مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مسدود شدن آزادراه مشهد- باغچه به دلیل انجام عملیات انفجار در حاشیه جاده برای تخریب یک تپه سنگی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 15 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، آزاد راه مشهد-باغچه (ملک آباد) فردا سه شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت پنج تا هفت صبح به دلیل انجام عملیات انفجار در حاشیه جاده برای تخریب یک تپه سنگی مسدود می‌شود.

ابراهیم نصری در این خصوص گفت: این تپه سنگی برای ساخت یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محدوده کیلومتر ۲۴ آزادراه مشهد-باغچه با عملیات انفجار تخریب میشود و از آنجا که این تخریب همراه با ورود مصالح به سطح جاده همراه است برای تامین ایمنی رانندگان و مسافران این مسیر به مدت ۲ ساعت مسدود می‌شود.
وی اظهار کرد: مسیر قدیم مشهد-باغچه به عنوان جاده جایگزین برای تردد خودروها طی فردا صبح در نظر گرفته شده است، اما با توجه به این که عرض این جاده قدیمی کم است لازم است رانندگان با احتیاط در این مسیر جایگزین تردد کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: تردد خودروهای سواری از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به بعد در مسیر آزادراه مشهد -باغچه افزایش می‌یابد از این رو به رانندگان توصیه می‌شود فردا سفرهای صبحگاهی در مسیر مشهد به باغچه را به ساعات بعد از هفت صبح موکول کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار