رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 13 September 2022

به گزارش تابناک رضوی، هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.
وی افزود: هم اکنون ۵۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۴۴ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که ۵۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.
پهلوان ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار