بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»
کد خبر: ۱۰۶۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵ 15 September 2022

به گزارش تابناک رضوی، درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به مقر گشت امنیت اخلاقی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

روز گذشته برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خبری مدعی شدند که زنی جوان که به همراه خانواده برای تفریح از سنندج به تهران آمده بود پس از آنکه از سوی گشت امنیت اخلاقی بازداشت شده است، دچار مشکلات جسمی شده و به کما رفته است. در همین راستا نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرده است.

بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است: «بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ همچنین اعلام کرده که اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تیک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار