مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در کنکور سراسری مراکز آموزش عالی و دانشگاهی 1402-1401 ، 1300 دانش آموز به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ 16 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، رضا سلم آبادی افزود: در میان رتبه های کسب شده کنکور امسال، خوشبختانه 15 دانش آموز تحت حمایت، رتبه زیر هزار را کسب کردند و 205 مددجوی دیگر مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان شدند.

وی با اعلام اینکه، این نهاد خدمات آموزشی و مشاوره تحصیلی را به 2200 دانش آموز مددجو کلاسهای یازدهم و دوازدهم بصورت رایگان ارائه داده است، افزود: امسال 4 موسسه آموزشی کنکوری با کمیته امداد استان همکاری داشتند.
سلم آبادی اعلام کرد: اکنون هزار و 303 دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری مشغول به تحصیل از خدمات این نهاد بهرمند هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: 46 هزار و 52 دانش آموز نیز تحت حمایت این نهاد هستند به آنها کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.
وی از پرداخت کمک شهریه تحصیلی به دانشجویان باتوجه به مقطع تحصیلی آنها تا سقف 20 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته به دانشجویان 9 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل صندوق ولایت پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: این نهاد از 336 نخبه کشوری و استانی در بخشهای مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و ... حمایت می کند.

راضیه روحانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار