مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد عنوان کرد:
موسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی با مشارکت مجمع فعالان فرق ادیان اقوام و مذاهب (مفام) به مناسبت سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در جهت تقویت وحدت و  انسجام ملی مسابقه بزرگ کتابخوانی دیار دلیران  را از  کتاب دیار دلیران نوشته حجت الاسلام دکتر علی گودرزی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 13 November 2022

به گزارش تابناک رضوی، علی اکبر روحی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: کتاب دیار دلیران بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای دام عزه العالی درباره قوم کرد و مردم نجیب استان کردستان است.

عضو انجمن کتابخانه های عمومی مشهد مقدس گفت : در بخشی از این کتاب آمده است: کردستان به نظر من یک استان فرهنگی است، من این را مکرر گفته ام.سعی کردند این استان را یک استان امنیتی و یک استان نظامی کنند.حقیقت را واژگون جلوه دادند اینکار را جمهوری اسلامی نکرد و به طور طبیعی نمی‌توانست بکند! چه کسانی کردند؟ دشمنان نظام جمهوری اسلامی.
بیانات امام خامنه ای در دیدار برگزیدگان استان کردستان،۲۴اردیبهشت۱۳۸۸*

وی جوائز این مسابقه را 100 میلیون ریال اشاره کرد و گفت تا 15 دی ماه 1401 با مراجعه به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir در مسابقه شرکت نمائید.


نحوه شرکت در  مسابقات مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به این شکل است:

در صورتی که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی ما شرکت نموده اید، احتمالا اطلاعات شما در سامانه موجود است، لذا جهت امتحان اینکه اطلاعات شما در سامانه موجود می باشد یا خیر، از طریق صفحه اصلی سایت وبا استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود نمایید. در صورت موفقیت در صفحه ی ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را دیده و می توانید در مسابقه شرکت نمائید،در غیر اینصورت ابتدا در سامانه ثبت نام نموده سپس وارد سامانه شده و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار