بود. آن‌ها درخواست داشتند در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد بمانند و به سازمان عمران منتقل نشوند.

سید جلال‌الدین حسینی واعظ، مدیر شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این تجمع بیان کرد: این تجمع توسط ۶۰ نفر از نیروهای مازاد شرکت انجام شد که شرکت نیازی به آن‌ها نداشت. به همین دلیل برای اینکه در حقوق و دستمزد آن‌ها مشکلی ایجاد نشود، به سازمان عمران منتقل شدند.

وی افزود: امنیت شغلی تمام این افراد تامین است. با آن‌ها قرارداد جدید منعقد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم یک روز در بیمه تکمیلی، حقوق و مزایا و دستمزد آن‌ها مشکلی پیش بیاید. از فردا کار آن‌ها را پیگیری می‌کنیم تا در موقعیت شغلی خوبی قرار بگیرند.

مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد بیان کرد: معمولا نسبت به هر تغییری مقاومت وجود دارد اما سازمان عمران دارای ۲۰۰ گروه شغلی است؛ بنابراین تلاش می‌کنیم شرایط شغلی آن‌ها در این سازمان بهتر باشد. هیچ تعدیلی صورت نگرفته و تنها انتقال و جابه‌جایی بوده، مگر اینکه کسی تمایل به ادامه همکاری در سازمان عمران را نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار