مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد در خصوص پروژه‌های زودبازده گفت: فرصت اتمام پروژه‌ها از آخر آذرماه۱۴۰۰ به مدت یک سال بود، فرآیندها در ۱۱ گام باید طی می‌شد که با دستور شهردار به چهار گام تقلیل یافت و پروژه‌ها سرعت گرفت و در نزدیکی بهره برداری هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹ 01 November 2022

به گزارش تابناک رضوی، علی‌ رضازاده همدانی با بیان این مطلب افزود: حدود ۱۲۵ جلسه با معتمدین قبل از مصوبه نهایی و ۵۰ جلسه با شورای نظارتی و شهرداران برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۴۱۰ پروژه به تصویب رسید که ۱۷۳ پروژه روبنایی و ۲۳۷ زیربنایی است یاداور شد: خدمات تعریف شده به ترتیب فراوانی درخواست‌ها بهسازی معابر سواره‌رو، پیاده‌روسازی، فضای سبز، مباحث فرهنگی و ورزشی و جمع‌آوری آب‌های سطحی بود.
وی افزود: بیش از ۱۲۸هزار مترمربع پیاده رو سازی انجام شده است، در یک سال گذشته چهار برابر بیشتر در حاشیه شهر پیاده‌رو سازی داشتیم.
رضازاده گفت: در اجرای آسفالت معابر مشکل قیر را داشتیم، با رایزنی مسئولان‌ شهرداری برای اولین بار در مشهد و کشور بالاترین قیر دولتی رایگان را دریافت و دو هزار تن قیر را به صورت رایگان اخذ کردیم. با کمک این جریان ۲۸۰هزار مترمربع اسفالت اجرا می‌شود که معادل آسفالت مشهد تا چناران است.
وی عنوان کرد: اتفاق بعدی سرانه پارکی و فضای سبز بود، مقرر شد که رشد سرانه ۴۷ درصدی پارک محلی و ۳۴ درصدی پارک شهری در حاشیه شهر داشته باشیم که بیش از ۵۴ درصد احداث پارک در حاشیه شهر است.
در فضای ورزشی و فرهنگی هم اقدمات در حاشیه شهر پررنگ بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار